عنوان: معرفی ضروری ترین اطلاعات برای ثبت نام تورهای دبی با قاصدک24
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

دبی یکی از بهترین و توریستی ترین شهرهای امارات شناخته می شود. به همین علت تعجبی ندارد که سفر به آن برای گردشگران و توریستان تجربه ای لذت بخش و به یادماندنی تلقی شود. چرا که شما در این شهر بزرگ، علاوه بر گشت و گذار در مراکز خرید بی نظیر آن، می توانید در رستوران ها، شهربازی ها و حتی پارک های مشهور آن به تفریح بپردازید و بیشترین لذت را از سفر خود داشته باشید. اما چگونه می بایست به دبی سفر کرد که نه تنها هزینه ی کمتری پرداخت، بلکه از معروف ترین جاهای دیدنی آن نیز بازدید کرد؟ البته آگاهی از بهترین زمان مسافرت به آن نیز بسیار مهم است چرا که اگر ندانید در چه زمانی تورهای دبی را خریداری کنید، با قیمت های نجومی مواجه خواهید شد. پس در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا تمامی اطلاعات لازم برای این سفر را معرفی کنیم.

دبی و موقعیت جغرافیایی آن

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی و پرطرفدارترین منطقه‌ی آن شناخته می‌شود. شهری واقع در سواحل خلیج فارس که از جنوب با ابوظبی، از شمال با شارجه و از جنوب شرقی نیز با شهر عمان همسایه است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، دبی در صحرای شنی عرب قرار گرفته که هیچگونه رودخانه یا آبادی طبیعی در آن وجود ندارد. شاید فکر کنید با شهری خشک و بی‌آب طرف هستید که هیچ منابع طبیعی توریستی‌ای در آن پیدا نمی‌شود. اما اشتباه نکنید! دبی دومین شهر گران منطقه و بیستمین شهر گران شناخته می‌شود. چرا که آنقدر امکانات گوناگون و سرگرمی‌های مدرن دنیا را در خود جای داده که به عقیده‌ی بسیاری، پایتخت خرید خاورمیانه است. پس تعجبی ندارد که مسافران زیادی از اقصی‌نقاط دنیا قصد خرید تور های آن را داشته باشند.

بازدید منحصر به فردترین مکان ها!

همانطور که می دانید صنعت توریسم در دبی بیش از هر چیز دیگری مبتنی بر خرید است اما اماکن دیدنی دبی نظیر برج خلیفه، آبنمای موزیکال، هتل برج العرب، پیست سرپوشیده اسکی، خور دبی، سافاری بیابانی، آکواریوم دبی و... نیز پس از مراکز تجاری آن، دومین اولویت گردشگران برای سفر به این شهر امیرنشین به شمار می روند. البته تور دبی برای مسافران ایرانی دارای مزیت‌های دیگری نیز می‌باشد. چرا که گردشگران ایرانی می‌توانند با هزینه‌ی کمتر به کشوری سفر کنند که از لحاظ امکانات چیزی از اروپا کم ندارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایران یکی از بهترین مقاصد توریستی خارجی برای ایرانیان شناخته می‌شود. لذا شما می توانید برای ثبت نام تور دبی و اطلاع‌از قیمت آن با با پشتیبانی قاصدک24 (75269-021) تماس بگیرید. با این امر نه تنها می‌توانید راهنمایی کاملی در خصوص ارزانترین تورهای این شهر داشته باشید بلکه از قیمت‌های دقیق آن آگاه خواهید شد. از امکانات تور دبی قاصدک24 نیز می‌توانیم به خرید بلیط هواپیما دبی، رزرو اقامتگاه‌ها و هتل‌های دلخواه در جای‌جای کشور، بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری، ترانسفر و... اشاره کنیم.

2

از رعایت این نکات هرگز غافل نشوید!

همانطور که می دانید قیمت تور و به طور کلی مخارج سفر، تاثیر بسزایی بر کیفیت، رضایت و حتی میزان خریدهای ما در مقصد دارند. لذا بی توجهی به آن سبب می شود با هزینه های بی رویه به شهر خود باز گردیم و دچار خسارت های مالی شویم. به همین علت این بخش از مطلب را به موثرترین عواملی که می توانند بر قیمت تورهای دبی اثرگذار باشند بپردازیم.

  • زمان سفر: از آنجایی که دبی دارای مراکز تفریحی گوناگون و پارک‌های آبی فوق‌العاده‌ای است؛ توریستان بسیاری در ایام خنک سال به این کشور سفر می‌کنند. زیرا در فصول گرم سال، آب‌وهوای دبی با افزایش دما روبه‌رو شده و فرصت مناسبی برای آب‌تنی در سواحل آن نیست. بنابراین در ماه‌های خنک قیمت تور ها و همچنین رزرو هتل‌ها بیشتر می‌شود و هزینه‌های سفر بالا می‌رود. به همین دلیل اگر به‌دنبال تور ارزان این شهر هستید بهتر است سفر خود را به ماه‌های گرم سال موکول کنید. 
  • تعطیلات: همانطور که می‌دانید ایام تعطیل تاثیر مستقیمی بر قیمت‌ها به‌ویژه شهرهای توریستی می‌گذارند. این روند سبب می‌شود هزینه های تور در تعطیلات بیشتر از ایام دیگر باشد. بنابراین پیشنهاد قاصدک24 به شما، سفر در روزهای عادی و اوایل هفته است.
  • قیمت: آخرین عاملی که به آن می‌پردازیم قیمت تور است. این موضوع با توجه به نوع هتل و میزان اقامت در این شهر کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. همچنین امکانات و خدماتی که هر تور در اختیار شما قرار می‌دهد با دیگری متفاوت است. بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب تور علاوه‌بر بررسی نوع هتل و امکانات آن، به خدمات تور نیز دقت کنید.

طلایی ترین زمان سفر را از دست ندهید!

با توجه به جغرافیای دبی، پیش بینی آب و هوای گرم و خشک برای این شهر در تمام طول سال، چندان هم عجیب به نظر نمی رسد. با این حال، دما در زمستان ها کمی معتدلتر است، از این رو گفته می شود ماه های آبان تا اسفند، بهترین زمان برای خرید تور و سفر به امارات است. دبی هر ساله در ماه ژانویه نیز میزبان فستیوالی یک ماهه است که تخفیفاتی باورنکردنی را با خود به همراه دارد. اغلب در این فستیوال علاوه بر اجرای رقص‌های محلی، نمایشگاه های هنری نیز برپا می شوند که بهانه خوبی برای ثبت نام تور هستند.

3

اکنون به پایان مطلب رسیدیم و قصد داشتیم شما را با ضروری ترین اطلاعات در این سفر آشنا کنیم. حال نوبت به معرفی یکی از محبوب ترین آژانس های گردشگری برای خرید خدمات سفر می رسد. مجموعه ای که نه تنها بتواند شما را در خرید بلیط های مسافرتی یاری کند، بلکه امکان رزرو هتل و بیمه های مسافرتی و... را نیز به شما بدهد. لذا توصیه ی ما برای بهره مندی از تمامی این خدمات، قاصدک24 است. این سایت که به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق دارد، انواع بلیط های هواپیما مانند بلیط هواپیما دبی ، بلیط هواپیما ارزان، بلیط اتوبوس، بلیط قطار رجا و... را ارائه می دهد. شما در قاصدک24 نه تنها می توانید قیمت بلیط دبی و سایر بلیط های خود را قبل از خرید مشاهده کنید، بلکه می توانید هتل دلخواه خود را رزرو کنید یا حتی برای تورهای جذاب ثبت نام کنید.

توجه: برای اطلاعات بیشتر در خرید بلیط هواپیما خارجی به قاصدک24 مراجعه کنید.