احمدرضا عابدزاده در کنار مهرنوش مقدسی مسئول هماهنگی برنامه های تلویزیونی و مدیر برنامه های معوف عکسی به یادگار گرفت.

عکس جدید احمد رضا عابدزاده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گل کوچیک احمدرضا عابدزاده دروازه افسانه‌ای فوتبال ایران است. احمدرضا عابدزاده متولد 4 خرداد 1345 در شهر آبادان است. احمدرضا عابدزاده جزو یاغیان فوتبال ایران است. عابدزاده هم در استقلال و هم در پرسپولیس بازی کرده است. احمدرضا عابدزاده هر از گاهی به عنوان مربی در چند تیم فوتبال فعالیت کرده اما همده کار او پس از بازنشستگی رستوران داری بوده است.

کودکی احمدرضا عابدزاده

او ششمین فرزند خانواده است و در کودکی بر روی زمین های داغ ودر زیر آفتاب سوزان آبادان به دنبال توپ می دوید. روزهای شوکوفایی خودرا پس از مهاجرت به اصفهان آغاز کرد. سالهای اولیه دهه 60 در تیم هلال احمر اصفهان بازی می کرد.

دوران مدرسه احمدرضا عابدزاده

دست های حماسه ساز وی در آن روزگاران شبها به نوشتن تکالیف مدرسه و روزها به قلم زنی می پرداخت .انگشتانش زمانی را که وی در نجاری کار می کرد به یاد دارند اما درون ناآرام احمد با تمام مشکلات با فوتبال انسی دیگر داشت در آن زمان احمدرضا در تیم منتخب نوجوان اصفهان بازی می کرد و آرزوی یک پله ترقی را در ورزش داشت یعنی رسیدن به تیم جوانان . پنج بار اسمش از منتخب جوانان خط خورد ولی سماجت وی باعث شد تا سال 1364 جوانان اصفهان همراه با عابدزاده بازی کنند.