سه برند پر فروش گردنبند طلا زنانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

طبق آمارهای موتور جستجوی طلا و جواهر زیواز  به عنوان نخستین متا سرچ تخصصی حوزه طلا و جواهر و آمار بازدید های روزانه سایت خرید گردنبند طلای زنانه جزو پر فروش ترین زیور آلات بوده و بیشترین میزان خرید گردنبند در متا سرچ زیواز متعلق به گالری ساعت چی ، گالری کیمیا و الی گالری میاشد.

در گالری طلا و جواهر زیواز مشتریان به تمامی برند های معتبر بازار در یک پلتفرم دسترسی دارند. گالری ساعت چی از لحاظ برند و قدمت در بازار جایگاه ویژه ای دارد و در حال حاضر یکی از پیشروان بازار در فضای آنلاین و دیجیتال میباشد.

گردنبند طلا جزو  پرفروش ترین زیورآلات بانوان

همانطور که میدانید گردنبند طلا زنانه جزو زیورآلات محبوب تمام بانوان در سراسر دنیا به شمار می رود. اهمیت زیورآلات در زندگی بانوان بسیار زیاد بوده است. به همین علت،  نمی توان علاقه خانم ها  به  طلا و جواهرات را از زمان قدیم تا به امروز، نادیده گرفت. زیورآلات بانوان یک تزیین ویژه و خاص برای یک زن در مراحل مختلف زندگی اش شناخته شده است. مانند عروسی و جشن تولد و نامزدی و مهمانی ها. خانم ها احساس می نمایند که استفاده از زیور آلات نشان دهنده جایگاه اجتماعی آن ها در زندگی روزمره آن ها می باشد. به همین علت بانوان در انتخاب طلا خود بسیار حساس هستند. در ادامه باید گفت، زیورآلات انواع مختلفی دارند، مانند دستبند و گوشواره و انگشتر و النگو و  گردنبند طلا.

اما باید اعتراف کرد، در میان  انواع زیورآلات، گردنبند طلا زنانه بیشترین فروش را به  خود اختصاص داده است.  این نوع طلا به دلیل آویز شدن آن بر روی گردن، زیبایی  چشمگیری را به استایل و پوشش شما هدیه خواهد داد. به طور یقین میدانید که پوشیدن گردنبند از جنس  طلا، در ظاهر شما بسیار تاثیر می گذارد. همچنین استفاده از گردنبند طلا باعث درخشش شما در محیط‌ های مختلف می شود. پس شما می توانید با استفاده از  گردنبند طلا مناسب که با سلیقه شما هم همخوانی داشته باشد، زیبایی ظاهری خود را چند برابر نمایید. لذا این نوع زیورآلات جلوه  بی نظیری  را برای استایل شما به ارمغان خواهد آورد. گردنبند طلا در مدل های مختلف بسیار پرطرفدار بوده و بانوان از این نوع  طلا بسیار استقبال می نمایند. به همین خاطر است که گردنبند طلا زنانه  جزو پرفروش ترین طلا بین بانوان به شمار رفته است.

بهترین گردنبند طلا زنانه

طرح های پرفروش گردنبند طلا

از زمان های قدیم تا به امروز مدل های مختلف و طرح های زیادی از گردنبند طلا زنانه در جواهر فروشی ها وجود داشته است. اما امروزه طرح های زیبایی مانند کارتیه و ونکلیف و بولگاری و دیوید یور بسیار پرفروش بوده و از طرفداران زیادی هم برخوردار می باشند. گردنبند طلا کارتیه با طرحی که دارد، در اوج سادگی خود بسیار خاص می باشد. بیشتر بانوان و مخاطبین  طلا از گردنبند کارتیه بسیار استقبال می نمایند. همچنین این مدل از گردنبند جزو محبوب ترین مدل های اکسسوری طلا  به شمار می رود. در گردنبند طرح ونکلیف سنگ‌های رنگی و مواد طبیعی برای تولید قطعات طلا و جواهرات با تکنیک‌های منحصر به فردی به کار گرفته شده است. به همین دلیل طرح ونکلیف به عنوان یک طرح بسیار خاص و ظریفی شناخته شده است. بر این اساس بسیاری از افراد این سبک از گردنبند طلا را پسندیده و از آن بسیار استقبال می نمایند.

در مورد گردنبند بولگاری باید گفت، در این سبک از گردنبند بیشتر از سنگ‌های قیمتی خالص و طلای 18 عیار استفاده می شود. لذا افرادی که  علاقه مند به تلفیق  طلا و سنگهای قیمتی هستند، از این نوع گردنبند بسیار استقبال می نمایند. لازم به ذکر است، طرفداران طرح بولگاری بسیار زیاد می باشند. همچنین طرح دیوید یور یکی از پرطرفدارترین ترند ها در دنیای طلا و جواهرات محسوب می شود. به طور مثال زنجیر دیوید یورمن طرح حلقه محور یکی از مدلهای متفاوت و ویژه این برند می باشد. چرا که شما می توانید به راحتی طبق سلیقه خودتان آن را در اندازه مورد نیاز تنظیم نمایید. به همین دلیل این مدل از گردنبند بسیار پرفروش و محبوب است. به طور کلی این طرح های ذکر شده، به دلیل بروز بودن و زیبایی فوق العاده ای که دارند، بسیار شیک و پرطرفدار هستند. به همین خاطر می توان با اطمینان کامل بیان کرد، این  طرح های شیک از فروش بالایی هم برخوردار می باشند. برای مشاهد طرح های پر فروش گردنبند های زنانه به بخش گردنبند زنانه گالری زیواز مراجعه نمائید.

2

گردنبند طلا زنانه ونکلیف

تغییر سبک خرید گردنبند طلا زنانه

همانطور که میدانید با توجه به تغییر نسل و ارتقای سبک زندگی، خرید گردنبند طلا زنانه پیشتر به صورت حضوری  و از بازار صورت می گرفت. اما امروزه خرید گردنبند  طلا زنانه بیشتر   از گالری ها معروف صورت می گیرد . همچنین این گالری ها با وجود امکانات رفاهی بالایی که در سطح شهر ایجاد نمودند، توانسته اند خدمات خوبی به خریداران طلا ارائه دهند. ناگفته نماند که با پیشرفت و تغییر سبک زندگی، سلیقه ها و انتظارات افراد هم در مورد خرید گردنبند طلا بسیار تغییر یافته است. به همین دلیل این گالری های معتبر با شناخت بهتر سلایق افراد، طرح ها و مدل های زیبایی را به فروش می رسانند. لازم به ذکر است،  طرح هایی که در گالری های طلا ارائه می شود،  با سلیقه افراد کاملا همخوانی دارد.

3

گردنبند طلا زنانه پرفروش

معیارهای انتخاب گردنبند طلا زنانه

هنگامی که قصد خرید گردنبند طلا زنانه را دارید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع طرح و مدلی مد نظر شما می باشد. چرا که شما با انتخاب سبک مورد قبول خود، دچار سردرگمی نخواهید شد. همچنین در هنگام خرید گردنبند، حتما به سایز آن توجه داشته باشید. مخصوصا برای خرید گردنبندهایی که  کوتاه هستند، همیشه باید  اندازه دور گردن خود را بدانید.