قابلیت های شگفت انگیز بهترین تجهیزات سیستم های کنفرانسی در همایش ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

تصور کنید هنگامی که به یک موسیقی گوش می دهید چقدر کیفیت یک صدا برای شما مهم است ، کیفیت سازهایی که به گوش شما می رسد چقدر می تواند لذت گوش دادن به آن را برای شما بیشتر کند، حال اگر این موسیقی کیفیت بالایی نداشته باشد مثلا صدای خش خش و یا هر صدای دیگر غیر از آن صدایی که دلخواه شماست به گوشتان برسد دیگر به آن صدا گوش نخواهید داد و هیچ لذتی برای شما ندارد. اگر به صداها و موسیقی های گذشته دقت کنید می بینید که این اصوات کیفیت بالایی نداشتند و این به دلیل تجهیزاتی بود که در گذشته وجود داشت و تکنولوژی و فن آوری موجود در هم این  تجهیزات صوتی در حد همان زمان خودش بود هیچکس انتظار بیشتری از صداهای آن موقع نداشت.

فرقی  نمی کرد که شما به یک موسیقی گوش می دهید و یا در یک همایش و یا یک کنفرانسی بودید که سخنران قصد صحبت کردن و سخنرانی برای تعداد بسیار زیادی از مدعوین بود. وجود یک تجهیزات مناسب تصویر و صدا می تواند تجربه ای بسیار لذت بخش را برای کسانی دارد که به قصد شنیده شدن صدای شما به آن سالن امده اند، برای کسانی که می خواهند در باره شما ، برندتان و شاید خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید خواهد داشت. ما در این مطلب قصد داریم با شما درباره بهترین تجهیزات سیستم کنفرانس و به طور کلی لوازمی که می تواند بهترین صدا را به شما بدهد  با شما صحبت کنیم.

5

اهمیت انتخاب بهترین تجهیزات سیستم کنفرانس

همانطور که گفتیم برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر یک کنفرانس وهمایش می تواند برند شما را به طرز فوق العاده و خوبی ارتقا دهد و آگاهی بسیار مناسبی را برای مخاطبان شما ایجاد کند، برای برگزاری هرچه بهتر این ایونت ها و رویدادها علاوه بر تدارکات مناسب و خوب شما به یک سری لوازم و تجهیزات صوتی ای نیاز دارید.

سه تا از  مهم ترین تجهزات برای این گونه رویدادها و همایش ها که از اهمیت بالایی برخوردار است باند و اسپیکر، سیستم های کنفرانسی است که امروزه شما می توانید انواع آنها را در برندها و کیفیت های مختلف و در قیمت های متنوع تهیه کنید.

نقش باند ها و اسپیکر ها بسیار مهم است و برای رسیدن صدای شما به گوش مخاطبان خود بهتر است که از باندی استفاده کنید که متناسب با فضای مورد نظر شما باشد. در رابطه با تولید کنندگان و برندهایی که در این زمینه اقدام به تولید باند ها و اسپیکر هایی سقفی و دیواری می کنند نیز میتوان به جی تی آر، جی بی ل، چیرمن و هوراند اشاره کرد.

یکی دیگر از این تجهیزات سیستم های کنفرانسی است، این سیستم ها دارای قابلیت های فراوانی هستند. از مهم ترین قابلیت های این سیستم ها شما می توانید به ترجمه همزمان این سیستم ها اشاره کرد و از دیگر کاربردهای این سیستم ها نیز می توان گفت که می توان  هر نوع تجهیزات تصویری را به آنها متصل کرد.

مورد سومی  که البته شاید خیلی مورد نیاز شما در یک همایش و کنفرانس نباشد اما وجودش می تواند در کامل تر کردن و بهتر شدن بازخورد شما کمک کند وجود یک میکروفن بی سیم است، در گذشته میکروفن ها دارای سیم های زیادی بودند اما امروزه با پیشرفت فن آوری های وایرلس شاهد عرضه با کیفیت ترین میکروفن های بی سیم توسط تولید کنندگان هستیم. پس پیشنهاد ما برای یک مراسم و ایونت و داشتن  بهترین تجربه با استفاده از باند جی تی آر و  انتخاب بهترین تجهیزات ویدیو کنفرانس و میکروفن بی سیم است که می تواند نیاز شما را به خوبی مرتفع کند و به افزایش اگاهی از برند شما کمک کند. در ادامه نیز قصد داریم چند برند معتبر را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

6

سیستم صوتی کنفرانس سنهایزر

همانطور که گفتیم سیستم های کنفرانسی و تجهیزات از این قبیل توسط برندهای معتبر تولید می شود و در این بخش به معرفی سیستم صوتی کنفرانس در انتخاب بهترین تجهیزات کنفرانسی خواهیم پرداخت. سنهایزر یک برند المانی پرطرفدار در این زمینه است، سنهایزر یک شرکت خصوص است که در تولید انواع  تجهیزات صوتی مانند میکروفن میکروفن بی سیم ، و انواع  باند و اسپیکر و هدفون در جهان محبوبیت های زیادی پیدا کرده است.

میکروفون کنفرانس از دو بخش شرکت کننده و ریاست تشکیل شده است و  هر کدام از این میکروفن ها  با ارتفاعی در حدود ۴۰ سانتی متر طراحی و تولید شده است. قسمت بالایی میکروفن کنفرانسی سنهایزر که یکی از بهترین تجهیزات کنفرانس است که به اصطلاح به آن دهنی میکروفن می گویند از نوع کاردیویید می باشد و می تواند صداها را تا 30 متر دریافت و پخش کند. ویژگی و کاربرد مهمی که در میکروفن ریاست سیستم کنفرانسی سنهایزر وجود دارد که البته در میکروفن های دیگر هم مشترک است این است که میکروفن ریاست می تواند کنترل میکروفن های شرکت کننده دیگر را نیز در اختیار خود داشته باشد و آنها را فعال و یا غیر فعال کند.

سیستم صوتی کنفرانس جی تی آر

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده تجهیزات صدا و تصویر جی تی آر می باشد این برند تایوانی با تولید محصولات با کیفیت خود در این حوزه توانسته است به خوبی نظر کاربران این حوزه را به خود جلب  کند تا بتواند توانایی خود را در ارائه بهترین سیستم صوتی کنفرانس نشان دهد.

تولید انواع میکروفن های کنفرانسی در این برند در دو دسته آنالوگ و دیجیتال انجام می شود. میکروفن های کنفرانسی دیجیتال  جی تی آر قابلیت اتصال سیستم های ویدیو به این میکروفن ها را داراست و می تواند به خوبی می تواند قابلیت هایی که در قسمت قبلی در مورد میکروفن کنفرانس سنهایزر مانند سیستم های رای گیری و ترجمه همزمان  داشت را برای شما به خوبی اجرا کند.

سیستم کنفرانسی رست مومنت

برند رست مومنت یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید تجهیزات کنفرانسی است که از سال 1993 به تولید این محصولات پرداخته است.مهم ترین  فعالیت رست مومنت  در حوزه طراحی انواع مختلف تجهیزات سالن کنفرانس مثل میکروفن بی سیم، سیستم های کنفرانس دیجیتال و انالوگ  همچنین راهنمایی و سیستم های مختلف آموزشی دیجیتالی است.

چشم انداز بلند مدتی که شرکت رست مومتت در نظر دارد در سال های آینده به آن برسد و همینطور در تلاش است که با سرمایه گذاری های کلان در حوزه سیستم های صوتی و تصویری و همچنین آموزش  سهم خود را در این بازار به خوبی بالا ببرد. این برند  همچنین از طریق همکاری با شرکت های بزرگ در دنیا و استفاده از افراد متخصص و کارشناس در این زمنیه به دنبال نوآوری در  تولید سیستم های کنفرانس است. همه این فعالیت ها مربوط به برند رست مومنت  است و از این نظر توانسته در کشور چین و در سطح  کشور های بین المللی بهترین لوازم و تجهیزات کنفرانس را تولید و طراحی کند.