بررسی بهترین بروکر فارکس توسط میهن اینوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

فارکس چیست ؟ نحوه معامله در فارکس

 بازار ارز خارجی (با عنوان فارکس یا FX) بازار مبادله ارزهای خارجی است. فارکس بزرگترین بازار جهان است و معاملات انجام شده در آن بر همه چیز ، تأثیر می گذارد. در ساده ترین حالت ، معاملات فارکس شبیه به مبادله ارزی است که ممکن است در سفرهای خارجی انجام دهید: یک معامله گر یک ارز را خریداری می کند و ارز دیگری را می فروشد و نرخ ارز بر اساس عرضه و تقاضا دائما در نوسان است. ارزها در بازار ارز مبادله می شوند ، یک بازار جهانی که از دوشنبه تا جمعه ۲۴ ساعته باز است. بازار فارکس بر خلاف بازار بورس که تایم مشخصی باز است به صورت ۲۴ ساعت در حال نوسان است و ارزش پول کشور ها را مشخص می کند همچنین اخبار اقتصادی می توانند باعث تغییر روند ارز ها در فارکس شوند .

 بروکر فارکس

یک کارگزار فارکس یک شرکت خدمات مالی است که به معامله گران امکان دسترسی به بستری برای خرید و فروش ارزهای خارجی را می دهد. فارکس مخفف ارز خارجی است. معاملات در بازار فارکس همیشه بین یک جفت ارز متفاوت انجام می شود.

شما با هر سرمایه ای می توانید وارد بازار فارکس شوید و محدودیتی وجود ندارد در این بین انتخاب بهترین بروکر فارکس بسیار اهمیت دارد چرا که شما سرمایه خود را قرار می دهید و باید یک بروکر معتبر را انتخاب کنید.

اسپرد و کمیسیون چیست؟

اسپرد در بروکر های فارکس تفاوت بین نرخ مبادله ای است که یک بروکر فارکس ارز را می فروشد و نرخی که بروکر ارز را خریداری می کند. ساده تر می توان گفت به اختلاف قیمت خرید و فروش یک جفت ارز یا هر چیزی که معامله شود گفته می شود که بخشی از اسپرد درآمد بروکر به حساب می آید.  کمیسیون هزینه ای است که بروکرها در حساب های (ECN) نسبت به حجم معامله از تریدر می گیرد.

قطعا هر چه این مقدار کم تر باشد معامله گر شرایط معامله بهتری را دارد و می تواند آسان تر اقدام به کسب سود کند.

 بهترین بروکر فارکس

6

طی بررسی های انجام شده بین بروکر های موجود در بازار فارکس که به ایرانیان خدمات می دهند بروکر ارانته به عنوان بهترین بروکر فارکس درسال 2022 انتخاب شده است ، چرا که هم پشتیبانی فارسی دارد هم واریز و برداشت ریالی دارد و از همه مهم تر رگوله معتبر دارد که خیال معامله گران را از این بابت راحت می کند.

بروکر های دیگری نیز مانند بروکر آلپاری خدمات بسیار عالی به معامله گران ارائه می کنند که شما می توانید با مراجعه به صفحه بهترین بروکر فارکس  برای ایرانیان در سال 2022 بهترین بروکر را جهت معامله انتخاب کنید.

منبع : mihaninvest.com