ایبی نی‌نی اولین نیازمندی در زمینه کودک و نوجوان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

دنیای کودکان و نوجوانان بسیار وسیع است در دنیای آنان لباس‌ها، اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند. مادران و پدران نیز برای برآورده ساختن نیازهای آنان مدام در حال خرید و جست‌وجو هستند. به‌طوری‌که برای خرید ابزارهای ساده‌ای اوقات خود را در ترافیک شلوغ شهر و در میان جمعیت پرازدحام هدر می‌دهند. البته همه این‌ها به کنار، اما واقعاً می‌شود در دوران کرونایی و همچنین افزایش تورم در بازار ایران، اقلامی که نیاز هر کودک و نوجوان ایرانی است را از فروشگاه‌ها باقیمت‌های فضایی خرید کرد!!

شاید آهی بکشید و با خود بگویید که بله، زمانی که فرزندم نیاز به آن ابزار را دارد، ناگزیر به خریدشان هستم. اما ما می‌خواهیم بر تمام نگرانی‌های شما از بابت خرید و یا حتی ثبت آگهی مربوط به ابزارهای کودک و نوجوان خاتمه دهیم. می‌پرسید چگونه؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برای شما از سیر تا پیاز ماجرا را تعریف کنیم

5

ایبی نی‌نی چرا و چه زمانی شروع به کار کرد؟

کلید مشکلات شما در دست مجموعه ایبی نی‌نی است این مجموعه نوپا، در سال 1400 برای برآورده ساختن نیازهای شما در امر خریدوفروش بدون واسطه و همچنین خدمات‌رسانی در حوزه کودک و نوجوان آغاز به کار کرده است. بااینکه در این مسیر رقیبان زیادی مانند سایت‌های دیوار و شیپور برای ایبی نی نی وجود دارد اما با این حال تنها هدف مجموعه ایبی نی‌نی جلب رضایت کاربران پس از خرید کالاست و برای دست یافتن به این امر بزرگ تمام عزم خود را جزم کرده است

برای آشنایی بیشتر با ایبی نی‌نی بیاید گشتی در این سایت بزنیم و به شرح بیشتر خدمات آن‌ها بپردازیم

خدمات کودک و نوجوان

رشد فکری کودکان و نوجوانان به کیفیت خدمات‌رسانی، والدین نسبت به آن‌ها بستگی دارد منظور از خدمات‌رسانی، تنها تهیه خوراک و پوشاک نیست بلکه فراهم ساختن ابزارهایی که میزان هوش کودک را به چالش بکشد نیز مهم است. در سایت ایبی نی‌نی، بخش خاصی را به خدمات کودک و نوجوان اختصاص داده‌ایم چراکه میدانیم مادران و پدران ایرانی از هر بستری برای رشد فکری فرزندانشان استفاده می‌کنند.

و اکنون ایبی نی نی این بستر یادگیری را با ارائه ابزارهای مفید برای فرزندانتان فراهم کرده است. در این بخش می‌توانید اقلامی مانند موارد زیر را مشاهده فرمایید

  • کتاب‌های فکری و علمی
  • ابزارهای یادگیری ریاضی مانند چرتکه
  • نرم‌افزارهای آموزشی زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها
  • ابزارهای هنری برای خلق آثار هنری
  • ابزارهای ورزشی برای بازی فکری و حرکتی

البته در بخش خدمات کودک و نوجوان، علاوه بر آموزش می‌توانید از امکانات دیگری مانند مشاوره کودکان و نوجوانان، خدمات پرستاری، نظافتی و حمل‌ونقل استفاده کنید.

6

سرگرمی و آموزش با لوازم الکترونیک

امروزه تکنولوژی نیز در دنیای پاک کودکان رسوخ پیدا کرده است به‌طوری‌که بدون داشتن ابزاری مانند موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و ... حتی ادامه تحصیل آن‌ها نیز سخت می‌شود و با شیوع کرونا نیز نیاز به این ابزارها برای شرکت در کلاس‌های مجازی بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

اما نگران نباشید ایبی نی‌نی هم برای آموزش و هم برای سرگرمی کودکان و نوجوانان محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسبی را فراهم کرده است. تنها کافی است که متناسب با بودجه خود ابزار الکترونیک موردنظر خود را انتخاب کنید و پس از انجام تماس با فروشنده کالای مورد نظرتان، توافقات لازم را برای خرید انجام دهید.

لوازم اتاق کودک و نوجوان

امروزه کودکان و نوجوانان نیز نیاز به اتاق جداگانه دارند طبیعتاً هر اتاقی بر اساس کاربردی که دارد، لوازم مخصوص به خودش را هم نیاز دارد. اتاق کودکان و نوجوانان نیز از این قاعده مستثنا ‌نیستند، نوجوان شما هر آنچه نیاز دارد را می‌تواند در مجموعه ایبی نی‌نی از رده‌های نو، در حد نو و کارکرده انتخاب کند.

اکثر لوازم اتاق کودک و نوجوان ارائه‌شده برای خریدوفروش، شامل موارد زیر هستند

  • سرویس خواب
  • میزتحریر
  • میز کامپیوتر
  • کمد دیواری
  • قفسه کتاب

انتخاب اسم کودک در کمتر از چند ثانیه

حس مادر یا پدر شدن یکی از زیباترین الطاف الهی است که با مفهوم شوق آمیخته گشته است. این اشتیاق زمانی شدت می‌گیرد که وقت آن رسیده باشد تا نام دلبندتان را انتخاب کنید. ما برای کمک به شما در ایبی نی‌نی از یک ابزار هوشمند استفاده کرده‌ایم تا از این طریق در کمترین زمان اسامی نام‌های پسرانه و دخترانه را بر اساس حروف الفبا انتخاب کنید

با این ابزار می‌توانید حرف دلخواه را از لیست انتخاب کنید سپس اسامی که با آن حرف شروع می‌شوند را مشاهده کنید و درنهایت این شما هستید که بر اساس سلایق خود باید یکی از آن‌ نام‌ها را انتخاب کنید.

یک کار جالب دیگر در این بخش انجام شده و آن نمایش اسامی محبوب دخترانه و پسرانه در ابتدای لیست است. این اسامی با گذر زمان و افزایش تعداد کلیک‌ها، بروز رسانی می‌شوند.

استخدام و کاریابی در ایبی نی‌نی

 وسعت امکانات و خدمات‌دهی مجموعه ایبی نی‌نی تنها محدود به کودکان و نوجوانان نمی‌شود بلکه سایر افراد نیز می‌توانند در این سایت مشاغل مورد دلخواه خود را پیدا کنند و پس از توافق با کارفرما، مشغول به فعالیت شوند. دسته‌بندی استخدام و کاریابی در ایبی نی‌نی بسیار متنوع است و شما می‌توانید دریکی از دسته‌های زیر اقدام به استخدام و یا کاریابی کنید.

  •  آموزشی
  • درمانی، زیبایی، بهداشتی
  • پرستاری
  • نظافتچی یا خدمتکار
  • راننده

ثبت آگهی کاملاً رایگان در سایت ایبی نی‌نی

تا اینجا درباره این صحبت کردیم که به‌راحتی می‌توانید هر آنچه را برای کودکان و نوجوانانتان نیاز دارید در سایت ایبی نی‌نی با قیمت مناسبی خریداری کنید در این بخش می‌خواهیم به یکی از خدمات این مجموعه اشاره‌کنیم و آن ثبت آگهی کاملاً رایگان است.

با ثبت آگهی می‌توانید ضمن معرفی محصول موردنظرتان،  قیمت توافقی یا پیشنهادی را برای فروش آن ارائه دهید و پس از انجام این فرایند در کمترین زمان مخاطبان هدفتان برای خرید محصول با شما تماس خواهند گرفت و مقدمات فروش آن به‌آسانی فراهم می‌شود.

ایبی نی نی  بهترین در حوزه کودک و نوجوان، رقیبی برای دیوار و شیپور!!

میزان امکانات مجموعه جدید ایبی نی‌نی برای کودکان و نوجوانان وسیع‌تر از سایتهای دیوار و شیپور است. چراکه برای جلب رضایت والدین ایرانی وسعت‌بخشی به امکانات از اهمیت به سزایی برخوردار است. افزون بر آن ازنظر کارشناسان ایبی نی‌نی،‌ راه کسب رضایت خانواده‌های ایرانی  در سه رکن اساسی زیر است:

  • کیفیت
  • قیمت مناسب
  • تنوع

  ایبی نی‌نی با درنظرگرفتن این ارکان برای بالا بردن کیفیت و تنوع محصولات اقدام به راه‌اندازی فروشگاه محصولات کرده‌ است. در این بخش شما می‌توانید به‌عنوان خریدار یا فروشنده فعالیت کنید.

تمامی موارد ذکرشده در سایت ایبی نی‌نی حتی باکیفیت‌تر از سایت‌های مشهوری مانند دیوار و شیپور امکان‌پذیر است.  با ایبی نی‌نی  از پرداخت هزینه‌های غیرضروری پیشگیری کنید.

https://ebaynini.com/