تخفیف های هیجان انگیز در شگفت آدینه روژا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امسال در خرید بلک فرایدی یا شگفت آدینه روژا  برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی تا 70 درصد تخفیف واقعی بگیرید.

بلک فرایدی که در سال های اخیر شما هم احتمالا با آن آشنا شده‌اید، جمعه روزی در تقویم میلادی و مصادف با آخرین جمعه ماه نوامبر است، یک روز بعد از جشن شکرگزاری که به عنوان روز تعطیل رسمی شناخته می‌شود. یعنی در حدود یک مانده به شروع سال نو مسیحی همه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها همراه با مردم به استقبال سال نو می‌روند.

بلک فرایدی از کجا شروع شد؟

حراج های بلک فرایدی اول بار از آمریکا شروع شد ولی کم کم و با توجه به استقبال مردم از این نوع حراج، امروزه در سراسر دنیا شناخته شده است.

بر طبق عادتی قدیمی همیشه در آخرین روزهای سال مردم با خرید مایحتاج مختلفی از قبیل لباس و کادو به استقبال سال نو میروند. در این بازه زمانی همه فروشگاه‌ها هم در شور و حال شب سال نو با مردم سهیم هستند.

هر چند اصطلاح بلک فرایدی در اوایل دهه 19 میلادی آمریکا و در زمان اوج مشکلات اقتصادی در آن دوران رواج پیدا کرد و معنایی مترادف با ورشکستگی مالی و ضرر اقتصادی داشت؛ ولی کم کم و با بهتر شدن اوضاع اقتصادی، جمعه سیاه تنها در معنای نحس و بدیمنی و نشان دهنده مشکلات مالی نبود. مشکی تبدیل به رنگی نوید بخش برای تغییر وضعیت اقتصادی مردم و تغییر در وضعیت فروش فروشگاه‌ها برای شب سال نو شده بود.

بلک فرایدی امروزه کاملا تغییر معنایی پیدا کرده و با توجه به اوج رسیدن حراج ها در اکثر نقاط دنیا معنایی مترادف با بهترین فرصت خرید را به ذهن متبادر می‌کند. هر چند که در آغاز حراج های حضوری بلک فرایدی در آمریکا در سال 2010 به دلیل هجوم بی اندازه مردم، بسیاری از مغازه‌ها دچار خسارت های زیادی شدند و افرادی که در فروشگاه‌ها بودند نیز آسیب‌های فیزیکی شدیدی دیدند ولی این حراج به دلیل اینکه تنها یک بار در سال و بر روی همه کالاهای موجود در فروشگاه هاست برای بسیاری خریدی مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

مزایای خرید در بلک فرایدی

همان طوری که اشاره شد، در کشورهایی که سال نو آنها مسیحی است فروشگاه‌ها و برندهای مختلف کالاهای خود را با تخفیف های بسیار قابل توجه برای فروش عرضه می‌کنند تا همه بتوانند در شادی شب سال نو سهیم باشند . اما امروزه در سراسر دنیا با آغاز روز بلک فرایدی بسیاری از فروشگاه‌ها با تخفیف های باورنکردنی محصولات خود را با کمترین سود ممکن برای خرید عرضه می‌کنند. این فرصت خرید برای مردم نیز بسیار مغتنم است و به آنها کمک می‌کند تا در بسیاری از هزینه‌های سال نو صرفه جویی کنند.

مثلث3

همیشه خرید در بلک فرایدی خرید پرسودی است چرا که همان محصولات عالی با بهترین کیفیت در حراجی واقعی و با قیمت‌هایی گاه نزدیک به قیمت خرید خود فروشگاه، قابل خریداری است. خصوصا در بین کالاهای خوراکی، پوشیدنی و لباس گاهی این تخفیف‌ها نزدیک به 100 درصد است.

اهمیت بلک فرایدی برای گروهی از خریداران آن قدری است که تمام سال منتظر این فرصت خرید باقی می‌مانند تا خریدی به صرفه و اقتصادی داشته باشند. چرا که به دلیل تخفیف های عرضه شده در این حراج جهانی، بلک فرایدی فرصتی نیست که بخواهند به راحتی آن را از دست بدهند. مخصوصا برای خرید وسایلی مانند تلویزیون، گوشی موبایل، و ... با قیمت های حراج خورده و تخفیفی صبر کردن در این مدت برایشان ارزش واقعی دارد.

در کشور ما نیز همزمان با سایر کشورهای جهان، و با رونق یافتن خرید آنلاین از سایت‌های مختلف بسیاری از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی در حراج بلک فرایدی حضور دارند و مردم نیز با توجه به تغییر قیمت‌ها از فرصت حراج به خوبی استفاده می‌کنند تا کالاها و محصولات مورد نیاز خودشان را با قیمت‌های حراجی تهیه کنند.

کیف، کفش ، لوازم برقی و خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین گروه محصولات خوراکی، همگی در این حراج دارای تخفیف‌های بی نظیر هستند.

با توجه به تجربه خرید آنلاین و رواج این نوع خرید در کشور ما به دلیل محدودیت هایی که در 2 سال گذشته به دلیل کرونا برای خریدهای حضوری داشتیم، بسیاری از هموطنان دیگر فرصت خرید آنلاین را با خریدهای حضوری معاوضه نخواهند کرد. در فروشگاه آنلاین می‌توانید هر چه قدر دوست دارید بمانید، انواع کالا را بررسی کنید و نظرات سایر مصرف کنندگان را نیز بخوانید. به این ترتیب خرید آنلاین در هر زمان و هر مکانی برای شما شدنی و مقدور است.

مثلث4

مزایای خرید از شگفت آدینه روژا

امسال برای خریدهای جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی، در منزل باشید و از حراج جمعه سیاه روژا شاپ نهایت استفاده را ببرید. با توجه به خیز جدید کرونا می‌توانید بدون اینکه در شلوغی خیابان و ترافیک باشد در خانه بمانید و از سایت روژا شاپ به راحتی خرید کنید و درب منزل نیز تحویل بگیرید.

در تمام گروه‌های مختلف کالاهایی موجود در فروشگاه آنلاین روژا ( پوست، مو، عطر،کودک و آرایشی) تخفیف‌های واقعی و غیر قابل تکراری قرار گرفته است که تا سال دیگر و بلک فرایدی آینده تکرار نخواهد شد.

این بلک فرایدی با روژا یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توانید برای خرید عطر و هدیه از آن استفاده کنید. انواع عطر تا 50 درصد دارای تخفیف هستند و چه موقعیتی بهتر از این که عطر اصل را با تخفیف و از فروشگاه معتبر و همیشگی‌تان خریداری کنید.

کافی است تا نگاهی به سایت بیندازید: محصولات آرایشی تا 50 درصد، محصولات مراقبت از مو تا 60 درصد، مراقبت از پوست و بدن تا 70 درصد و ... بخشی از تخفیف های فروشگاه آنلاین روژا برای شگفت آدینه سال 1400 می‌باشند. خصوصا در این روزها که بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی اصل دارای قیمت های بالایی هستند، با خرید از این حراج می‌توانید این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و تقریبا باورنکردنی پیدا کنید.

در ضمن این نکته را هم در خاطر داشته باشید و به دوستانتان هم بگویید که شما با سرزدن به صفحه اینستاگرام روژا هر روز تا جمعه 5 آذر این فرصت را دارید که از تخفیف خاص و بی نظیر چند محصول آرایشی و بهداشتی که تنها یک روز عرضه می‌شود، بهترین خرید را تجربه کنید.