جشنواره تخفیفی دایان شاپ با محصولات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

تمرکز فروشگاه دایان شاپ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه، زنانه، اکسسوری، لوازم خانه و دیجیتال می باشد. در این فروشگاه می توانید لباس مردانه شامل پیراهن، تیشرت و پولوشرت، سوئیشرت، بافت، شلوار، کاپشن، کت و ست های ورزشی مردانه را به راحتی پیدا کنید. علاوه بر پوشاک مردانه، این فروشگاه دارای به روزترین لباس های زنانه نظیر مانتو، سویشرت، کاپشن، بافت، شلوار، تیشرت، تونیک و ست های ورزشی زنانه می باشد.

دایان شاپ به ورزش دوستان هم کفش مردانه، کفش زنانه، لوازم هواداری و ساک ورزشی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. کتونی های روزمره دایان شاپ بسیار مشابه برندهای کفش مطرح دنیا نظیر Nike، Cat،Adidas  و... می باشد. راحتی، کیفیت مناسب و مقرون به صرفه بودن، از ویژگی های این دسته محصولات می باشد.

تخفیفات جشنواره بلک فرایدی تا یلدای دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، همواره به ارائه تخفیفات متنوع بر روی محصولات مختلف می پردازد. امسال درصد تخفیفات دایان شاپ در جشنواره بلک فرایدی تا یلدا از 20% تا 80% می باشد. برای مثال، می توانید نیم بوت مردانه را از جمله ضروری‌ترین کالاها در سبد خریدهای زمستانی بر شمرد. زمان شروع استفاده از نیم بوت های مردانه از حدود اواخر آبان ماه آغاز می شود و می‌تواند تا فرودین سال بعد ادامه داشته باشد، ضمن اینکه برای ست کردن برخی از استایل‌های کلاسیک مردانه، استفاده از نیم بوت در دیگر ماه‌های سال نیز معمول است. در جشنواره امسال بلک فرایدی تا یلدای دایان، می‌توانید نیم بوت های مردانه را تا 50% درصد تخفیف خریداری کنید.

از دیگر اجناسی که در جشنواره بلک فرایدی تا یلدای امسال تخفیفات قابل توجهی دارد، نیم بوت های زنانه است. خرید نیم بوت زنانه و دخترانه، جزو پرطرفدار ترین خرید های پوشاک زمستانی است. چرا؟ وقتی قصد خرید لباس زمستانی را دارید یکی از اولین چیزهایی که درلیست خرید خود ثبت می کنید چکمه های کوتاه، زیبا و گرمی هستند که استایل پاییزی و زمستانی شما را تکمیل می کنند. هنگام خرید نیم بوت مردانه، زنانه و دخترانه به خاطر تنوع زیادی که وجود دارد همه ما وسوسه می شویم که ای کاش می شد چند مدل از این چکمه ها را بخریم که با همه لباس های گرممان ست شود. خب شاید این شرایط برای همه میسر نباشد اما این خرید نکاتی دارد که اگر آنها را در نظر بگیرید می توانید این خواسته را تا حدودی عملی کنید.

بعد از این که از کیفیت و سایز محصول مورد نظر خود مطمئن شدید حالا وقتش رسیده که سلیقه شخصی خودتان را روی کار بیاورید. به عنوان یک توصیه اگر دنبال «خرید پوشاک و لباس های دخترانه و زنانه» برای موقعیت های تفریحی مثل مهمانی و گردش با دوستان هستید، رنگ های شاد را انتخاب کنید؛ رنگ هایی مثل سفید، نسکافه ای یا دودی اگر با کمی خز هم همراه باشد مدل ایده آلی برای مجالس است. اما برای رفتن به محیط های رسمی مثل محل کار خرید مدل های ساده و سنگین با رنگ های مشکی یا قهوه ای بهتر است.

جشنواره امسال بلک فرایدی تا یلدای دایان شاپ، به طور قطع بهتری موقعیت برای کسانی است که به دنبال خرید کالای با کیفیت و برند با قیمت مناسب هستند. پس تا دیر نشده، همین الان دست به کار شوید و دایان شاپ را زیر رو کنید تا هرآنچه که می خواهید را پیدا کرده و خریداری کنید.

شگفت انگیزها

7

صفحه تخفیفات شگفت انگیز دایان (https://dayanshop.com/Amazing)، همان مکانی است که هر مشتری به دنبال آن است. شاید باورش برای شما هم سخت باشد، اما در جشنواره امسال بلک فرایدی تا یلدای امسال تخفیفات شگفت انگیز دایان شاپ از 20% تا 80% بر روی کلیه محصولات اعمال شده است، و با جستجوی ساده می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از مقایسه قیمت دایان با سایر فروشگاه های اینترنتی، خرید خود را نهایی کنید.

می دانید که برای خرید یک جنس ماندگار و زیبا باید هزینه کرد. اما می توان با هزینه ی به صرفه و مناسب هم بهترین اجناس را خرید. اگر دنبال کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب هستید فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بهترین مرکز است، زیرا شیک ترین اجناس را با هزینه بهینه و مناسب ارائه می دهد.

همچین بیشتر پوشاک مردانه، زنانه و کالاهای دیجیتال در صفحه شگفت انگیزها با تخفیفات فوق العادی ای به فروش می رسند. برای مثال کاپشن های مردانه تا 50%، نیم بوت های چرمی مردانه و زنانه تا 80%، و کالاهای دیجیتال و اکسسوری ها تا 50% تخفیف ویژه خورده اند.

اطلاعات بیشتر:

شماره تماس: 051-31404

آدرس پستی: استان خراسان رضوی – مشهد – اداره پست مرکزی – طبقه دوم

ایمیل: info@dayanshop.com

کد پستی: 9197613533