نکات مهمی که لازم است در زمان خرید عینک آفتابی زنانه شیک بدانیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

استفاده از عینک آفتابی فواید متعددی دارد. این آیتم علاوه بر محافظت از چشمان شما در برابر آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش، یک اکسسوری ضروری برای تکمیل استایل هر فردی نیز هست. زنان در بازار عینک آفتابی سهم گسترده ای دارند. از اینرو لازم دانستیم تا در این نوشته به ذکر مهمترین نکات در زمان خرید عینک آفتابی زنانه شیک بپردازیم. همراه ما بمانید.

عینک ماهان, از دستگاه UV متر استفاده کنید

UV متر بهترین دستگاه برای سنجیدن مقدار محافظت عینک آفتابی در برابر اشعه‌ی UVاست. فروشگاه ها و عینک فروشی های معتبر این دستگاه را در اختیار دارند و با کمک آن مناسب بودن یا مناسب نبودن یک عینک را تشخیص می دهند.  این دستگاه باید UV عینک را بالای 90 درصد تشخیص دهد. با این تفاسیر به نظر می رسد که خرید عینک آفتابی زنانه شیک از فروشگاه های معتبر گزینه ی بهتری باشد. گفتنی است که به منظور خرید عینک آفتابی در شیراز میتوانید به عینک ماهان مراجعه کنید.

عینک ماهان، ارزان نخرید

عینک یک اکسسوری مهم است که از چشمان شما در برابر اشعه UV مراقبت می کند و سلامت را به چشمانتان هدیه می دهد. برند های با کیفیت از شیشه های باکیفیت استفاده می کنند و گفتنی است که تنها شیشه های باکیفیت هستند که میتوانند از چشمان به درستی مراقبت نمایند و این در حالی است که برندهای ارزان این کیفیت را ندارند. لذا اگر مراقبت از سلامت چشم، هدف شما از خرید عینک می باشد به هیچ عنوان این اکسسوری را ارزان نخرید.

2

خدمات عینک  ماهان در شیراز

انواع مدل عینک افتابی:

سایت mahan-optic  یک سایت معتبر است که عینک های ارائه شده توسط آن از تنوع زیادی برخوردارند و استانداردهای لازم را دارا هستند.

در ادامه بعضی از مهمترین مدل های عینک آفتابی ارائه شده توسط این سایت را به شما معرفی می کنیم:

  • عینک خلبانی: این نوع عینک فریم باریکی دارد و عدسی آن معمولا رنگی است. عینک خلبانی مناسب کسانی است که به تنوع در استایل علاقه مند هستند.
  • عینک پروانه ای: همانطور که از نامش پیداست، مدل پروانه ای به بال های یک پروانه شباهت دارد. این مدل بیشتر مناسب کسانی است که فرم صورت آنها گرد است.
  • عینک ویفرر: این مدل توسط کمپانی ریبن تولید می شود. ویفرر از مدل های لوکس در جهان است.
  • عینک گربه ای: این مدل بیشتر توسط شخصیت های معروف در دهه 50 استفاده میشده است. از مزیت های مدل گربه ای می توان به سازگاری آن با انواع فرم صورت اشاره کرد.

 

انواع مدل فریم عینک طبی:

فریم عینک طبی نیز یک آیتم جذاب است که انتخاب آن کاملا سلیقه ای و شخصی است. این آیتم از تنوع زیادی برخوردار است. کمتر فروشگاهی وجود دارد که بتواند این میزان تنوع را در سطح وسیع پوشش دهد اما با مراجعه به سایت ماهان اپتیک می شود انواع و اقسام فریم های عینک را یکجا ملاحظه کرد. از اینرو دست شما برای خرید بسیار باز خواهد بود.

انواع مدل های لنز چشم:

در حوزه چشم و مراقبت از آن لنزها از حساسیت بیشتری برخوردارند. دلیل آنست که لنز جزو آیتم های تماسی است و اشتباه در خرید آن عواقب جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. در هنگام خرید لنز بایستی نهایت دقت اعمال گردد و حتما باید آن را از  فروشگاه های مجاز تهیه نمود. سایت mahan-optic یکی از این فروشگاه های مجاز است.

ارائه خدمات در رابطه با عدسی عینک:

انتخاب عدسی از انتخاب فریم اهمیت بیشتری دارد. دلیل آنست که عدسی، بینایی را اصلاح و معایب آن را برطرف می کند. برای خرید این آیتم مهم حتما باید به فروشگاه های مجاز سر زد.

خدمات اپتومتریست و بینایی سنجی ماهان:

در ادامه بعضی از خدمات مرکز بینایی سنجی شیراز را مختصرا ذکر می کنیم:

1 بررسی و تشخیص مشکلات بینایی در کودکان و بزرگسالان و ارائه راهکار برای رفع عیوب انکساری چشم ( تجویز عینک)

2 بررسی و تشخیص سایر اختلالات بینایی از جمله اختلال دید دو چشمی و ارائه راهکار برای رفع آن

3 بررسی و تشخیص بیماریهای مربوط به سایر بخش های چشم و ارجاع بیماران به چشم پزشک

4 اندازه گیری مقدار تیزبینی با انجام تست های غربالگری

5 تشخیص مشکل تنبلی چشم و تجویز وسایل لازم برای درمان این معضل

3

چگونه عینک آفتابی زنانه شیک بخریم؟

بعد از لحاظ کردن نکات مربوط به استاندارد عینک آفتابی، دیگر نوبت به ظاهر عینک و انتخاب شمایل ظاهری آن می رسد. با این حال مهم است که بدانیم چه عینکی به چه فرم صورتی بیشتر می آید. در ادامه نکاتی را در این زمینه شرح می دهیم.

  • صورت های بیضی شکل:

پیدا کردن عینک مناسب برای افرادی که صورت بیضی دارند خیلی سخت نیست. به عنوان یک قاعده کلی باید گفت که عینک مناسب برای صورت بیضی ها عینکی است که فریم آن از پهن ترین قسمت صورت کمی پهن تر باشد. از اینرو عینک هایی با فریم خیلی باریک یا خیلی پهن برای این فرم صورت زیاد پیشنهاد نمی شود.

  • صورت های مستطیلی:

عینک آفتابی زنانه شیک برای صورت مستطیلی ها عینکی است که ترجیحا فریم آن پهن باشد. البته عینک خلبانی، عینک ویفرر، عینک بیضی و عینک مربعی نیز برای این فرم صورت مناسب است.

  • صورت های گرد:

صورت گردها هم مشکلی برای خرید عینک ندارند چون اکثر فریم ها به چهره ی آنها می آید. البته لازم به ذکر است که در میان تمامی فریم ها، فریم هایی که باریک و زاویه دار هستند برای این فرم چهره مناسب ترند.

  • صورت های مثلثی:

عینک با فریم گربه ای بهترین انتخاب برای کسانی است که صورت مثلثی دارند.

  • صورت مربعی:

در صورت های مربعی فک و پیشانی عریض تر هستند. از اینرو این صورت ها عرض و طول تقریبا یکسانی دارند. لذا برای متعادل به نظر رساندن این مدل صورت ها باید از فریم هایی استفاده نمود که زوایای آن ملایم باشند. گفتنی است که فریم های بیضی و دایره ای نیز برای این مدل صورت ها مناسب است.

چگونه حالت صورتمان را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص حالت چهره بهتر است تا روبروی آینه بایستید و موهایتان را از پشت جمع کنید. خوب به صورت تان در آینه نگاه بیندازید و خطوط شاخص چهره را به طور فرضی به هم وصل نمایید. تشخیص حالت چهره یک روش مناسب برای خرید عینک آفتابی زنانه شیک است. برای خرید عینک آفتابی می توانید به عینک ماهان مراجعه کنید.