ویدئوی کامل نشست مطبوعاتی سجاد غریبی و مارتین فورد که سهوا منتشر شده و ساختگی بودن این مبارزه را نشان می‌دهد.

شوخی و خنده فورد و سجاد غریبی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انتشار ویدیویی از نشست خبری سجاد غریبی و مارتین فورد، فرضیه ساختگی بودن این مبارزه را بیش از پیش تقویت کرد. چندی بود که به طور عجیبی همگان از پیروزی سجاد غریبی بر مارتین فورد در مبارزه عید می‌گفتند. به دلیل جسه دروغین سجاد غریبی و اینکه مشخص شده بود تمام عکس های سجاد غریبی دروغ و فتوشاپ است این فرضیه خیلی مشکوک به نظر می‌رسید. حالا با انتشار ویدئویی کامل از نشست خبری این دو مشخص شد که همه چیز از پیش تعیین شده بوده و سجاد غریبی و مارتین فورد ملت را سرکار گذاشته بوده اند.

چند ماهی است که مبارزه میان هالک ایرانی و غول بریتانیایی به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است. سجاد غریبی ورزشکار ایرانی است که به دلیل جثه و اندام خاصی که دارد، به هالک ایرانی معروف شده است. او ماه هاست که مارتین فورد ورزشکار بریتانیایی را برای مبارزه می طلبد اما مارتین فورد به صحبت‌های سجاد غریبی توجهی نمی کرد تا اینکه چند هفته پیش او اعلام کرد که می خواهد با این مرد ایرانی مبارزه کند و او را در 20 ثانیه له کند.

هیکل سجاد غریبی که به هالک یکی از شخصیت های معروف سینمایی شباهت دارد، توجه بسیاری از رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده است و مارتین فورد یکی از ورزشکاران انگلستانی بوده که به دلیل رفتارهای خشنی که دارد به عنوان ترسناک ترین مرد جهان شهرت یافته است. مارتین فورد در مصاحبه‌ای گفته است برای این مسابقه تلاش زیادی نمی کند چرا که حریفش رقیب بسیار سر سختی نیست و فقط می خواهد وزن خود را کمی پایین آورده و چابک باشد.

سجاد غریبی که در چند سال اخیر با نام "هالک ایرانی" در فضای مجازی طرفداران زیادی پیدا کرده است، چند روز پیش برای اولین بار با مارتین فورد، حریف انگلیسی خود در دوبی رو در رو شد. تقابلی که با انتشار ویدیویی از هول دادن غریبی توسط فورد و زمین خوردن هالک ایرانی در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد و کاربران با تمسخر غریبی، او را یک هالک فتوشاپی نامیدند.