دوربین قسطی | موتور اقساطی | یخچال اقساطی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

برای خرید اقساطی راه‌ و روش های مختلفی وجود دارد که بسته به ارائه‌دهندگان آن، شما می توانید اکنون خرید کنید و مابقی هزینه آن را طی چند ماه بپردازید. برخی از راه های خرید اقساطی انواع کالا از جمله خرید دوربین اقساطی، موتور اقساطی، یخچال اقساطی و ... عبارتست از انواع سپرده گذاری و دریافت وام، خرید اقساطی از طریق چک، خرید از طریق پلتفرم‌های دیجیتال، خرید اقساطی با کارت اعتباری و ... . در این مقاله تا پایان با ما همراه باشید تا با مزیت های یکی از بهترین روش های خرید اقساطی که خرید از طریق کارت های اعتباری است آشنا شوید.

خرید دوربین قسطی با کارت اعتباری

یکی از اختراعات نسبتا جدید بشر، دوربین‌های دیجیتال است که در ساخت آن ها از فناوری های پیشرفته، ریزپردازنده‌ها و حافظه های فشرده جهت ذخیره سازی داده ها استفاده شده است. دوربین های دیجیتال با هدف بهبود و ساده‌ سازی عکاسی و اشتراک‌گذاری عکس‌ها، به‌ویژه برای کاربران آماتور و غیرحرفه‌ای، از مزایای زیادی نسبت به دوربین‌های سنتی برخوردار است.

آیا می دانید برای خرید یک دوربین دیجیتال پیشرفته چه میزان هزینه باید بپردازید؟ بله، بی شک این هزینه می تواند به اندازه ی حقوق حداقل دو ماه کارکرد شما باشد. در این صورت با وجود سایر مخارجی که دارید، ممکن است یا از خرید دوربین دیجیتال انصراف دهید و یا خرید خود را برای چند ماه به تعویق بیندازید تا هزینه آن را تهیه کنید.

ما به شما راه حلی پیشنهاد می کنیم که از طریق آن نه تنها هر زمان که اراده کنید دوربین دیجیتال را در دست خواهید داشت، بلکه ناچار به پرداخت کل موجودی حساب خود برای خرید آن نخواهید شد؛ و آن خرید دوربین قسطی با کارت اعتباری می باشد. نه تنها انواع دوربین، بلکه موتور اقساطی، یخچال اقساطی و سایر لوازم خانگی مورد نیاز خود را می توانید از این طریق تهیه کنید.

12

خرید موتور اقساطی و یخچال اقساطی از طریق قسطا

قیمت لوازم خانگی با توجه به افزایش دلار رکورد شکسته است. از طرفی نوسانات دلار باعث می شود که قیمت اجناس ثابت نباشد و با پس انداز نتوان کالای مورد نیاز را حتی پس از گذشت چند ماه تهیه کرد.

البته این موضوع فقط به لوازم خانگی مربوط نمی شود. قیمت اتومبیل، موتور سیکلت و دوچرخه نیز افزایش زیادی داشته و قدرت خرید افراد را کاهش داده است. مخصوصا که یخچال از لوازم ضروری در منزل است و نمی توان آن را حذف کرد.

همچنین خرید موتورسیکلت به عنوان یک وسیله حمل و نقل که علاوه بر ایجاد راحتی سفر شهری به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد است را نمی توان به تعویق انداخت. بهترین راهکار برای تهیه لوازم مهم زندگی، خرید اقساطی است.

اگر قصد خرید دوربین اقساطی، موتور اقساطی، یخچال اقساطی و دیگر کالاهای مورد نیاز خود را دارید، ما به شما قسطا را پیشنهاد می دهیم.

قسطا یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت لندتک در ایران است. در صنعت لندتک شما می توانید مبلغ وام و تسهیلات مورد نیاز خود را بدون نیاز به ضامن به صورت امتیاز در قالب یک کارت اعتباری دریافت نموده و خرید خود را با استفاده از آن نقدا انجام دهید و آن هزینه را بعدا در قالب چند قسط پرداخت نمائید.

13

چرا قسطا را انتخاب کنم؟

قسطا یکی از بهترین و مطمئن ترین ارائه دهندگان وام الکترونیکی و پیشرو در صنعت لندتک در ایران است که برای شما شرایطی بسیار مطلوب را فراهم کرده است تا با استفاده از کارت اعتباری قسطا کارت بتوانید خرید موتور اقساطی ، یخچال اقساطی، دوربین اقساطی و ... را به آسانی انجام دهید.

مجموعه قسطا تلاش کرده تا مسیر درخواست تسهیلات آنلاین را به ساده ترین روش ممکن پیاده سازی کند تا افراد به راحتی بتوانند میزان وام و اقساط خود را مشخص کنند. از دیگر مزایای قسطا این است که بدون نیاز به چک و ضامن و تنها با اعتبارتان به شما تسهیلات می دهد. همچنین با دریافت قسطا کارت می توانید از فروشگاه های آنلاین نیز با فعال کردن رمز دوم خرید کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

به منظور خرید اقساطی به واسطه قسطا لازم است که برای دریافت قسطا کارت در سایت قسطا به آدرس ghesta.ir درخواست دهید.

البته قبل از آن لازم است که در سایت قسطا یک حساب کاربری ایجاد کنید. همچنین مراحل دریافت قسطا کارت را به طور کامل در سایت قسطا می توانید مشاهده کنید. تمامی مراحل به صورتی ایجاد شدند که شما بتوانید بدون دردسر میزان وام خود و اقساط ماهیانه را مشخص کنید.

چرا خرید اقساطی از قسطا؟

  • قسطا به شما امتیاز بدون ضامن ارائه می دهد. یعنی برای دریافت تسهیلات از قسطا نیاز به ارائه ضامن نیست.
  • کلیه ی مراحل درخواست قسطا کارت به صورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.
  • نرخ سود بازپرداخت اقساط، حداقل میزان ممکن است
  • با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های فیزیکی سراسر کشور که مجهز به دستگاه pos می باشد می توانید خرید کنید و خرید با این کارت اعتباری محدود به چند فروشگاه خاص نمی باشد.
  • به علاوه با قسطا کارت می توانید خرید آنلاین هم انجام دهید. یعنی می توانید برای آن رمز اینترنتی دریافت کنید و از فروشگاه های آنلاین معتبر مانند دیجی کالا، ترب و ... خرید کنید.

مهم ترین مزیت های قسطا نسبت به سایرین مواردی است که به آن اشاره کردیم. پس پیشنهاد ما این است که حتما به وب سایت آن سری بزنید.

کلام پایانی

به معرفی یکی از بهترین روش های خرید دوربین قسطی ، موتور اقساطی ، یخچال اقساطی و ... از طریق کارت های اعتباری پرداختیم. همچنین سعی کردیم شما را با مجموعه قسطا، پیشرو در صنعت لندتک در ایران آشنا کنیم.

هنگام در نظر گرفتن طرح اقساطی برای خرید دوربین اقساطی، موتور اقساطی، یخچال اقساطی و ... ، باید ابتدا از شرکت ارائه دهنده آن اطمینان حاصل نمائید و مطمئن شوید که روش بازپرداخت، نیازها و شرایط شما مطابقت داشته باشد. قسطا یکی از فعالان صنعت لندتک در ایران می باشد که شرایط بسیار مناسبی با هدف رفاه حال مشتریان محترم، برای خرید اقساطی فراهم نموده است.