مرکز موی ایندرا

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در رابطه با ترمیم مو ، پروتز مو ، کلاه گیس طبیعی چه می دانید؟ آیا می دانید منظور از ترمیم مو و پروتز مو چیست؟ آیا می دانید کلاه گیس طبیعی با کلاه گیس مصنوعی چه تفاوت هایی دارد و مزایای آن چیست؟

اگر کمی از وقت خود را به ما اختصاص دهید و در مرکز موی ایندرا همراه با ما باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، نه تنها پاسخ این سوالات را دریافت خواهید کرد بلکه پاسخ سوالات دیگری را نیز در این زمینه به دست خواهید آورد.

ترمیم مو چیست؟

زمانی که اشخاص به هر دلیلی موهای خود را از دست می دهند و دچار ریزش موی شدید می شوند، طاسی سر و یا کم پشتی مو برای آنها ایجاد می شود که در این شرایط باید ترمیم مو برای فرد مورد نظر انجام شود.

ترمیم مو به صورت کلی به معنای باز گرداندن و احیای موهای از دست رفته فرد به روش های مختلف است. از جمله پر کاربرد ترین روش هایی که امروزه برای ترمیم مو استفاده می شوند، روش کاشت مو، پروتز مو و استفاده از کلاه گیس طبیعی است که هر کدام از این روش ها شرایط و ویژگی های مربوط به خود را دارند.

 

 

 

 

 

 

 

پروتز مو چه می باشد؟

پروتز مو به صورت کلی همان طور که در قسمت فوق بیان شد، یکی از روش های ترمیم مو است که در این روش هیچ کاشت مویی صورت نمی گیرد و هیچ نیازی به بانک مو برای ترمیم مو نیست. بلکه در این روش از الیاف مصنوعی شبیه به مو که از جنس نانو هستند استفاده می شود که این الیاف بر روی یک شبکه توری نصب می شوند و با چسب مخصوص بر روی سر قرار می گیرند و فیکس می گردند.

پروتز مو را می توان برای تمامی بخش های سر و یا تنها برای قسمت مشخصی از آن انجام داد.

همچنین در این روش می توان از تار موهای طبیعی نیز استفاده کرد و تار موهای طبیعی را بر روی شبکه توری قرار داد و بر روی سر نصب کرد.

انواع روش های پروتز مو چیست؟

روش های مختلف پروتز مو به صورت کلی به دسته بندی های زیر تقسیم می شوند:

پروتز مو دور پوست

در این روش که معمولا برای پروتز موی بانوان استفاده می شود یک لایه نازک پلاستیکی مانند پوست به دور موها نصب می شود و سپس با چسب مخصوص پروتز مو بر روی سر قرار می گیرد.

پروتز مو جلو تور

پروتز های جلو تور دارای خط رویش طبیعی هستند و معمولا از آنها برای بخش جلویی سر استفاده می شود که ظاهری طبیعی تر را ایجاد کند.

پروتز مو کامل

پروتز های کامل همان طور که از نام آنها پیداست به شکل کامل بر روی سر قرار می گیرند و تمامی بخش های سر را تحت پوشش قرار می دهند.

پروتز مو پزشکی

افرادی که به انواع مختلف بیماری های پوستی مبتلا باشند و استفاده از پروتز مو برای انها به رعایت شدن شرایط خاصی نیازمند باشد، باید از انواع پروتز های پزشکی استفاده کنند که مشکلات پوستی موجود در آنها تحریک نشود.

پروتز مو تمام تور

پروتز های تمام تور به صورت کامل از تور ساخته می شوند و در کلینیک های پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای پروتز مو چیست؟

ترمیم مو به روش پروتز مو را می توان در برگیرنده مزایایی به شرح زیر دانست:

  • پرداخت هزینه مناسب
  • عدم دائمی بودن ترمیم مو و امکان بازگشت به حالت قبلی در صورت تمایل فرد
  • عدم نیاز به جراحی
  • عدم وجود درد و خونریزی و غیر تهاجمی بودن این روش
  • عدم نیاز به طی شدن دوره نقاهت
  • بهره مند شدن از موهای ترمیم شده به صورت آنی و در لحظه
  • افزایش دادن زیبایی افراد
  • امکان ترمیم مو به روش پروتز مو با موهای مختلف و در رنگ و ضخامت مورد نظر
  • دوام و طول عمر زیاد پروتز مو
  • امکان ترمیم مو در روش پروتز مو
  • عدم ایجاد مزاحمت
  • امکان سشوار کردن و اتو کردن موهای پروتز شده
  • امکان تعیین تراکم مویی دلخواه
  • عدم ایجاد عارضه

 

تفاوت کلاه گیس طبیعی و مصنوعی در چیست؟

با وجود روش های مختلفی که برای ترمیم مو به وحود آمده اند، هنوز هم از روش کلاه گیس برای ترمیم مو استفاده می شود اما کلاه گیس های جدید با کلاه گیس هایی که در زمان گذشته مورد استفاده قرار می گرفته اند، تفاوت هایی پیدا کرده اند و از مزایای بیشتری برخوردارند.

کلاه گیس طبیعی نوعی کلاه گیس است که در آن از موهای طبیعی استفاده می شود و موهای طبیعی جایگزین الیاف مصنوعی می گردند که در این حالت موها ظاهر بسیار زیباتر و طبیعی تری را در مقایسه با کلاه گیس مصنوعی پیدا می کنند.

علاوه بر آن استفاده کردن از موهای طبیعی در کلاه گیس طبیعی باعث می شود که دوام و ماندگاری کلاه گیس بیشتر باشد و موها دیرتر دچار آسیب شوند.

از دیگر تفاوت های کلاه گیس طبیعی با مصنوعی این است که هزینه مورد نیاز برای تهیه کلاه گیس طبیعی بیشتر است و برای استفاده از آن باید مبلغ بیشتری را در نظر کرفت.

کلاه گیس طبیعی برای افرادی که می خواهند از روش های پروتز مو غیر کامل استفاده کنند و تنها می خواهند که بخشی از سر را تحت پوشش قرار دهند، انتخاب مناسب تری است زیرا در این صورت موهای موجود در کلاه گیس با موهای طبیعی فرد شباهت بیشتری دارند.

کلام پایانی در رابطه با ترمیم مو ، پروتز مو ، کلاه گیس طبیعی

ترمیم مو ، پروتز مو ، کلاه گیس طبیعی مطالبی بودند که در این مقاله به آنها اشاره کردیم تا شما عزیزان بتوانید با کسب آگاهی مورد نیاز و شناخت کافی از این روش ها به استفاده از هر یک از روش های ترمیم مو بپردازید و برای ترمیم مو اقدام کنید.

در صورتی که به دنبال بهترین مراکز برای ترمیم مو در تهران هستید، مرکز موی ایندرا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان خواهد بود زیرا در این مرکز ترمیم مو به روش های مختلف و با  استفاده از تمامی روش های جدید و روز دنیا برای شما عزیزان قابل انجام است و در صورت مراجعه به مرکز موی ایندرا می توانید ترمیم مو و یا پروتز مو را زیر نظر بهترین متخصصین در این زمینه انجام دهید.

سایت: indrahair.com

اینستاگرام: indrahair_com

تلفن : ۰۲۱۸۸۹۲۱۸۷۳

واتساپ و تلگرام : ۰۹۳۵۲۱۵۶۹۱۶