استخر بادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

استخر بادی را می توان در رده پر مصرف ترین محصولات بادی دانست که از مهمترین ویژگی های آن استفاده در محیط های مختلف می باشد . بدین معنا که از استخرهای بادی با توجه به ابعاد متنوع و گسترده ای که دارند به راحتی می توانید در محیط های خانگی ، حیات منازل ، حمام ها و حتی باغ ها و ویلاهای شخصی استفاده کنید زیرا این استخر ها علاوه بر قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت فوق العاده برای رده های سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال ساخته شده اند و به طور کلی می توان گفت که تمامی رده های سنی و سلیقه ای را در بر می گیرند . حال ما در این مقاله قصد داریم تا از جنبه های مختلف استخرهای بادی را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین پیشنهاد را از دیدگاه های مختلف به شما دهیم تا از انتخاب استخر بادی مد نظرتان تمامی فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید ، پس از قصد خرید استخر بادی را دارید در ادامه این مطلب مفید همراه ما باشید .

انواع مختلف استخر بادی

همانطور که در بخش ابتدایی مقاله گفتیم رده های سنی مختلفی می توانند از این محصولات بهره ببرند و به همراه افرادی دیگر به استفاده از استخرهای بادی بپردازند . زیرا این محصولات در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند که برای استفاده چندین نفر به صورت همزمان نیز ایده آل هستند . اگر بخواهیم استخر های بادی را به بخش های مختلف تقسیم کنیم می توانیم آن را به صورت زیر بیان کنیم : 1 - استخر بادی کودک 2 - استخر بادی بزرگسال 3 - استخر بادی خانوادگی .

استخر بادی کودک

استخرهای بادی کودک در تنوع های ظاهری بسیار متنوع عرضه می شوند و در میان این طرح ها به وفور می توان طرح های کارتونی جذاب دخترانه و پسرانه را دید که به خوبی این طرح ها می توانند توجه کودک شما را به خود جلب نمایند . در دسته استخر بادی کودک در طی سالیان اخیر به خوبی نوآوری و طراحی های مدرن به چشم می خورد و برند های تولید کننده به خوبی در رقابتی با یکدیگر قرار گرفته اند تا بتوانند محصولات خود را به طراحی های جدید به فروش برسانند . این طراحی های هر چقدر هم که زیبا باشد به اندازه نوآوری در ساختار استخرهای بادی برای کودکان نمی رسد و کمپانی را می توان موفق در فروش استخر بادی دانست که ایده های جدیدی همچون تعبیه سرسره در استخرهای بادی کودک را به مصرف کنندگان معرفی کند . امروزه استخر بادی سرسره دار را در دسته استخر بادی کودک می توان از محبوب ترین ها دانست که در واقع می توان گفت در برخی مدل های علاوه بر استخر بادی برخی اسباب بازی های تفریحی همچون عروسک های بادی که به بدنه استخر متصل می شوند و همچنین توپ های بازی وجود دارند که به خوبی می توانند بر سرگرمی و هیجان این محصولات بیافزایند .

استخر بادی بزرگسال

همانطور که می دانید استخرهای بادی دارای ابعاد متنوع می باشند و در بزرگترین مدل آن ها این ابعاد می تواند تا اندازه تقریبی چهار متر نیز برسد و اما دارای ارتفاع کمتر از شصت الی هفتاد سانتی متر می باشند و در واقع ماهیت استخرهای بادی برای شنا خوب نیست و به درد آب تنی کردن می خورند . اگر از نظر ارتفاع آب مشکلی ندارید می توانید از استخرهای بادی بزرگسال به طول و عرض بزرگ تر به همراه خانواده در کنار کودکتان به آب تنی بپردازید و در حیات خانه خود یک تفریح آبی را در تابستانی داغ تجربه کنید . برترین برند های تولید کننده استخرهای بادی را می توان اینتکس و بست وی دانست که در این زمینه به تازگی برند اینتایم نیز محصولاتی برای عرضه گسترده فراهم آورده است که قابلیت رقابت با نمونه های برند های برتر جهانی را دارند .

استخر بادی خانوادگی

 همانطور که گفتیم استخرهای بادی در ارتفاع محدود عرضه می شوند و اگر قصد این را دارید که به سراغ استخری با ارتفاع بیش از یک متر بروید به شما توصیه می کنیم که به دنبال خرید استخر بادی نباشید و بیشتر بر روی استخرهای پیش ساخته تمرکز خود را بگذارید زیرا از بدنه هایی با کیفیت فوق العاده و ارتفاع بیشتر بهره می برند که می تواند بسیار کاربردی تر برای استفاده بزرگسالان باشد . پیشهاد دیگر ما نیز استفاده از استخرهای نیمه بادی یا همان استخرهای ایزی ست می باشد که از ابعاد بسیار بزرگتر به نسبت استخرهای بادی برخوردار هستند و این دسته استخرهای بادی را می توان به عنوان استخر بادی خانوادگی نام برد که قابلیت استفاده با تعداد نفرات بالا را نیز دارد . این استخر ها دارای ارتفاع تقریبی 60 الی 80 سانتی متر می باشند که ارتفاع میانی استخرهای تماما بادی و استخرهای پیش ساخته است و راه اندازی آن به راحتی و توسط انواع پمپ های باد دستی و برقی امکان پذیر است . استخرهای ایزی ست اکثرا در ساختار های گرد عرضه می شوند که بهترین مدل های آن ها را می توان استخر ایزی ست اینتکس و استخر ایزی ست بست وی دانست . شایان ذکر است که به همراه این استخرهای ایزی ست سایز بزرگ استفاده از پمپ های تصفیه آب فیلتری نیز توصیه می شود زیرا حجم آبی که شامل می شوند زیاد است و نیاز به تصفیه آب ضروری دانسته می شود . توجه داشته باشید که به همراه استخرهای ایزی ست اغلب پمپ های تصفیه آب مطابق با اندازه استخر قرار داده می شود تا از خرید لوازم جانبی همراه استخر بی نیاز شوید .

جنس بدنه استخر بادی

جنس بدنه استخرهای بادی به مانند سایر محصولات بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت فوق العاده آن زبان زد است و از محبوب ترین اجناسی که است که محبوبیت دو طرفه چه در میان تولیدکنندگان و چه در میان مصرف کنندگان دارد . پی وی سی ماده ای مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد که آن را با رویه ای از پلی استر نرم می پوشانند و این امر باعث می شود که خصوصیت ضد سایش در آن به وجود بیاید به گونه ای که به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی بدنه استخر بادی ، خراش بر روی بدن ایجاد نمی شود و این امر بسیار مهم است و از مزیت های عمده استخرهای بادی کودک به شمار می آید زیرا کودکان از پوست های حساس برخوردار هستند . علاوه بر آن استخر های بادی دارای بدنه های ضد حساسیت می باشند و افراد دارای حساسیت پوستی بدون دغدغه می توانند از این محصولات استفاده کنند . کمپانی های سازنده استخرهای بادی بسته به تجربه ای که دارند در بخش هایی از این محصولات که فشار بیشتری وارد می شود از ساختار های بدنه دو لایه استفاده می کنند که می تواند بسیار کار ساز باشد و استحکام استخرهای بادی را در زمان استفاده بیش از پیش بیشتر کند . مقوله دیگری که به آن توجه ویژه ای می شود ، استفاده از بدنه های سبک است تا وزن کلی استخرهای بادی رو به کاهش باشد و جا به جایی راحتی برای کودکان امکان پذیر کند . استخرهای بادی دارای وزن های بسیار سبک می باشند که به صورت تقریبی حد فاصل این وزن ها را می توان 5 الی 8 کیلو گرم در نظر گرفت که نشان از سبک بودن آن ها دارد و در صورت داشتن ساک حمل به راحتی می توانید آن ها را در محیط های مختلف جا به جا کنید . باید توجه داشته باشید که استخرهای بادی در حالتی که خالی از باد هستند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و از این رو به راحتی می توانید آن ها را در سفر های خود به همراه داشته باشید .

خرید استخر بادی

انتخاب یک فروشگاه مطمئن و با سابقه می تواند از اولین فاکتورها در خرید محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی به شمار بیاید زیرا این محصولات به صورت کامل وارداتی می باشند و بسیاری از فاکتورها می تواند در تعیین کیفیت و قیمت آن ها تاثیرگذار باشد . اگر سری به فضای اینترنت زده باشید و در حوزه محصولات بادی به جستجو پرداخته باشید بسیاری از فروشگاه را می بینید که در زمینه محصولات بادی اقدام به ارائه محصولات کرده اند . ما می خواهیم پیشنهاد یک فروشگاه با سابقه را به شما بدهیم که تنوع گسترده محصولات بادی از جمله استخر بادی در تنوع بسیار گسترده به همراه قیمت های مقرون به صرفه را فراهم آورده است . فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران به عنوان اولین و برترین نمایندگی عرضه محصولات بادی از برترین برندهایی همچون اینتکس و بست وی با ضمانت اورجینال بودن محصولات و خدمات پس از فروش حرفه ای به همراه قابلیت تحویل حضوری سفارشات در دفتر نمایندگی استان تهران و مازندران و همچنین ارسال تمامی سفارشات اینترنتی به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن که تجربه خریدی لذت بخش را برای مصرف کنندگان محصولات بادی فراهم می آورد . همچنین با مراجعه به وب سایت نمایندگی محصولات تهران اینتکس می توانید تنوع گسترده جدیدترین استخرهای بادی را مشاهده و با خواندن اطلاعات مفید هر محصول و دیدن قیمت های به روز اقدام به ثبت سفارش کنید و در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام از مشاوره رایگان برخوردار شوید .