راهنمای خرید منبع کویلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

راهنمای خرید منبع کویلی

مقدمه

منبع کویلی راه موثری برای گرم کردن و خنک کردن خانه ها هستند و در عین حال باعث صرفه جویی در هزینه های عملیاتی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شوند. با پیشرفت های تکنولوژیکی که این نوع گرمایش و سرمایش را به شدت بهبود می بخشد، هزاران پمپ حرارتی آب و هوای سرد با نرخ بالایی از رضایت مشتری نصب می شوند.

برای افزایش اطمینان خرید، این مقاله اطلاعات و راهنمایی‌های متنوعی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد تا بفهمند پمپ‌ های حرارتی چگونه کار می ‌کنند، مزایای اصلی آن ‌ها، نحوه انتخاب نوع مناسب پمپ حرارتی، و چگونگی پیدا کردن نصابی که بتواند نصبی با کیفیت بالا را انجام دهد. پمپ حرارتی روشی بسیار کارآمد، اقتصادی و سازگار با محیط زیست برای گرم کردن و خنک کردن خانه شما برای راحتی در تمام طول سال است. منبع کویلی با برق کار می کنند، اما راندمان بسیار بالای آنها کارکرد آنها را مقرون به صرفه می کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در رابطه با منبع کویلی در اختیارتان بگذاریم.

خرید منبع کویلی؟

این منبع هزینه کمتری در گرم کردن خانه با پمپ حرارتی نسبت به روغن، پروپان یا قرنیز برقی دارد. هزینه تقریباً برابر با گرمای گاز است. پمپ های حرارتی با کارایی بالا در سرمایش نیز صرفه جویی می کنند. راندمان آنها معمولاً بیش از دو برابر واحدهای پنجره ای است و به طور قابل توجهی کارآمدتر از سیستم های AC مرکزی استاندارد است.

اگر به فکر اضافه کردن AC مرکزی هستید یا به دنبال این هستید که چه کاری باید انجام دهید زمانی که سیستم گرمایشی شما نیاز به تعویض دارد، یا اگر در حال بازسازی یک خانه قدیمی یا ساختن خانه جدیدی هستید، یک منبع کویلی آب و هوای سرد ممکن است بهترین انتخاب باشد.

پمپ های حرارتی که به درستی طراحی و نصب شده اند، عملکرد مقرون به صرفه، بسیار راحت و آسان برای محیط زیست دارند.

پمپ های حرارتی منبع هوا و زمین

دو دسته اصلی پمپ های حرارتی منبع هوا و منبع زمین هستند. پمپ های حرارتی منبع هوا (یا ASHP ها) از یک واحد بیرونی برای استخراج گرما از هوا استفاده می کنند. پمپ های حرارتی منبع زمینی (یا GSHP ها که گاهی اوقات زمین گرمایی نیز نامیده می شود) از شبکه ای از لوله های زیرزمینی برای استخراج گرما از زمین در زمستان و برای تخلیه گرمای اضافی در تابستان استفاده می کنند. GSHP ها تا حدودی کارآمدتر از ASHP ها هستند، اما نصب آنها گران تر است. آنها همچنین به زمین کافی برای حفاری یا دفن حلقه زمین نیاز دارند. GSHP برای برخی از صاحبان خانه منطقی است، اما این راهنما روی سیستم های منبع هوا تمرکز دارد.

2

منبع کویلی چگونه کار می کنند؟

پمپ حرارتی با برداشت انرژی گرمایی کار می کند. باور کنید یا نه، هر چیزی که گرمتر از فضای بیرونی است انرژی گرمایی در خود دارد و پمپ های حرارتی می توانند این انرژی را به داخل یا خارج از خانه شما منتقل کنند. حتی زمانی که زیر صفر است، هنوز گرما در هوا وجود دارد. یک پمپ حرارتی به طور موثر گرما را از سرمای بیرون خارج می کند، آن را متمرکز می کند و آن را به داخل می رساند تا شما را در تمام زمستان راحت نگه دارد. طبق قوانین فیزیک، انرژی بسیار کمتری برای حرکت گرما نسبت به ایجاد آن مورد نیاز است.

یک منبع کویلی ممکن است شبیه یک تهویه مطبوع معمولی باشد. این در واقع یک تهویه مطبوع است که برای عملکرد در هر جهت به وجود می آید، بنابراین می تواند خانه را در صورت نیاز گرم یا خنک کند. تفاوت بزرگ دیگر با AC معمولی این است که پمپ های حرارتی منبع هوای پیشرفته «ظرفیت متغیر» دارند، به این معنی که موتورها و فن ها می توانند سرعت خود را افزایش داده یا کاهش دهند تا مقدار مناسب گرمایش یا سرمایش را بدون روشن و خاموش شدن مداوم فراهم کنند. همچنین نسبت به اکثر کولرها و کوره ها کم صداتر هستند.

برخی از مردم فکر می کنند که پمپ های حرارتی زیر نقطه انجماد کار نمی کنند، اما فناوری مدرن عملکرد را به طور چشمگیری بهتر می کند. بسیاری از مدل‌های امروزی با آب و هوای سرد، گرمای زیادی را تا دمای 5، 5- یا حتی 15- درجه فارنهایت تولید می‌کنند.

3

فناوری مقرون به صرفه - کارایی و هزینه های گرمایش

پمپ های حرارتی منبع هوا می توانند خانه را با بازدهی بیش از 400 درصد در هوای خنک گرم کنند. برای مقایسه، سیستم های گرمایش معمولی که با گاز، نفت یا پروپان کار می کنند، بازدهی بین 80 تا 97 درصد دارند.  سوخت های فسیلی برای گرمایش هرگز نمی تواند به 100 درصد برسد.

زیرا مقداری گرما همراه با رطوبت و سایر محصولات جانبی احتراق همیشه از دودکش بالا می رود. این باعث می ‌شود که برای پتانسیل گرمایش بسیار بیشتر از آنچه در خانه خود دریافت می ‌کنید، بپردازید. در آب و هوای سرد، میانگین راندمان برای کل زمستان معمولاً در محدوده 200-250 درصد است.

اگر کاهش ردپای کربن شما در اولویت است، پمپ های حرارتی به دلیل کارایی فوق العاده تمیزترین گزینه موجود هستند. برخلاف سوخت نفت یا گاز که همیشه انتشار کربن دارند، الکتریسیته از شبکه ای که پمپ های حرارتی را تامین می کند، هر سال سبزتر می شود.

انواع منبع کویلی

دو نوع اصلی پمپ حرارتی منبع هوا، کانالی و بدون کانال، هر کدام صدها مدل در بازار امروزی دارند. این بدان معناست که هزاران پیکربندی سیستم برای همه انواع مختلف چیدمان خانه وجود دارد. پمپ های حرارتی کانالی و بدون کانال را می توان به صورت سفارشی طراحی، مخلوط و مطابقت داد تا نیازهای گرمایش و سرمایش خانه شما را برآورده کند. بهترین برند منبع کویلی، منبع کویلی کرویا مبدل می باشد که برای تهیه آن میتوانید کلیک کنید.

چه پیکربندی پمپ حرارتی برای خانه مناسب است؟

نوع پمپ حرارتی که بیشترین حس را دارد به موقعیت شما بستگی دارد. چند سناریو وجود دارد که می تواند به شما کمک می کند که نصب پمپ حرارتی مناسب برای شما، خانه و بودجه شما چیست. اگر خانه شما دارای پایه یا رادیاتورهای آب گرم الکتریسیته حرارتی است، برخی از واحدهای بدون کانال یا ترکیبی از بدون کانال و کانال ممکن است راه حل مناسبی باشند.