دکوراسیون منزل با آینه شامپاینی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

یکی از انواع جدید آینه ها که امروزه طرفداران زیادی نیز پیدا کرده، آینه های شامپاینی یا مسی است. شما می توانید از این نوع آینه  در هر مکانی شامل: ادارات، شرکت ها و خانه مورد استفاده قرار دهید چرا که آینه های شامپاینی بسیار طرح های لوکسی محسوب می شوند.

همان طور که می دانید استفاده از آینه از قدیم تا امروز کاربرد و تاثیر زیادی بر روی هر مکانی که در آن نصب می شوند دارند و نتیجه می گیریم که استفاده از آینه چقدر در طرح یک ساختمان و دکوراسیون آن نقش مهمی دارد. شما می توانید از آینه در هر مکانی استفاده کنید زیرا که آینه ها در طرح ها و سایزهای مختلف ساخته می شوند و دست شما را برای انتخاب بسیار باز می گذارند. شما می توانید برای یک نمای منحصر بفرد از آینه شامپاینی به صورت نامتقارن استفاده کنید. دقت داشته باشید که آینه های شامپاینی یا مسی، بسیار شبیه آینه های برنزی هستند و تنها فرق بین این دو در رنگ آنها است. آینه های برنزی قهوه ای پررنگ هستند اما آینه های شامپاینی تلفیق دو رنگ قهوه ای و صورتی هستند.

مجموعه آینه های شامپاینی برای مشتریانی است که به دنبال حس لوکس و جاودانه در فضای داخلی خود هستند. نمای گرم آینه شامپاینی حسی دنج در هر اتاق ایجاد می کند. جذابیت همیشگی آن به این معنی است که همیشه یک انتخاب محبوب برای مبلمان و لوازم خانگی بوده است، بنابراین انتخاب ما از آینه های شامپاینی، طیفی از سبک ها و اندازه ها را در بر می گیرد. چه دکوراسیون معاصر داشته باشید یا سنتی، مطمئناً آینه ای خواهید یافت که با رنگ شامپاینی تکمیل شده است.

آینه شامپاینی که به دلیل معانی مجلل خود محبوبیت پیدا می کند، معمولاً در کنار مبلمان دیگر برای ایجاد یک نقطه کانونی فوق العاده که ظرافت و جذابیت را ایجاد می کند، قرار می گیرد. ما در فراگلس خوشحالیم که طیف گسترده ای از آینه های شامپاینی را در انواع سبک ها و تزئینات مختلف از طرح های مینیمال گرفته تا سبک های تزئینی و سنتی را ارائه می دهیم.

آینه های شامپاینی شیک و مجلل

با طیف وسیعی از اندازه ها و سبک ها برای تقریباً هر سلیقه ای طیف وسیعی از آینه های شامپاینی وجود دارد. زیبایی این محدوده این است که تقریباً در هر فضای داخلی، چه یک دیوار برجسته و رنگارنگ یا روی کاغذ دیواری تزئینی، به خوبی کار می کند. آنها همچنین می توانند لمسی از پیچیدگی را به یک پس زمینه سفید ساده بیاورند. آینه ها برای افزودن یک تلطیف ظریف به فضای شما عالی هستند زیرا قاب آنها به زیبایی در نور غرق می شود. تزیین با آینه شامپاینی کار آسانی است زیرا تلفیق آن با رنگ های مختلف و متنوع به راحتی صورت می گیرد.

قاب‌های زیبای آن‌ها توجه را جلب می کند و تأثیری ماندگار بر مهمانان می‌گذارد. برای یک اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه، یک آینه  مستطیلی شکل مدورتر یا ساده، ویژگی جذابی بر روی دیوار شما ایجاد می کند. برای کسانی که به دنبال ایجاد فاکتور شگفت انگیز نهایی هستند، آینه های شامپاینی قلبی شکل نیز داریم که توجه را می دزدد و مهمانان را تحت تاثیر قرار می دهد. در انعکاس نور در اطراف اتاق شما عالی است، آینه های شامپاینی همچنین می توانند روشنایی را دو چندان کنند و فضای بیشتری را ایجاد کنند.

نکاتی که باید قبل از خرید آینه شامپاینی برای منزل خود بدانید

در سال های اخیر، رنگ شامپاینی به عنوان یک انتخاب برای وسایل منزل بسیار محبوب شده است. این مورد دلایل زیادی دارد، یکی از دلایل اصلی این است که استفاده از این رنگ، حس فوق العاده ای در خانه شما ایجاد می کند. اگر قبلا از رنگ شامپاینی در دکوراسیون خانه خود استفاده نکرده اید، پس این چیزی است که باید حتما امتحان کنید.

بسیاری از مردم ممکن است رنگ های کمی روشن تر و خشن تر را برای آینه اتاق نشیمن خود انتخاب کنند، مانند نقره ای، خاکستری یا سفید. با این حال، همه این رنگ‌ها می‌توانند حالتی از سختی و سردی داشته باشند و اصلاً خوشایند نیستند. اگرچه ممکن است عالی و بسیار تمیز به نظر برسند، اما رنگ‌های خاصی ندارند. از سوی دیگر شامپاینی، تمام مزایایی مانند احساس تمیزی و شفافیت را که دیگران انجام می دهند، ارائه می دهد، در حالی که حسی بسیار خانگی و خوشایند دارد.

به راحتی آسیب نمی بیند. خانه شما جایی است که می خواهید واقعاً در آن "زندگی" کنید. شما نمی خواهید دائما نگران آسیب یا خراشیدگی تجهیزات خود باشید. به همین دلیل، ممکن است فکر کنید که گرفتن چیزی که عالی و درجه یک به نظر می رسد که خیلی گران نیست و به راحتی آسیب می بیند دشوار است. با این حال، آینه شامپاینی دقیقاً همین ماده است و ما برای مبلمان و آینه، آن را کاملا ایده آل معرفی می کنیم. به راحتی خراشیده نمی شود یا آسیب نمی بیند و می توانید با حداقل تعمیر و نگهداری آن را کاملاً جدید نگه دارید. با توجه به اینکه آینه شامپاینی در عین زیبایی بسیار بادوام است، مطمئناً قطعه ای خواهد بود که برای سال های آینده در خانه خود نگه دارید.