مریم امیر جلالی در تازه ترین یادداشتش در فضای مجازی گفت : یادگارنوشتم خطی زدلتنگی دراین زمانه ندیدم‌ رفیق یکرنگی.......

دلتنگی مریم امیر جلالی برای همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی : مریم امیرجلالی بازیگر ایرانی است . آشنایی مریم امیرجلالی آشنایی با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود.مریم امیر جلالی دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است . بیشتر کاراکتر های مریم امیر جلالی تند و عصبی است . در ادامه پست دلتنگی مریم امیر جلالی را می بینید.​مریم امیر جلالی

بیوگرافی مریم امیر جلالی

مریم امیرجلالی متولد 1328 در تهران میباشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است.

 چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است.

مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

در بسیاری از سایت ها و رسانه های خبری اینترنتی گفته شده بود که امیر جلالی با مجید یاسر و همسرش نسبتی دارد و همسر مجید یاسر ، دختر امیر جلالی است .

بازیگری مریم امیرجلالی

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

بازیگر زن می گوید من با نقشی که بازی می کنم زمین تا آسمان تفاوت دارم و اصلا آدم عصبی و تندخیی نیستم.

اتفاقا خیلی مهربان و آرام و ریلکس هستم و دیر عصبی می شوم.

شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز سال های اخیر دهه 80 می باشد. 

وی درباره سن و نحوه آرایشش گفت به کسی مربوط نیست من چند سالم هست و چگونه آرایش می کنم.

وی اشپز ماهری است و می گوید با اینکه کارمند بودم اما همه کارهای منزل و اشپزی را خودم انجام می دادم و زمانی که منزل هستم همه وقت در اشپزخانه و در حال پخت شیرینی و انواع دسر و غذا می باشم.

ازدواج مریم امیر جلالی

مریم امیرجلالی در سال 1349 در روز عید غدیر ازدواج کرده و یک دختر دارد که خارج از کشور زندگی می کند و دارای دو نوه دختر می باشد.

خوانندگی مریم امیرجلالی

مریم امیر جلالی در مصاحبه ای در شهریور 1391، عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.

مریم امیرجلالی که روزگاری از بازیگران پر کار سریال های تلویزیون بود ولی مدتی است کم کار شده است گفت: فیلمنامه هایی که پیشنهاد می‌شود کیفیت خوبی ندارند از طرفی من هم نیاز چندانی به بازی در تلویزیون ندارم و اگر ۱۰ سال هم در هیچ سریالی بازی نکنم باز با مشکلی از نظر مالی مواجه نمی‌شوم اما هروقت با مردم مواجه می‌شوم و از دلایل کم کاری من سوال می کنند واقعا نمی دانم چه جوابی باید به آنها بدهم.

وی ادامه داد: من همیشه سعی کرده ام با هنرم خودم را نشان دهم و هیچ وقت از رابطه برای گرفتن نقش استفاده نکرده ام همچنین همیشه تلاش کرده ام بی ریا کار انجام دهم و این تلاش ها موجب این شده است که مردم هنوز هم من و آثارم را دوست دارند.

امیرجلالی با بیان این حرف که مردم هنوز هم سریال هایی مانند «ترش و شیرین»، «خانه به دوش» و «متهم گریخت» را دوست دارند، بیان کرد: مردم ساده بودن را دوست دارند و چون فیلمنامه هایی از جنس سریال های قدیم، زندگی مردم را ساده و واقعی نشان می‌داد با آنها ارتباط برقرار می کنند. به نظر من تجملاتی که الان در سریال های می‌بینیم چندان نمی تواند مخاطب را جذب کند.