آشنایی با دزدگیر اماکن یا اعلان سرقت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر قصد ترک منزل خود را داشته باشید، هر بار این نگرانی برای شما وجود خواهد داشت که مبادا در نبود شما سارقین به منزل شما به قصد دزدی وارد شوند. طبیعتا هر یک از ما در منزل خود اشیا ارزشمندی خواهیم داشت که حفاظت از آن‌ها برای ما مهم خواهد بود. بهترین راه برای امنیت منزل شما همین دزدگیر سیمکارتی اماکن است که می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم.

در واقع عملکرد این دستگاه به این گونه است که به محض وارد شدن سارقین در کسری از ثانیه با شما تماس خواهد گرفت و فورا صدای آژیر بلندی به صدا خواهد آمد و سارقین را فراری خواه داد.

در ادامه بیشتر در رابطه با اینکه عملکرد دزدگیر چگونه خواهد بود به نقل از بی ام اس کالا، صحبت خواهیم کرد.

عملکرد دزدگیرهای منزل و اجزای تشکیل دهنده‌ی آن؟

حال که اهمیت نصب دزدگیر در منزل یا فروشگاه خود را دریافت کردید، قصد داریم بگوییم یک دستگاه کامل دزدگیر اماکن برای منزل از چه اجزایی تشکیل شده است.

پنل اصلی دزدگیرهای منزل و اعلان سرقت:

هر سیستم اعلان سرقت یا دزدگیر اماکن دارای یک پنل اصلی هست که در برند های مختلف مثلا دزدگیر سایلکس و یا دزدگیر گودآلارم و سیماران، قابل خرید و تهیه است. این برندها هر یک دارای ویژگی‌ها، نرم افزار و راه اندازی خاص خود هستند ولی چیزی که در همه‌ی آن‌ها مشترک است خاصیت تماس فوری به مخاطبین و آژیر کشیدن در هنگام سرقت است.

پنل‌های دزدگیر روی خود یک دفترچه راهنما و دو عدد ریموت دارند. همچنین سوکت های باتری نیز روی بسته‌ی دزدگیر به همراه کارت گارانتی قرار دارد.

البته همه‌ی این دزدگیرها، دارای دو یا چند رله برای فرمان از راه دور به درب اتوماتیک یا آیفون دربازکن و روشنایی نیز هستند.

برای هر پنل می‌توانید از یک اسپیکر و یک آژیر استفاده کنید. بعضی پنل‌ها می‌توانند علاوه بر سیمکارت از خط تلفن ثابت استفاده کنند.

13

چرا باید از دزدگیر سیمکارتی استفاده کنیم؟

از آنجایی که سارقین با ورود ب منزل ممکن است برق ورودی را قطع کنند پس حتما بایستی از باتری 12 ولت حال 4.5 آمپر یا 7 آمپر استفاده کنید که می‌تواند تا 12 ساعت هم بدون برق به عملکرد دزدگیر ادامه دهد.

حال اگر سارق خط تلفن رو نیز قطع کند، اینجاست که اهمیت سیم کارت مورد توجه قرار می‌گیرد.

در واقع سارقان هیچ راه فراری ندارند وقتی شما از دزدگیر استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز یک سیستم دزدگیر سیمکارتی کامل:

  1. پنل اصلی دزدگیر سیمکارتی
  2. باتری 12 ولت 4.5 آمپر یا 7 آمپر
  3. اسپیکر 25 وات یا آژیر 45 وات
  4. قاب آژیر پلاستیکی و فلزی
  5. سیم دو زوج برای اتصال سنسورهای سیم دار به پنل
  6. یک عدد سیمکارت برای داخل پنل
  7. انواع سنسورهای مگنتی شوک سنج سنسور دود و هر سنسور دیگری که می‌خواهید به محض وارد شدن سارق شما را مطلع کند.

14

آیا می‌توان دزدگیرها را از راه دور هم کنترل کرد؟

بله تمامی دزدگیرها نرم افزار اندروید دارند و بعضی دیگر مثل سایلکس و گودآلارم نرم افزار ios نیز دارند. از طریق اپلیکیشن به راحتی می‌توان دزدگیر را در حالت فعال یا غیر فعال قرار دهیم. چون دستورات از طریق پیامک ارسال می‌شوند پس حتما باید داخل ایران باشید یا اگر خارج ایران هستید از طرح رومینگ استفاده کرده باشید.

حتی اگر گوشی معمولی دارید یا تمایلی به نصب نرم افزار ندارید می‌توانید این دستورات را از طریق پیامک بدهید و از هرجای ایران که هستید دزدگیر خود را قطع یا وصل کنید.

این مقاله به تلاش فروشگاه آنلاین بی ام اس کالا فراهم آورده شده است. اگر قصد دارید تا برای آرامش منزل و فروشگاه خود از دزدگیر اماکن استفاده کنید می‌توانید از لینک زیر انواع این دزدگیرها را مشاهده و خرید نمایید تا سفارش شما نیز در همان روز ارسال شود.

https://bmskala.com/main/alarm-warner/

برای مشاوره رایگان با تلفن‌های شرکت و یا بخش فنی ما مهندس موسوی 09126104275 تماس بگیرید.