فریت ریت، سامانه استعلام قیمت حمل‌ونقل بین‌المللی آنلاین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در دنیای امروز، با افزایش فعالیت‌ در گستره اینترنت و به دنبال آن پیشرفت تکنولوژی، مقوله سرعت عمل و صرفه‌جویی در زمان به‌خصوص در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی اهمیت زیادی پیدا کرده است. یکی از فرآیند‌های زمان‌بر در این حوزه، نرخ‌گیری از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی است؛ چرا که این فرآیند اغلب از طریق روش‌هایی قدیمی از جمله تلفن، ایمیل یا جلسات حضوری صورت می‌گیرد. تمامی این رویکردها نیاز به پیگیری‌های متعدد داشته و زمان‌بر هستند.

از طرفی، مقایسه قیمت زمانی امکان‌پذیر است که پیشنهادات قیمت کافی از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی معتبر دریافت شده باشد. بنابراین، برای اطمینان حاصل کردن از رقابتی بودن قیمتی که از یکی از این شرکت‌ها دریافت کرده‌اید، باید زمان بسیار زیادی را صرف استعلام‌گیری از شرکت‌های دیگر کنید.

 

علاوه‌بر این، یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب شرکت حمل‌ونقلی باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت خدماتی است که از جانب آن شرکت ارائه می‌شود. انجام فرآیند حمل نیاز به حضور متخصصانی دارد که تحویل به‌موقع و بدون خسارت محمولات ارزشمند شما را تضمین می‌کند. بنابراین، آزمون و خطا در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی می‌تواند خساراتی جبران‌نشدنی به همراه داشته باشد. از این رو، علاوه‌بر مقایسه قیمت، نیاز به مقایسه کیفیت خدمات حمل‌کنندگان بین‌المللی احساس می‌شود. این یعنی صرف زمان بیش‌تر برای اطمینان حاصل کردن از این دو معیار مهم.

با توجه به پیشرفت روزافزون در صنعت حمل‌ونقل بین‌المللی، استعلام قیمت آنلاین می‌تواند روشی جایگزین برای این فرآیند قدیمی باشد. 

مزایا استعلام قیمت آنلاین

  • با یک‌بار ثبت استعلام قیمت آنلاین، می‌توانید به صورت همزمان از چندین شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی نرخ دریافت کنید. در نتیجه در زمان ارزشمند خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
  • با مشارکت شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی بیشتری در فرآیند نرخ‌دهی، پیشنهادات قیمت رقابتی خواهند شد. در نتیجه می‌توانید مناسب‌ترین قیمت را برای حمل محمولات خود انتخاب کنید.
  • خودکارسازی بسیار از فرآیندهای حمل‌ونقلی در بسترهای استعلام قیمت آنلاین، سهولت در فرآیند استعلام‌گیری را میسر کرده است.

معایب استعلام قیمت آنلاین

  • از آن‌جایی که فرآیند ثبت استعلام و بوکینگ به صورت آنلاین انجام می‌گیرد، فراهم‌سازی زمینه اعتماد به شرکت‌های حمل‌ونقلی فعال در سامانه دشوار خواهد بود.
  • از آن‌جایی که مراودات مالی میان صاحب‌کالا و شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی معمولا با واسطه صورت می‌گیرد، هزینه‌هایی مازاد متقبل خواهید شد.

5

از چه سامانه آنلاین استعلام قیمتی استفاده کنیم؟

طبیعتا سامانه‌ای مطلوب خواهد بود که معایب ذکر شده در بخش قبل را نداشته باشد و مزایای اشاره شده را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. یکی از گزینه‌های مطلوب موجود، سامانه آنلاین استعلام قیمت حمل‌ونقل بین‌المللی فریت‌ریت است.

فریت‌ریت سامانه‌ای است که روند صادرات و واردات محمولات تجاری شما را تسهیل می‌کند. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد که نرخ حمل کالای خود را از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی معتبر استعلام کرده و بهترین نرخ کرایه حمل هوایی، زمینی، دریایی، ترانزیت و ترخیص کالا را انتخاب کنید.

با یک بار ثبت استعلام خود، در کمال سرعت و سهولت می‌توانید از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی معتبر بهترین نرخ‌ها و باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت نمایید.

فریت‌ریت تضمین می‌کند که تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل فعال در بستر این سامانه معتبر هستند و کیفیت خدمات مطلوبی دارند. حضور متعدد شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی معتبر در سامانه آنلاین فریت‌ریت قیمت خدمات حمل بین‌المللی کالا را رقابتی خواهد کرد.

از طرفی استفاده از تمامی خدمات این سامانه برای صاحبان کالا رایگان است و مراودات مالی برای حمل کالا به صورت مستقیم میان صاحب‌کالا و حمل‌کننده منتخب صورت می‌گیرد.

6

فرآیند اعتبارسنجی شرکت‌های فعال در سامانه

فریت‌ریت با بررسی سابقه، عضویت‌ در نهاد‌های معتبر، مجوزها، شبکه‌های نمایندگی بین‌المللی و سایر استانداردهای مرتبط، شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی فعال در این بستر را اعتبارسنجی می‌کند. از طرفی کیفیت خدمات حمل‌کنندگان با توجه به عملکرد پیشین آن‌ها در این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته و تضمین می‌شود. تمامی این اقدامات به منظور فراهم کردن زمینه اعتماد متقابل میان صاحبان کالا و شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی انجام گرفته است.

فرایند ثبت استعلام در سامانه فریت‌ریت

فرآیند ثبت استعلام در سامانه فریت‌ریت تا حد امکان ساده و روان طراحی شده است. برای شروع کافی است ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و اطلاعات شرکت خود را وارد نمایید.

با ورود اطلاعات دقیق کالای مورد نظر از جمله روش حمل، نوع کالا و ترم حمل استعلام خود را ثبت کنید. فرم ثبت استعلام این سامانه به شرکت‌های حمل‌ونقلی این امکان را می‌دهد تا با در دست داشتن تمامی اطلاعات مورد نیاز محموله شما پیشنهاد قیمت دقیقی ارائه دهند.

در صورتی که در طول فرآیند ثبت استعلام خود نیاز به راهنمایی داشتید، دانشنامه جامع فریت‌ریت و پشتیبانی برخط سامانه در دسترس شما خواهند بود.

اطلاع‌رسانی‌های این سامانه از طریق ایمیل انجام خواهد شد. این بدین معنی است که پس از ثبت و دریافت پیشنهادات قیمت برای استعلام ثبت شده، از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. در ناحیه کاربری خود به راحتی می‌توانید قیمت‌های دریافتی و کیفیت خدمات شرکت‌های پیشنهاد دهنده قیمت را مقایسه کنید.

پس از انتخاب پیشنهاد مطلوب، شرکت حمل‌و‌نقل منتخب با شما به صورت مستقیم در ارتباط خواهد بود تا فرآیند حمل محموله آغاز گردد.

پشتیبانی برخط فریت‌ریت این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که از مرحله ثبت استعلام تا بوکینگ با شرکت‌ حمل‌ونقل بین‌المللی همراه و پشتیبان شماست.

همین حالا اولین استعلام خود را از طریق سامانه استعلام آنلاین قیمت فریت‌ریت ثبت کنید.