گرید استنلس استیل چند نمونه دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ورق استیل با نمونه 300 بیشتر شناخته می شود به همین علت عده ای تصور می کنند که در بین ورقه ها فقط نمونه 300 تولید شده است. در حالی که گرید استیل دارای نمونه های سری 400 نیز است. به همین جهت قرار است در ادامه این نمونه ها را از نظر ویژگی ها و تفاوت هایی که دارند، مورد بررسی قرار دهیم. در همین ابتدای کار لازم است بیان کنیم که نمونه 300 دارای ویژگی هایی بسیار منحصر به فرد بوده و کمتر از 1 درصد نیکل و کروم و کربن در آن قرار دارد.  همچنین می توانید در آن مقداری آهن نیز بیابید. از همین رو خانواده گروه 300 را بسیار مستحکم و دارای قدرت بسیار بالایی دانسته اند. سری 300 ورق استیل دارای نیروی غیر مغناطیسی بسیار عالی بوده و آلیاژهای فوق العاده ای در آن بکار برده شده است.

تفاوت ها و شباهت های سری 300 و 400

سری 400 این ورق استیل نیز دارای کروم و کربن کمتر از 1 درصد بوده و نیروی مغناطیسی بسیار عالی در درون آن وجود دارد. شاید یکی از مهم ترین تفاوت های آن همین میدان مغناطیسی بسیار عالی در آن باشد.

سری 300 با نام استیل نگیر نیز شناخته می شود و به نوع 400 نیز استیل بگیر گفته می شود. دلیل این نامگذاری این است که استیل بگیر و نگیر دارای تفاوت های ساختاری می باشند.

ورق استیل

کاربردهای ورق استیل

ورق استیل را در سه دسته مجزا مورد استفاده قرار می دهند:

مصارف صنعتی و تزئینی و دارویی از مهم ترین دسته های کاربرد ورقه های نوع استیل هستند.

مصرف صنعتی این ورقه ها در قالب ساخت مخازن و استراکچر مشاهده می شود.

مصرف تزئینی این ورقه نیز در قالب طرح های برق دار و طلایی بیشتر دیده می شود.

ورق استیل در قالب مخازن خوراکی و دارویی و مخازن مخصوص انتقال مواد غذایی و دارویی در بخش دارویی فعال است.

تفاوت ورق استیل بگیر و نگیر

 تفاوت ورق استیل بگیر و نگیر در حدی می باشد که برای آن تغییر اساسی ماهیتی در نظر گرفته اند. ماده بکار رفته در درون این ورقه ها متفاوت است و باعث ایجاد دو نوع ورق استیل متفاوت شده است. ورقه های استیل موجود در این بخش از پرکاربردترین نمونه های موجود هستند و به صورت رایجی در صنعت از آن ها استفاده می شود. به میزان 70 درصد در ساخت فولاد نقش دارند و این مورد سبب ایجاد ساده تر فولاد زنگ نزن می شود.

5

انواع ورق استیل در تهران و شهرستان ها

ورق استیل تولید شده در تهران و شهرهای اطراف بیشتر به صورت های زیر است:  ورق استیل با عرض  1 متر نمونه ای خاص از این ورقه ها است و نمونه دیگر آن تقریبا دارای عرضی در حدود 1.25 است. طول ورقه های یک متر معمولا در حدود 1.2 است و در نمونه های دارای 1.25 عرض، طول 2.50 قرار داده می شود. بیشتر محصولات ارائه شده در استان تهران دارای این خصوصیات است. از این رو سایت ما جهت ارائه خدمات یکسان به مشتریان تمامی انواع رایج ورق استیل را در این مطلب به شما معرفی کرده است.

ما در مجموعه استیل رونیک بهترین و با کیفیت ترین نمونه های ورقه های جنس استیل را با قیمت های استثنایی به شما ارائه می دهیم. امروزه در این بازار و با اقتصاد بغرنج جهانی برای یافتن ورقه جنس استیل ارزان قیمت باید تا کوه قاف نیز بروید. مجموعه ما این مسیر سخت را برای شما هموارتر کرده است و با ارائه ارزان ترین ورقه های موجود در بازار رسالت خود را در اکرام مشتری به بهترین نحو به انجام رسانده است.