دانلود 100ها قالب پاورپوینت و آهنگ بی‌کلام رایگان برای تولید محتوا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

آیا تابحال به دنبال قالب پاورپوینت و آهنگ بی کلام برای تولید محتوا یا آموزش آنلاین بوده‌اید؟ چقدر زمان و هزینه صرف کردید؟ آیا اصلا آهنگ و یا پاورپوینت دلخواه و مناسب خود را پیدا کردید؟

فرقی نمی‌کند شما صاحب کسب و کار اینترنتی، استاد و یا معلم باشید. برای جذب مخاطب و آموزش آنلاین باید محتوای جذاب و دیدنی تولید کنید. حتما می‌دانید که یکی از اصول تولید محتواهای مختلف از جمله درسی، قالب پاورپوینت شیک و همینطور آهنگ زمینه بی کلام متناسب با محتواست. اما تم پاورپوینت و آهنگ بی کلام خوب و رایگان از کجا دانلود کنیم؟ با ما همراه باشید تا به این پرسش پاسخ دهیم.

فهرست محتوای این مقاله

  • پیش‌گفتار
  • دانلود قالب آماده پاورپوینت برای تولید محتوا از سایت گام98
  • دانلود آهنگ بی کلام برای تولید محتوا از سایت گام98
  • سخن پایانی

پیش‌گفتار

امروزه با گسترش اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و تدریس مجازی، اکثر آموزش‌هایی که در گذشته به صورت حضوری صورت می‌گرفته، به سمت اینترنتی شدن رفته است. فرقی نمی‌کند شما صاحب کسب و کار اینترنتی، بلاگر شبکه‌های اجتماعی، یا معلم و استاد باشید؛ برای استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و تدریس مجازی باید ابتدا تولید محتوا کنید. تولید محتوای درسی و آموزشی و یا هر محتوای دیگری در فضای مجازی اصولی دارد که انتخاب یک قالب پاورپوینت شیک و آهنگ بی‌کلام زیبا جزو مهمترین آن است. اما قالب پاورپوینت حرفه‌ای و آهنگ بی‌کلام رایگان از کجا دانلود کنیم؟

2

دانلود قالب پاورپوینت برای تولید محتوا از سایت گام98

اولین موضوعی که هنگام تولید محتوای درسی باید مدنظرتان باشد انتخاب یک قالب پاورپوینت شیک و جذاب برای تدریس است. امروزه سایت‌های مختلفی به طراحی و ارائه قالب آماده پاورپوینت پرداخته‌اند. یکی از این سایت‌های دانلود تم پاورپوینت، وبسایت gam98.ir است. گام98 یکی از حرفه‌ای‌ترین سایت‌های دانلود قالب پاورپوینت است که به دلیل ایرانی بودن، شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این وبسایت تمپلیت‌های پاورپوینت متنوع خود را براساس نیاز جامعه دانشجویی و رشته‌های دانشگاهی دسته‌بندی کرده است. برای دسترسی به این بانک جامع قالب پاورپوینت بر روی پاورپوینت آماده کلیک کنید. از ویژگی‌های بارز پاورپوینت‌های آماده گام98 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل ویرایش و شخصی‌سازی
  • تنوع بالا
  • جذاب و شیک
  • مقرون به صرفه
  • دارای دسته‌بندی و دسترسی آسان
  • پشتیبانی
  • دارای ویدئوی معرفی برای انتخابی با خیال راحت

3

پس از دانلود تم پاورپوینت شما نیاز به یک آهنگ بی کلام برای تولید محتوا دارید. آهنگ بی کلام اگر زیبا و متناسب با موضوع محتوا باشد، بسیار تاثیرگذار خواهد بود، باعث جذب مخاطب می‌شود، از یکنواخت بودن ارائه‌ی شما می‌کاهد و باعث جذابیت محتوا و یا تدریس شما خواهد شد. اما پیدا کردن آهنگ بی کلام برای تولید محتوا به این سادگی‌ها نیست!!!

دانلود آهنگ بی کلام برای تولید محتوا از سایت گام98

پیدا کردن آهنگ بی کلام برای تولید محتوا کاری سخت و زمانبر است. زیرا هزاران آهنگ بی کلام در اینترنت وجود دارد. اکثر سایت‌ها آهنگ‌های بی کلام خود را بدون دسته‌بندی موضوعی، با کیفیت پایین و حتی پولی قرار داده‌اند که این عوامل پیدا کردن آهنگ بی کلام مورد نیاز شما را پیچیده می‌کند. گام98 مجموعه‌ای جذاب و متنوع شامل 60 آهنگ بی کلام رایگان را همراه با دسته‌بندی موضوعی برای دانلود قرار داده است. برای دسترسی به این آهنگ‌های جذاب بر روی آهنگ بی کلام برای تولید محتوا کلیک کنید. این آهنگ‌های بی کلام در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داده شده‌اند. به عنوان مثال اگر شما به دنبال آهنگ بی کلام برای تولید محتوای شاد هستید، می‌توانید به دسته آهنگ‌های بی کلام شاد بروید. و یا اگر به دنبال دانلود آهنگ بی کلام برای تولید محتوای آموزشی، درسی یا علمی هستید می‌توانید به دسته درسی مراجعه نمایید.

4

سخن پایانی

همانطور که گفته شد لازمه تولید محتوای آموزشی در مرحله اول انتخاب قالب پاورپوینت و سپس آهنگ بی کلام است. در این پست راهنمای دانلود 100ها پاورپوینت آماده و آهنگ بیکلام رایگان برای تولید محتوای درسی گفته شد. شما می‌توانید از این قالب‌های پاورپوینت متنوع و آهنگ‌های بیکلام زیبا برای تولید انواع محتواهای درسی، آموزشی، شاد و مذهبی استفاده نمایید.

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد، اگر سؤال و یا نظر و پیشنهادی در مورد این پست آموزشی دارید در پایین همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت گام98