سود سهام عدالت در موعد مقرر به سهامداران پرداخت خواهد شد.

سود سهام عدالت در موعد تعیین شده پرداخت می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سود سهام عدالت سال 1399 قرار است که به زودی پرداخت شود. در حالی که سود سهام عدالت 1398 را هنوز عده ای دریافت نکرده اند. پرداخت سود سهام عدالت 1399 مدتی است که به تعویق انداخته می شود. اما حالا جزئیات جدیدتری از زمان پرداخت سود سهام عدالت اعلام شده است. در ادامه درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت بیشتر بخوانید.

عشقی، رییس سازمان بورس گفت : پیگیر هستیم تا سود از طریق چندین شرکت سهام عدالتی برای جمع بندی سودها پرداخت شود.سهم شرکت مخابرات در سود سهام عدالت چندان تاثیر گذار نیست اما بر اساس قانون پیگیر وصول مطالبات هستیم.سود سهام عدالت در موعد مقرر به سهامداران پرداخت خواهد شد.

«محمود گودرزی» روز یکشنبه در آیین رونمایی و افتتاح رسمی از بزرگترین دیتاسنتر و تندیس بورس تهران، اظهار داشت: بورس تهران افتخار دارد تا در این روز مبارک از بزرگترین مرکز داده بازار سرمایه رونمایی کند.

وی گفت: کمک‌های سازمان بورس باعث شد تا قدم‌های بزرگی برای مرکز داده برداشته شود

وی ادامه داد: یک نرم افزار به روز شده توسط پیمانکاران در نظر گرفته شده است و فرآیند بورس تهران ورودی‌ها و خروجی‌ها را از این طریق مورد کنترل قرار می دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: همکاران ما زیرساخت پروتکل امنیتی را براساس استانداردهای روز دنیا تربیت داده‌اند و اولویت ما این است تا به شرکت‌های و ارکان بازار سرمایه سرویس دهیم.

مدیر عامل شرکت بورس تهران افزود: پروتکل های امنیتی در این مرکز براساس استانداردهای روز دنیا انجام و همچنین از نرم افزارهای به روز توسط پیمانکاران استفاده شده است. در آینده نیز از سایتی که پروتکل‌های امنیتی در بستر دیجیتال داشته باشد، رونمایی خواهد شد.

معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران تا پایان هفته جاری خبر داد.

محسن خدابخشی شنبه شب در گفت‌وگویی افزود: از هفت شرکت، یک شرکت سود سهام عدالت را پرداخت کرده و سه شرکت بیش از نیمی از سود سهام را پرداخت کرده‌اند. سه شرکت مخابرات، شرکت گروه مپنا و گروه سیمان دشتستان نیز سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند که مورد قبول نیست و با آنها برخورد می‌شود.  

وی افزود: با توجه به پیگیری انجام شده در این هفته سه شرکت که بخشی از سود را پرداخت نکرده‌اند، بقیه سود را پرداخت می‌کنند و تا اواخر این هفته سود سهامداران عدالت واریز می‌شود.

خدابخشی تاکید کرد: افراد برای دریافت سود لازم نیست هیچ اقدامی انجام دهند و سودها به حساب آنها واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پیشتر از پرداخت سود دارندگان سهان عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم خبر داده و گفته بود: سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند، نزدیک به یک میلیون تومان است، اما برای مشمولان دارای سهام ۵٣٠هزار تومان حدود ۵۵٠ هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

وزیر اقتصاد اعلام کرد واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند ماه آغاز می‌شود. اما نکته مهم این است که کل سود سهام عدالت یکجا واریز نمی‌شود و احتمالا مشمولان در چند مرحله بتوانند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.