آشنایی با بهترین عطرهای مناسب ولنتاین امسال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

روز ولنتاین، یک مناسبت ویژه برای هدیه دادن و ابراز علاقه است که در سراسر دنیا شهرت دارد و در ایران نیز بسیاری از افراد علاقمند جشن گرفتن این روز هستند. چنانچه همواره سوال شما این است که «برای کادوی ولنتاین چی بخرم؟!» می‌خواهیم یک ایده کادوی ولنتاین عالی به شما معرفی کنیم. عطر، مخصوصا از برندهای خوبی مانند زرجوف، آمواژ، کرید  و مارلی یکی از بهترین کادوهایی است که می‌توان در هر مناسبتی هدیه داد؛ با این‌حال کادو دادن عطر در روز ولنتاین، یک هدیه ویژه محسوب می‌شود، زیرا عطر و رایحه، ماندگاری بسیاری در ذهن دارد و می‌تواند بر اساس ویژگی‌ها و علایق هر شخص، مخصوص و خاص باشد.

هدیه دادن یک رایحه مناسب و یک عطر مرغوب، می‌تواند نشان‌دهنده توجه و علاقه فرد کادو دهنده باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم عطر را به‌عنوان یک هدیه ویژه ولنتاین در نظر بگیرید و با در نظر گرفتن علایق فرد موردنظر، یک هدیه خاص ارائه دهید. برای انتخاب بهترین عطر زنانه یا خرید بهترین ادکلن مردانه، می‌توانید از بین پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران یا پرفروش ترین ادو پرفیوم مردانه در ایران، برند و نوع عطر موردنظر خود را انتخاب کنید. در این مطلب از میرولانژ، می‌خواهیم بهترین عطرهای مناسب ولنتاین را به شما معرفی کنیم.

رایحه عطر فرانسیس کرکجان و بهترین هدیه زنانه

برند عطر فرانسیس کرکجان یکی از برندهای لوکس در زمینه تولید عطر است که موسس آن فردی به همین نام است. فرانسیس کرکجان، یک عطرساز و تاجر فرانسوی ارمنی تبار است که به دلیل ساخت عطر مردانه Le Male برای Jean Paul Gaultier در سال ۱۹۹۵ شهرت یافت و به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای جهان تبدیل شد. این برند، از آن زمان تاکنون ۴۰ عطر دیگر برای شرکت های بزرگ در سراسر جهان ایجاد کرده است که به همین دلیل می‌تواند جزو بهترین عطرهای مناسب ولنتاین باشد.

10

 انواع محصولات فرانسیس کرکجان به سه شکل ادو پرفیوم، عطر و ادکلن تولید می‌شود. بهترین عطر مردانه و بهترین عطر زنانه برای هدیه از این برند l’Homme a la rose با رایحه چوب، عطر Baccarat Rouge، عطر OUD satin mood و OUD silk mood، Aqua Universalis  و همچنین عطرهای Aqua Vitae، Amyris Femme، OUD، masculine Pluriel، feminine Pluriel و... هستند که جزو انواع پرطرفدار عطرها برای کادو دادن در روز ولنتاین محسوب می‌شوند.

عطر لالیک و پرطرفدارترین هدیه روز ولنتاین

برند لالیک بیش از یک قرن پیش، در سال ۱۸۸۸ تأسیس شد و به عنوان نماد نهایی تجمل فرانسوی، معروف گشت و به همین عنوان باقی مانده است و به همین دلیل یکی از بهترین عطرهای مناسب ولنتاین محسوب می‌شود. امروزه عطر لالیک به سه صورت پرفیوم، ادو پرفیوم و ادو تویلت تولید می‌شود. در بین انواع عطر لالیک زنانه و عطر لالیک مردانه می‌توان رایحه‌های خاص و متنوع پیدا نمود که مشهورترین و پرفروش‌ترین آن‌ها عطر زنانه De Lalique Plume Crystal Limited Edition با رایحه رز، یاس، توت سیاه، مشک، وانیل و...،  عطر مردانه Terres Aromatiques 1905 با رایحه هل و لیمو، لاواندین و... عطر لالیک نویر پرمیر «Noir Premier»، عطر لالیک سفید یا لالیک وایت «Lalique White»، عطر لالیک د لالیک «Lalique de Lalique» و... هستند که برای اطلاع از قیمت ادکلن ولنتاین مردانه و زنانه لالیک، می‌توانید بر روی عطر لالیک کلیک نمایید تا پرطرفدارترین نمونه‌های این برند معروف را مشاهده نمایید.

عطر کرید و بهترین رایحه‌ها برای کادوی به یاد ماندنی

عطر کرید یکی از برند‌های لوکس و معروف عطر و ادکلن در جهان است که در سال ۱۷۶۰ در پاریس تاسیس شد. کمپانی عطر کرید بعد از معروف و مشهور شدن در بین عاشقان عطر و ادکلن، نمایندگی‌های رسمی خود‌ را در کشور‌هایی مانند فرانسه، آمریکا، اسپانیا و... نیز افتتاح کرد. رایحه عطر کرید، یکی از ویژگی‌های خاص این برند است، زیرا برای تولید آن از محصولات طبیعی بهره می‌برند. شعار برند کرید این است که خانه عطر کرید مورد رحمت مادر طبیعت است.

11

جالب است بدانید برای تولید رایحه عطر کرید، چنانچه در یک فصل به بهترین محصولات دسترسی نداشته باشند، امکان آن وجود دارد که تولید آن محصول متوقف شود؛ زیرا اولیور کرید و پسر او اروین، هیچ محصولی کمتر از استانداردهای خود را قبول نمی‌کنند و صبر می‌نمایند تا محصولات طبیعی در فصل بعدی، رشد نموده و از آن‌ها استفاده کنند. اونتوس زنانه را می‌توان پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران دانست، همچنین اونتوس مردانه، به‌عنوان یک عطر مردانه پرطرفدار هم محسوب می‌شود.

از دیگر عطر‌های محبوب و پرفروش این برند، می‌توان به عطر کرید وایکینگ Creed Viking، عطر آیریش توید Creed Green Irish Tweed با رایحه گل شاهپسند لیمویی، زنبق، برگ گل بنفشه، عنبر و چوب صندل، عطر سیلور مانتین واتر Creed Silver Mountain Water با رایحه ترنج، انگور سیاه، برگ نارنج، مشک و... و عطر اوریجینال وتیور Original Vetiver اشاره نمود. برخی از عطر‌های تولیدی این برند گاهی به چهره‌های سیاسی و مشهور دنیا مانند ملکه یوجین، جورج کلونی، ناپلئون سوم، ویکتوریا و دیوید بکهام و... تقدیم شده است و به همین دلیل بسیاری از افراد آن را جزو بهترین عطرهای مناسب ولنتاین می‌دانند. برای مشاهده انواع عطر کرید زنانه و عطر کرید مردانه، می‌توانید وارد وبسایت محصولات لوکس میرولانژ شوید تا انواع عطر و ادو پرفیوم و ادکلن اصل را با قیمت حقیقی مشاهده نمایید.

کادو ولنتاین چی بخریم ؟!

چنانچه می‌خواهید برای کادو ولنتاین عطر تهیه نمایید، بهتر است سلیقه فردی که هدیه را برای او تهیه می‌نمایید، در نظر بگیرید و از بین انواع رایحه‌های خنک، گرم، تند و... هرکدام را که می‌پسندد، انتخاب نمایید.

سه برند معروف عطر که درباره آن ها صحبت کردیم، جزو برندهای پرطرفدار و پرفروش عطر محسوب می‌شوند و به‌ همین آن‌ها را بهترین عطرهای مناسب ولنتاین می‌دانیم. این برندهای عطر تنوع بالایی در رایحه‌های خود دارند و به همین دلیل می‌توانند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهند و یک هدیه لوکس، به یاد ماندنی و پر استفاده باشند. تنها نکته مهم درباره خرید عطر که باید به آن توجه کنید، این است که عطر خود را از یک نمایندگی عطر معتبر بخرید تا محصولی که دریافت می‌کنید اصل باشد و کیفیت بالایی داشته باشد.

فروشگاه محصولات لوکس میرولانژ، یک فروشگاه معتبر در زمینه عرضه محصولات برندهای لوکس است که برای مقایسه انواع عطرهای لوکس و پرطرفدار از نظر رایحه و قیمت، می‌توانید با کلیک بر روی فروشگاه میرولانژ، به این سایت مراجعه کرده و به راحتی مقایسه و خرید خود را انجام دهید و یک محصول اورجینال را به‌عنوان کادو ولنتاین خریداری نمایید.