بهترین مرکز نمایندگی فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

بهترین مرکز نمایندگی فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM در زمینه تخصصی خرید ، فروش ، تعمیرات ، خدمات پس از فروش و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM بصورت انحصاری  ارائه دهنده کلیه مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 , MC555 , MC666 به کلیه مصرف کنندگان و همکاران محترم در سراسر کشور میباشد.

مرکز نمایندگی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM از کلیه متقاضیان جهت اخذ نمایندگی رسمی فروش و یا عاملیت توزیع دعوت به همکاری می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر ، اخذ نمایندگی ، استعلام قیمت ، سفارش و خرید بیسیم واکی تاکی موتوکام و کلیه لوازم جانبی ، تعمیر و خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM با ما در تماس باشید.

www.motocom-co.ir

خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

برای شروع خرید یک دستگاه بیسیم واکی تاکی موتوکام از نمایندگی رسمی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM اولین موضوع دارا بودن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام میباشد و سپس اطلاع از مشخصات فنی و فیزیکی هر یک از دستگاه های بیسیم واکی تاکی موتوکام برای نحوه بهره برداری شما میباشد تا بتوان حداکثر استفاده را در کاربری خود داشته باشید و در نهایت قیمت آن میباشد که بستگی به مشخصات فنی، بیسیم های واکی تاکی موتوکام، دارای قیمت های متنوع میباشد.

قبل از شروع به عنوان مشخصات فنی و فیزیکی هر یک از دستگاههای بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM یک معرفی کوتاه در خصوص خود بیسیم واکی تاکی داریم:

واکی تاکی Walkie-Talkie یک فرستنده بیسیم رادیویی قابل حمل و دوطرفه است و برای برقراری ارتباط بین پرسنل اداری و اجرایی یک مجموعه استفاده میشود. برای سرعت بخشیدن و هماهنگی بین پرسنل اداری و اجرایی در فروشگاه های زنجیره ای ، هتل ها ، رستوران ها ، تالارها ، بیمارستان ها ، پروژه های عمرانی و ساختمانی ، انبارها و ... میتوان از بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM استفاده نمود.

 

5

مشخصات فنی و مقایسه ای جهت خرید انواع بیسیم واکی تاکی مجاز MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM در سه مدل MC444 , MC555 , MC666 عرضه میگردد که هر سه مدل دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد و با توجه به اینکه ساده ترین و اقتصادی ترین بیسیم واکی تاکی مجاز ایران میباشد توانسته است موقعیت های مختلف کاربردی و خاص بسیار موثر واقع گردد و کارایی بسیار مطلوبی داشته باشد.

در ادامه به بررسی تخصصی انواع ویژگی ها و آپشن های بهترین و ارزان ترین مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM میپردازیم:

 

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC444

یکی از ویژگی های بارز و منحصر بفرد جهت خرید بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 ، آنتن بلند و انعطاف پذیر آن که مشابه بیسیم واکی تاکی کنوود KENWOOD میباشد، از دیگر ویژگی هایی که هنگام خرید این دستگاه می توان به آن توجه کرد شارژ با پایه شارژر و قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ با پاوربانک ، فندکی خودرو و ... را ممکن میسازد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر میباشد:

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF
  • دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر
  • قابلیت شارژ باتری با Port USB Android
  • ابعاد دستگاه: بدنه ۶۰*۱۱۵ میلیمتر ، ضخامت ۳۰ میلیمتر
  • ارتفاع آنتن: ۱۵۰ میلیمتر (انعطاف پذیر)
  • وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۷۵ گرم

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 ، دارای آنتن کوتاه و سخت و مشابه بیسیم واکی تاکی کنوود KENWOOD میباشد از دیگر ویژگی بارز جهت خرید این بیسیم میتوان به امکان شارژ دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط پایه شارژر و همچنین قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ توسط پاوربانک ، فندکی خودرو و ... را بدون دخالت دستگاه برای بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مدل MC555 مقدور میسازد به نحوی که ورودی پورت اندروید بصورت مستقل بر روی باتری قرار دارد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر میباشد:

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF
  • دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر
  • قابلیت شارژ باتری با Port USB Android بصورت مجزا با باطری
  • ابعاد دستگاه: بدنه ۵۹*۱۱۴ میلیمتر ، ضخامت ۳۳ میلیمتر
  • ارتفاع آنتن: ۸۵ میلیمتر (سخت)
  • وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم

 

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 دارای آنتن سخت میباشد و دارای متنوع ترین رنگ بندی در بین تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز ایران و در چهار رنگ متنوع نارنجی ، سبز ، زرد و قرمز عرضه میگردد. از ویژگی دیگر این بیسیم میتوان به شارژ با پایه رومیزی و قابلیت شارژر ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ با پاوربانک ، فندکی خودرو و ... را ممکن میسازد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر میباشد:

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF
  • دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1200 میلی آمپر
  • قابلیت شارژ باتری با Port USB Android
  • ابعاد دستگاه: بدنه ۵۵*۱۱۰ میلیمتر ، ضخامت ۳۵ میلیمتر
  • ارتفاع آنتن: ۱۱۵ میلیمتر (سخت)
  • وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم

 

تعمیر و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

مرکز رسمی تعمیر و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM عرضه کننده تمامی خدمات تعمیر بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل های MC444 , MC555 , MC666 را با استفاده از قطعات اصلی (اورجینال) و استفاده از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته و با بهره گیری از متخصصین مجرب موتوکام MOTOCOM انجام می دهد.

خدمات بهترین مرکز نمایندگی بیسیم MOTOCOM جهت تعمیر و ارائه انواع لوازم جانبی از قبیل: آنتن ، باتری ، دکمه PTT ، پایه شارژر رومیزی (استند) ، گیره کمری ، قاب و انواع هندزفری بیسیم واکی تاکی و ... میباشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

نمایندگی رسمی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM دارای کارت گارانتی معتبر و همچنین پشتیبانی و ارائه انواع خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی موتوکامMOTOCOM  به کلیه مصرف کنندگان و همکاران محترم میباشد.

6

قیمت بیسیم نمایندگی موتوکام MOTOCOM

مرکز نمایندگی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM عرضه کننده نازلترین و به صرفه ترین قیمت بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM با تایید اصالت کالا به مشتریان محترم است. اگر شما قصد دارید بیسیمی با قیمت مناسب ، ارزان و با کیفیتی مطلوب تهیه کنید با ما در تماس باشید.

 

سفارش ، خرید و ارسال بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

از کلیه متقاضیان و همکاران محترم در سراسر کشور خواهشمند است برای دریافت اطلاعات بیشتر ، اخذ نمایندگی ، استعلام قیمت ، سفارش و خرید بیسیم واکی تاکی موتوکام و کلیه لوازم جانبی ، تعمیر و خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM با ما در تماس باشید.

www.motocom-co.i