پخش مستقیم رنگ نیپون به کل کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رنگ نیپون

امروزه رنگ‌ها تاثیر و کاربرد بسیاری در زندگی و شادابی انسان‌ها دارند. از رنگ‌های ساختمانی و صنعتی نیز مطابق با نیاز و سلیقه افراد جامعه در بسیاری موارد استفاده می‌شود. یکی از رنگ‌های پرکاربرد در این صنعت رنگ نیپون است که منبع تولید آن به کشور ژاپن برمی‌گردد. شرکت رنگسازی نیپون جزو رتبه‌های اول تولید کننده رنگ در آسیا می‌باشد. در ادامه به توضیح کامل انواع رنگ‌های نیپون و خرید و فروش آن می‌پردازیم.

دلیل محبوبیت نیپون

همانطور که گفته شد شرکت رنگسازی نیپون در رتبه اول آسیا و رتبه دوم جهانی قرار دارد. کمتر از یک دهه است که این رنگ وارد ایران شده و با راه‌اندازی شرکت پخش رنگ مرکزی در کشور محبوبیت بسیاری بین افراد و صنعت ساختمانی قرار گرفته است. کیفیت بالای این رنگ، دسترسی و استفاده آسان آن را می‌توان دلیل محبوبیت رنگ نیپون دانست.

انواع رنگ های نیپون

رنگ نیپون به 4 نوع رنگ روغنی، رنگ پلاستیکی، رنگ اکریلیک و رنگ آستر یا پرایمر تقسیم می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از آن‌ها را از نمایندگی‌های معتبر نیپون در کرج، تهران و سایر شهرها خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت هر کدام از انواع رنگ نیپون کافیست به وب سایت نمایندگی‌ها مراجعه نمایید. در ادامه به توضیح هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

رنگ روغنی نیپون

رنگ روغنی نیپون نسبت به سایر، قدمت بالایی داشته و دارای ویژگی‌های ضدآب و قابل شستشو می‌باشد. با توجه به ساختار شیمیایی این نوع رنگ، در آب حل نشده و به راحتی شستشو و تمیز می‌شود. رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه براق و رنگ روغنی مات از انواع رنگ روغنی نیپون به حساب می‌آیند. به طور کلی رنگ‌های روغنی برای رنگ آمیزی وسایل چوبی و فلزی در داخل و خارج ساختمان کاربرد دارند. از دیگر ویژگی‌های رنگ روغنی نیپون می‌توان به تنوع در رنگ بندی، چسبندگی بالا، مقاومت در برابر سایش و حلال‌های هیدروکربنی، مقاومت در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی اشاره کرد.

2

رنگ پلاستیکی نیپون

رنگ‌های پلاستیکی نیپون از رنگ‌های پرکاربرد ساختمانی بوده که توسط رزین امولسیونی پلی وینیل استات تولید و تهیه می‌شوند. این نوع رنگ‌ها در دو نوع تمام پلاستیک و نیمه پلاستیک در بازار وجود دارند. از مزایای رنگ‌های پلاستیکی نیپون مقاومت بالای آن در برابر آب است. این رنگ‌ها قابل شستشو نبوده و رنگ‌های نیمه پلاستیکی از مقاومت کمتری به آب، نسبت به رنگ‌های تمام پلاستیکی برخوردار هستند. رنگ‌های پلاستیکی را بیشتر در رنگ آمیزی ساختمان به خصوص سقف بنا استفاده می‌کنند؛ چراکه علاوه بر مقاومت در برابر آب، قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب است. رنگ نیمه پلاستیک ممتاز مات و نیمه پلاستیک کلاسیک دو نوع پرطرفدار در بین رنگ‌های نیپون محسوب می‌شوند.

رنگ اکریلیک نیپون

این نوع از رنگ نیپون از پرطرفدارترین انواع آن به حساب می‌آید. کاربرد رنگ اکریلیک نیپون در نمای داخلی و خارجی ساختمان بوده و زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. در هنگام استفاده از رنگ اکریلیک نیپون حتما دقت کنید که در محلی مناسب از آن استفاده کنید؛ در غیر این صورت، نتیجه چه از نظر زیبایی و چه از نظر مالی ناخوشایند خواهد بود. پوسته پوسته شدن رنگ، نچسبیدن کامل، تغییر تناژ پس از رنگ آمیزی و بسیاری دیگر از عوارض و معایب استفاده نادرست از این رنگ می‌باشند. بنابراین قبل از خرید رنگ نیپون از نوع اکریلیک، حتما به محل استفاده و مقدار موردنظر دقت نمایید. رنگ‌های اکریلیک نیپون به انواع مات، نیمه مات و براق تقسیم می‌شوند. چسبندگی بالا، پوشش دهی بسیار عالی در رنگ آمیزی سطوح ساختمانی و غیرقابل اشتعال بودن از ویژگی‌های این نوع رنگ به شمار می‌آیند.

رنگ آستر یا پرایمر نیپون

آخرین نوع از انواع رنگ‌های نیپون، رنگ آستر است که برای پوشش سطوح رنگ آمیزی از آن استفاده می‌شود. رنگ آستر مقاومت سطح در برابر رنگ را بالا برده و از جذب و نفوذ رنگ به لایه‌های زیرین سطح جلوگیری می‌کند. بنابراین بهتر است برای مقاوم بودن، یک دست کردن و دوام رنگ خود از این نوع رنگ استفاده کرده تا ظاهر رنگ نهایی مطابق با سلیقه و نظر شما شود. به دلیل رنگ سفید و شفاف آن، تغییری در رنگ اصلی ایجاد نمی‌کند. رنگ آستری اپوکسی از جمله رنگ آستر نیپون است که از رزین اپوکسی و پلی آمید تهیه می‌شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. به طور کلی کاربرد اصلی این رنگ در محافظت از سطوح، جلوگیری از زنگ زدن سطوع و مقاومت  شیمیایی سطوح است.

خرید و فروش رنگ نیپون

برای خرید رنگ‌ نیپون باید به نمایندگی‌های معتبر فروش آن مراجعه کرده و براساس نیاز خود تعداد موردنظر رنگ را خریداری کنید. در صورت خرید رنگ باکیفیت و اصل حتما به نمایندگی‌های معتبر یا مراکز پخش رنگ نیپون مراجعه نمایید تا از این بابت نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشید. فروش رنگ نیپون نیز در نمایندگی‌های نیپون از نظر کارایی و قیمت به صرفه و دارای تنوع بالایی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت https://centralcolor.ir مراجعه کنید.

3

قیمت رنگ نیپون

برای استعلام از قیمت رنگ‌ نیپون می‌توانید از وب سایت‌ نمایندگی‌ پخش رنگ مرکزی این رنگ استفاده کنید. بهتر است قبل از خرید نهایی رنگ به وب سایت پخش رنگ مرکزی مراجعه کرده تا با اطلاع از لیست قیمت روز و دقیق رنگ اقدام به خرید نمایید. به این نکته توجه کنید که نوع رنگ در قیمت کلی تاثیر داشته و همچنین خرید عمده رنگ نیز با هزینه کمتر و مناسبتری صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پخش رنگ مرکزی مراجعه کنید.

 رنگ های نیپون کاربری و با کیفیت بالا در صنعت رنگ آمیزی ساختمان!

رنگ‌ها با توجه به کاربردشان تاثیر بسزایی در زندگی روزمره انسان‌ها داشته و از موارد تاثیر گذار در شادابی آن‌ها به حساب می‌آید. یکی از کاربردهای رنگ، استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی است. شرکت نیپون که در ژاپن بوده از جمله بزرگ‌ترین تولید کننده رنگ‌های باکیفیت و محبوب نیپون محسوب می‌شود، که امروزه افراد بسیاری از آن در رنگ آمیزی ساختمان‌ها استفاده می‌کنند. مقاومت بالا در برابر رطوب و تغییرات آب و هوا، چسبندگی عالی، استفاده آسان و راحت، در دسترس بودن و کیفیت بالا از جمله مزایای رنگ نیپون به شمار می‌آیند. شما می‌توانید برای خرید رنگ نیپون باید به پخش رنگ مرکزی آن مراجعه کره و با توجه به نیاز خود انواع آن را تهیه کنید. همچنین برای کسب و اطلاع دقیق از قیمت رنگ نیپون نیز می‌توانید به پخش رنگ مرکزی مراجعه کنید تا از قیمت روز رنگ‌ها مطلع شوید.

 

سوالات متداول

  1. آیا می‌توان رنگ پلاستیک نیپون را بر روی رنگ روغن نیپون استفاده کرد؟

بله این امکان وجود دارد اما باید زیرسازی برای آن در نظر گرفت تا رنگ آمیزی اصولی و تمیز بر روی سطوح انجام شود.

 

  1. کدام یک از انواع رنگ نیپون عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند؟

تمام رنگ‌های نیپون باکیفیت بوده و ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای استفاده از آن‌ها باید محل مورد نظر و تعداد مورد نیاز از آن‌ها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود اقدام به خرید رنگ نیپون کنید.

تماس مستقیم با پخش رنگ مرکزی

026-34441580 / 026-34441582