پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

فراخوان ثبت نام در نشست شنبه گفت در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران

فراخوان ثبت نام در نشست شنبه گفت در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ویژه اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور

 

 

فراخوان ثبت نام در نشست «شنبه‌گفت»

«فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران»

ویژۀ اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور

 

 

به اطلاع کلیۀ اساتید و دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل و دانش‌آموختۀ خارج از کشور می‌رساند، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، در راستای معرفی ظرفیت‌های علمی و فناوری کشور و با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی‌ فکری و تجربی نیروهای علمی داخل و خارج از کشور در نظر دارد ادامۀ سلسله نشست‌های تخصصی‌ خود با عنوان «شنبه‌گفت» را در برخی مراکز علمی و اجرایی کشور برگزار نماید تا ضمن فراهم نمودن زمینۀ آشنایی این عزیزان با مهم‌ترین مراکز علمی و اجرایی ایران، امکان تعامل و بهره‌گیری از دانش و تجربۀ ایشان را در تعریف پروژه‌های علمی مشترک در راستای پیشبرد اهداف این مراکز فراهم آورد.

در همین راستا و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با «فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران»، این نشست، به معرفی و بازدید از این مجموعه اختصاص یافته است که از ساعت 8 صبح الی 15 روز شنبه مورخ 23 بهمن 1400 و با حضور و سخنرانی جناب آقای دکتر علی‌اکبر صالحی (معاون پژوهشی و قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم) برگزار خواهد شد. لذا از کلیۀ علاقه‌مندان، دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ 12 بهمن‌ماه 1400 با مراجعه به انتهای مطلب، نسبت به ثبت نام برای شرکت در این برنامه اقدام نمایند.

 

 

توضیحات:

1ـ مجموع زمان حضور در نشست و بازدید از بخش‌های مختلف فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران حدود 120 دقیقه طول خواهد کشید.

2ـ نشست هم‌اندیشی با حضور جناب آقای دکتر علی‌اکبر صالحی برگزار خواهد شد که در آن هر یک از مدعوین تجربیات، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص فعالیت‌های فرهنگستان علوم با مسئولین فرهنگستان و دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک خواهند گذاشت.

3ـ این برنامه در صورتی قابل اجرا خواهد بود که تعداد متقاضیان شرکت در آن به حد نصاب برسد، همچنین در صورت افزایش متقاضیان بیش از حد نصاب، اولویت پذیرش با کسانی خواهد بود که برای ثبت نام زودتر اقدام کرده‌اند.

4ـ سخنرانی‌ها و مباحث مطرح شده در نشست‌ مذکور، ضبط، و در نهایت در قالب گزارش مکتوب متنشر و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

5ـ طبق هماهنگی‌های انجام گرفته، شرکت‌کنندگان در این برنامه، پس از برگزاری بازدید و هم‌اندیشی و اقامۀ نماز ظهر و عصر، برای صرف ناهار، میهمان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

6ـ تأکید می‌شود که امکان حضور در این برنامه، صرفاً برای کسانی مقدور است که حداکثر تا تاریخ 12/11/1400 در صفحۀ ویژۀ برگزاری این برنامه با مراجعه به انتهای مطلب ثبت نام کرده باشند و لذا از آنجا که ورود عزیزان به محوطۀ فرهنگستان علوم، بدون هماهنگی قبلی مقدور نیست و بایستی حتماً از قبل برنامه‌ریزی شود، از پذیرش افرادی که در سامانۀ مربوطه ثبت نام نکرده باشند، معذور خواهیم بود.

7ـ عزیزانی که به هر دلیل امکان حضور در برنامه را ندارند، می‌توانند سؤالات یا مطالبشان را از طریق گروه واتس اپ ویژۀ این نشست در اختیار ادمین قرار دهند تا به نمایندگی از ایشان در نشست مطرح شود و پاسخ جناب آقای دکتر صالحی به ایشان منعکس گردد.

8ـ سؤالات و پیشنهادهای خود را در خصوص برگزاری این برنامه، می‌توانید در گروه ویژه‌ای (واتس اپ) که برای این برنامه ایجاد شده است، به آدرس زیر با ما در میان بگذارید:

https://chat.whatsapp.com/ChGxFI671JM2cWxgFXdSn4