چرا به فیلتر کربن گلخانه نیاز داریم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پرورش گل و گیاه ایده شگفت آوری است، به ویژه در دنیای امروزی که همه چیز به سمت تکنولوژی و مدرنیته شدن پیش می رود، رنگ سبز گیاهان می تواند حس خوشی را در افراد تداعی کند. گلخانه ها از جمله فضاهایی هستند که می توانند به ورود گیاهان طبیعی به زندگی انسان کمک کنند. یکی از وسایلی که برای تجهیز این محیط ها مورد نیاز است فیلتر کربن گلخانه است. همانطور که می دانید، در محیط گلخانه و در روند رشد گیاهان بوی های مختلفی می پیچد و این بوها می توانند آزار دهنده باشند. این فیلتر بوی بد محیط را می زادید و شرایط مساعدی را برای رشد گیاهان به وجود می آورد.

برای خرید فیلتر کربن گلخانه می توانید از سایت تهران گرولایت اقدام به خرید نمایید.

فیلتر کربن چیست؟

فیتلر کربن از تخته های کربن فعال درست شده است و منافذ متعددی بر روی آن وجود دارد. این منافذ می توانند گرد و غبار و بوی بد را جذب کنند و هوای محیط را متعادل سازند. یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از فیلتر کربن مورد توجه قرار گیرد، قدرت بسیار بالای آن در از بین بردن آلودگی های است. به همین دلیل، امروزه، این فیلتر ها در محیط هایی که گیاهان زیادی وجود دارد، از جمله محیط گلخانه ها، مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های فیلتر کربن گلخانه

اکنون که با ساختار این فیلتر آشنا شده اید ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که فیلتر کربن گلخانه چه ویژگی هایی دارد! در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

از بین بردن بوی بد

یکی از مواردی که از ابتدای متن تا به حال به آن اشاره کرده ایم، عملکرد ویژه این فیلتر در رفع بوی بد است. دلیل اصلی این امر در ساختار کربن است. مولکول های کربن می توانند با تمامی ذرات معلق در هوا که باعث بوی بد شده اند واکنش نشان دهند. در نتیجه، تمامی ذرات جذب این فیلتر می شوند و مشکلاتی مانند بوی بد، گرد و غبار و اشک آور از بین می روند. در نتیجه، افراد بهتر می توانند در محیط گلخانه حضور داشته باشند و به گیاهان رسیدگی کنند.

آیا این فیلتر به سلامت گیاهان کمک می کند؟

در بالا به عملکرد فیلتر کربن گلخانه اشاره کردیم. اما اکنون سوال این است آیا رفع بوی نامساعد تنها به نفع کسانی است که در محیط گلخانه کار می کنند! پاسخ به این سوال قطعا منفی است. فیلتر کربن گلخانه ذرات مضر هوا را از بین می برد و هوا را پاکسازی می کند. این موضوع برای رشد گیاهان اهمیت بسیار زیادی دارد. گیاهان در هوایی که تمیز است و هیچ گونه آلودگی ندارد، بهتر رشد می کنند.

استفاده آسان

یکی دیگر از مواردی که سبب شده است استفاده از این فیلتر مورد توجه قرار گیرد استفاده آسان از آن است. شما برای استفاده از این فیلتر نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و هرگز نباید بخشی از محیط را تغییر دهید. این فیلتر به سادگی نصب می شود و آلودگی محیط را از بین می برد.

3

آیا از این فیلتر می توان در خانه نیز استفاده کرد؟

یکی از سوالاتی که در زمان خرید این فیلتر پرسیده می شود در این زمینه است که آیا از فیلتر کربن می توان در محیط خانه و آشپزخانه نیز استفاده کرد! پاسخ به این سوال مثبت است. شما می توانید این فیلتر را در محیط آشپزخانه به کار ببرید و از پخش بوی غذا در محیط آشپزخانه جلوگیری کنید. قدرت این فیلتر بسیار بالاست و استفاده از آن در محیط آشپزخانه سبب می شود تقریبا هیچ بویی در محیط نپچید و این موضوع برای کسانی که به محیط آشپزخانه خود اهمیت می دهند، یکی از ویژگی های بسیار مهم به شمار می رود.

فیلتر کربن گلخانه را از کجا بخریم؟

تا بدینجا در مورد فیلتر کربن اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم. ورقه های کربن این قابلیت را دارند تا مولکول های موجود در هوا را که باعث آلودگی و بوی بد می شوند از بین ببرند و به پاکسازی محیط کمک کنند. اگر می خواهید برای خرید فیلتر کربن گلخانه و خرید لامپ رشد گیاه و خرید گلدان پارچه ای  اقدام نمایید، می توانید به فروشگاه تهران گرولایت مراجعه نمایید. این فروشگاه سالیانه زیادی است که در زمینه تامین تجهیزات گیاهان فعالیت دارد و تا به حال رضایت مشتریان را در بالاترین سطح ممکن بدست آورده است.