مهارت های هفتگانه icdl  برای آزمون استخدامی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

مهارت های هفتگانه کامپیوتر که با نام ICDL معروف هستند یک گواهی بین المللی کامپیوتر می باشند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش کار با سیستم های کامپیوتری، بیشتر کارفرمایان و بخش منابع انسانی مشاغل گوناگون پیش از استخدام، این مدرک را درخواست می کنند.

مدرک ICDL اکنون به عنوان یکی از مهمترین گواهینامه ها و مهارت ها برای استخدام در اکثر شرکت های خصوصی و دولتی و حتی موسسه ها و مراکز مختلف نیاز است. دارا بودن این مدرک، نشان دهنده مهارت فرد در کار با کامپیوتر است و در تمام کشورهای جهان معتبر می باشد.

اگر تمایل به آشنایی با این مدرک و نحوه یافتن نمونه سوالات icdl با جواب رایگان دارید، خواندن این مقاله کاربردی را از دست ندهید.

برای دریافت فوری مدرک مهارت های هفتگانه کامپیوتر روی لینک روبرو کلیک کنید : مدرک ICDL

آدرس وب سایت : www.aryatehran.com

شماره تماس: 02166191633 الی 6

شماره واتساپ: 09020055503 - 09374949774

آدرس اینستاگرام : @aryatehran_

2

مهارت های هفتگانه icdl چیست

امروزه استفاده از کامپیوترها و کار با مفاهیم اینترنت، شبکه و فناوری اطلاعات گسترش یافته است، به گونه ای که اکثر مشاغل به کار با کامپیوتر نیاز دارند و به دنبال استخدام فرد یا افرادی هستند که مهارت کار با کامپیوتر را چه در حد پایه و چه در حد پیشرفته بدانند.

ICDL  مخفف عبارتInternational Computer Driving License است. فراگیری ICDL  و کسب مدرک دوره های آن، نشان دهنده توانایی فرد در کار با رایانه و مهارت های رایانه است. اهمیت فراگیری و آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر بسیار بالاست و اکثر ادارات، مراکز و سازمان ها برای استخدام منابع انسانی جدید، به دارا بودن این مهارت در رزومه فردی توجه ویژه ای خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک روبرو کلیک کنید : ICDL چیست

پکیج آموزش ICDL

اگر به دنبال بک پکیج آموزش ICDL حرفه ای می گردید. ما پکیج ها و جزوه icdl  برای آزمون استخدامی رایگان، آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران را به شما معرفی می کنیم. این پکیچ در قالب فیلم های آموزشی، دوره های حضوری و آنلاین، جزوات، کتاب ها و.... تهیه و تدارک دیده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک روبرو کلیک کنید: آموزش ICDL

آدرس وب سایت : www.aryatehran.com

شماره تماس: 02166191633 الی 6

شماره واتساپ: 09020055503 - 09374949774

آدرس اینستاگرام : @aryatehran_

پکیج آموزش ICDL  شامل ۷ مهارت می‌باشد:

۱- مفاهیم مقدماتی فناوری اطلاعات یا IT

در این بخش، مفهوم کلی فناوری اطلاعات و آشنایی با نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر آموزش داده می شود.

۲- آشنایی با سیستم عامل Windows

در این مهارت، استفاده و مدیریت فایل‌ها و سیستم عامل کامپیوتر آموزش داده می شود. تنظیمات ویندوز، کپی و حذف فایل ها و غیره نیز با فراگیری این مهارت به راحتی قابل اجراست.

۳- آشنایی با واژه پرداز Microsoft Office Word

این مهارت به آموزش مفاهیم برنامه‌ پردازش متن از Word می پردازد.

۴- آشنایی با صفحات گسترده Microsoft Office Excel

در این بخش، مهارت کار با برنامه بسیار کاربردی اکسل آموزش داده می شود و شما در انتهای یادگیری می توانید به راحتی صفحات را ایجاد نمایید و به پیاده سازی فرمول های ریاضی، محاسبات

۵- آشنایی با پایگاه داده Microsoft Office Access

مهارت پنجم به آموزش مفاهیم بانک اطلاعاتی در رایانه می پردازد تا با یادگیری آن، بتوانید جدول پایگاه داده‌ را ایجاد نمایید و ویرایش کنید.

۶- آشنایی با ارائه مطلب Microsoft Office PowerPoint

یکی از مهارت های بسیار کاربردی ICDL، همین بخش است زیرا با یادگیری مفاهیم این بخش به کمک نرم افزار مربوطه، می توانید اسلایدها را ایجاد نمایید و در صورت نیاز، بخش های مختلف اسلایدها را ویرایش کنید و تصاویر را به آن بیافزایید و از سایر امکانات ویژه این نرم افزار نیز بهره بگیرید.

۷- اطلاعات و ارتباطات

یادگیری مفاهیم تئوری خدمات اطلاعاتی شبکه، اینترنت و پست الکترونیک در این بخش وجود دارد. علاوه بر این، مفاهیمی عملی همچون جستجوی اینترنتی و کار با صفحات اینترنتی نیز آموزش داده می شود. آموزش نحوه ارسال و دریافت نامه های الکترونیک یا ایمیل و جزییات آن نیز در این مهارت ارائه می گردد.

3

دانلود آموزش تصویری مهارتهای هفتگانه icdl

دوره ICDL  سبب افزایش مهارت و سطح توانایی افراد با رایانه می شود که می تواند منجر به ارتقا دانش افراد و جایگاه شغلی آنان شود. حتی افرادی که هنگام استخدام فاقد این مهارت هستند، اکثر مجموعه ها و شرکت ها برای افزایش بهره وری سازمانی و ارتقا پرسنل، دوره آموزش جامع مهارت ICDL را فراهم می کنند.

بدون شک استفاده از آموزش های تصویری، سبب افزایش توانایی افراد در موضوعات فناوری اطلاعات، شانس استخدام بیشتر، افزایش راندمان سازمان ها و شرکت ها و در مجموع ارتقا سطح دانش کار با کامپیوتر و نرم افزارهای مربوط به آن می شود.

جزوه icdl  برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متقاضیان مدرک ICDL  یا افراد شاغل هستند که برای ارتقا مهارت های شغلی و جایگاه شغلی خود نیاز به یادگیری دارند و یا افرادی که متقاضی استخدام در سازمان ها، موسسات، شرکت ها و آزمون های استخدامی می باشند. داشتن گواهی ICDL  چه برای افراد شاغل، چه برای افرادی که جویای شغل هستند به عنوان رزومه و چه برای افرادی که خواهان شرکت در آزمون های استخدامی همچون آموزش و پرورش و پاسخ به سوالات این مهارت در آزمون دارند، ضروری است و نمایانگر مهارت بالای کامپیوتری شما می باشد.

عدم مطالعه مهارت های هفتگانه کامپیوتر، سبب ضعف اعتماد بنفس در پاسخگویی به سوالات آزمون های استخدامی می شود؛ بنابراین یکی از بهترین راهکارها جهت آمادگی، دانلود و مطالعه جزوه icdl  برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.

دانلود رایگان جزوه درسی ICDL ، جزوه خلاصه مبانی کامپیوتر، جزوه چکیده مهارتهای هفتگانه، جزوه آشنایی با ویندوز، جزوه فرمول نویسی اکسس، جزوه برنامه ورد، جزوات پاورپوینت و جزوه اکسل می باشد.

آدرس وب سایت : www.aryatehran.com

شماره تماس: 02166191633 الی 6

شماره واتساپ: 09020055503 - 09374949774

آدرس اینستاگرام : @aryatehran_

نمونه سوالات آزمون استخدامی مهارت های icdl

مطالعه نمونه سوالات آزمون استخدامی مهارت های icdl  برای آمادگی متقاضیان بسیار حائز اهمیت است. تهیه مجموعه کتاب های شامل نمونه سوالات مهارت icdl  آزمون استخدامی سال های پیشین و یا دانلود سوالات مهارت های هفتگانه icdl ، پیش از آزمون به همه داوطلبان توصیه می گردد.

این نمونه سوالات، راهنمای بسیار خوبی جهت آشنایی با سبک و سیاق سوالات و نکات مدنظر طراحان سوالات است. با مطالعه این سوالات، درصد موفقیت شما در آزمون بیشتر می شود. نمونه سوالات آزمون مهارت های هفتگانه در قالب کتاب و جزوه در دسترس هستند که افراد می توانند با خریداری کتاب هایی که نمونه سوالات را جمع آوری کرده یا با دانلود مجموعه ای از نمونه سوالات از اینترنت، به محتوای این سوالان دسترسی پیدا کنند.

بهترین کتاب icdl برای استخدامی

کتاب های آموزش مهارت هفتگانه، تاثیر مطلوبی در یادگیری و آمادگی متقاضیان آزمون‌های استخدامی دارند. کتاب های ICDL متشکل از فصول مرتبط به مهارت ها، به همراه عکس های تصویری که گویای مطالب هستند، می باشد. با مطالعه این مطالب و انجام همزمان دستورات عملی با کامپیوتر سبب تثبیت مفاهیم در ذهن می گردد. بهترین کتاب icdl برای استخدامی، کتاب دو جلدی مهندس سبزعلی گل یا کاظم زرین می باشد. همچنین کتاب icdl درجه یک و دو مهدی رشید بیگی و کتاب کامپیوتر آمادگی برای آزمون های استخدامی کاظم زرین نیز از بهترین کتاب های موجود هستند.