آموزش اینستاگرام و کسب درآمد میلیاردی از بلاگری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به لطف اینترنت و گسترش شبکه های اجتماعی، امروزه راه اندازی کسب و کارها برای همه افراد امکان پذیر شده و هر فردی می تواند بدون داشتن کمترین سرمایه ای در بستر فضای مجازی به درآمد برسد. در این بین، اینستاگرام از محبوبیت بیشتری برخوردار شده.  به طوری که در برخی مواقع در عرصه فرهنگ سازی در موضوعی خاص می تواند از یک رسانه رسمی قوی تر عمل کند.

آموزش اینستاگرم و بلاگر شدن در ایران در حال حاضر بسیار رونق  پیدا کرده و افراد زیادی از طریق آموزش بلاگری اینستاگرام به درآمدهای کلان و میلیاردی رسیده اند. این مقاله به آموزش اینستاگرام به زبان ساده اختصاص داده شده و اطلاعات مفیدی را در مورد آموزش بلاگری در اینستاگرام و روش های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه در اختیارتان قرار می دهد.  با ما همراه باشید

آموزش بلاگری اینستاگرام

 قبل از به وجود آمدن اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی، افراد از طریق وبلاگ ها، اتفاقات روزمره خود را به اشتراک می گذاشتند. اما با ظهور اینستاگرام و رواج آموزش بلاگری در اینستاگرام، تغییرات زیادی در نحوه اشتراک گذاری روزمره گی ها ایجاد شد.  پیج های اینستاگرامی ترند شده اند و اگر کسی بخواهد به درستی مخاطب را با خود همراه نماید باید آموزش حرفه ای اینستاگرام را فرا بگیرد. درآمد بلاگرها از اینستاگرام بستگی به توانایی آن ها در جذب مخاطب دارد.  بلاگر هر چه مخاطب بیشتری را بتواند به سمت پیج خود بکشاند،  به همان نسبت می تواند تبلیغات بیشتری بگیرد و به درآمدهای میلیونی و حتی میلیاردی برسد. اما این رسیدن به این آرزو، مستلزم آموزش های محتوایی و فنی است.

 

کسب درآمد میلیاردی با آموزش حرفه ای اینستاگرام

در این سال ها که کرونا بسیاری از کسب و کارها را با مشکل  مواجه کرده است، بسیاری از افراد برای کسب درآمد رو به اینستاگرام آورده اند. کسب درآمد در اینستاگرام بدون سرمایه امکان پذیر است و افراد زیادی از این روش به درآمد بالایی رسیده اند. به عنوان مثال فروش پکیج آموزش اینستاگرام  از محصولات بسیار درآمد زا است. در ادامه به سه روش کسب درآمد از آموزش اینستاگرام می پردازیم:

کسب در آمد از اینستاگرام بدون سرمایه

اینستاگرام این مزیت را دارد که می توان با کمترین سرمایه یا بدون هیچ سرمایه ای کسب و کاری را راه اندازی کرد و به درآمدزایی رسید. برای کسب درآمد از اینستاگرم بدون سرمایه تنها کافیست یک پیج ایجاد کنید و محصول یا خدمتی را ارائه دهید. سپس برای آن، محتواهایی جذاب تولید کنید تا بتوانید در مدت کوتاهی فالوورهای زیادی را جمع کنید.

اگر خدمت یا محصولی ندارید، می توانید با دیگران همکاری کنید و محصولات آن ها را بفروشید و درصدی را دریافت نمایید. یکی از مزیت های اینستاگرام این است که تاسیس فروشگاه اینستاگرامی، نیاز به هیچ هزینه و مجوزی ندارد.

کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا

روش دیگر کسب درآمد در اینستاگرام با تولید محتوا است. ادمین های اینستاگرام که به مهارت ها و ابزار مورد نیاز برای طراحی و تولید محتوا در اینستاگرام مسلط باشند، می توانند ماهانه بین 3 تا 6 میلیون درآمد داشته باشند. مسئولیت پذیری، نظم و تولید محتوای خلاقانه از ویژگی های بارز یک ادمین پولساز هست.

2

کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات

با افزایش تعداد فالورها، درآمد بلاگرها از اینستاگرام از طریق تبلیغات محصولات یا خدمات دیگران شروع می شود.  افزایش این درآمد بستگی به این دارد که تا چه حد بتوانید کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل نمایید. هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مانند دسته بندی پیج، تعداد فالوورها، اعتبار پیج، نرخ تعامل پیج و نوع محتوا بستگی دارد و یک عدد ثابت نیست و دائما تغییر می کنند.  در بخش بعدی به بررسی هزینه تبلیغات در اینستاگرام پرداخته می شود.

 

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات هر استوری در صفحه بلاگرها از 500 هزار تومان شروع می شود. این هزینه مربوط به بلاگرهایی است که به اصطلاح میکروبلاگر نامیده می شوند. یعنی بلاگرهایی در بازه ی 30 تا 80 هزار نفر دنبال کننده.

برای بلاگرهای بین 200 تا 500 هزار نفر دنبال کننده، هر استوری تبلیغاتی مبلغی در حدود 1 تا 2.5 میلیون تومان دارد. این بازه عددی، بستگی به میزان معروفیت بلاگر و میزان فالوئری که از تبلیغاتش جذب می شود، دارد.

برای بلاگرهای حرفه ای که بالای 700 هزار تا 2 میلیون نفر فالوئر دارند، هزینه استوری ها از 5 میلیون شروع شده و تا 10  الی 20 میلیون تومان افزایش می یابد.

هزینه یک پست تبلیغاتی نیز با در نظر گرفتن مطالبی که در بالا گفته شد، از 5 میلیون تا 40 میلیون متغیر است.

3

درآمد بلاگرها از اینستاگرام

با توجه به موارد گفته شده در بخش قبلی،  درآمد بلاگرها از تبلیغات در اینستاگرام در ماه از 20 تا 30 میلیون تومان برای میکروبلاگرها  شروع شده تا حدود 1 میلیارد تومان در بلاگرهای معروف و حرفه ای می رسد.

البته حدود 70 درصد از بلاگرهای حرفه ای و معروف، درآمدی در حدود 200 تا 400 میلیون در ماه به دست می آورند.

 

نحوه بلاگر شدن در ایران

برای  بلاگر شدن در اینستاگرام ، نیاز به مشاوره، آموزش و کوچینگ توسط یک متخصص حوزه اینستاگرام دارید. راز موفقیت در هر حوزه ای، دیدن آموزش های آن است تا بتوان مهارت و دانش کافی را برای فعالیت در آن زمینه بدست آورد . آموزش اینستاگرام به زبان ساده می تواند علاقه مندان به فعالیت در اینستاگرام را برای موفق شدن در زمینه های مختلف این شبکه اجتماعی یاری رساند. همان طور که گفتیم درآمد بلاگرها از اینستاگرام با توجه به هزینه تبلیغات در اینستاگرام بسیار بالا است. در صورت فعالیت مداوم می توان درآمد خود را تا حد زیادی افزایش داد.

آموزش اینستاگرام به زبان ساده

در مرحله اول یک اکانت بسازید که این کار با ایمیل یا شماره تلفن امکان پذیر است. سپس برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه، باید محتواهای جذاب و کاربرپسند با طراحی گرافیک عالی در موضوعات و شاخه های ترند تولید نمایید. این کارها را باید به طور پیوسته انجام دهید تا از این طریق بتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید. نگهداشت مخاطب با پست ها و استوری های جذاب نیاز به آموزش های تخصصی دارد. در نهایت، با افزایش مخاطب وفادار، می توانید امکان پذیرش سفارش تبلیغات داشته باشید.

جمع بندی

به طور کلی برای وارد شدن به اینستاگرام نیازی به دیدن آموزش حرفه ای اینستاگرام نیست ولی اگر می خواهید به صورت تخصصی در آن فعالیت و کسب درآمد کنید،  قطعا آموزش اینستاگرام به زبان ساده جواب گوی نیازهای شما نخواهد بود و باید به صورت حرفه ای آموزش اینستاگرام و آموزش بلاگری در اینستاگرام را بگذرانید.

برای دریافت آموزش های حرفه ای اینستاگرام، کافیست همین حالا به سایت آکادمی کسب و کار نجفی بروید و پکیج آموزش درآمدزایی از اینستاگرام را سفارش داده تا در هر کجای ایران که هستید، در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.