به تازگی مهران غفوریان در استوری پیج اینستاگرام خود عکسی از خودش در کنار علی اوجی منتشر کرده و تولد وی را تبریک گفته است.

حجم ویدیو: 2.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهران غفوریان را می توانیم جزو استوره های کمدین سینما و تلویزیون کشور بدانیم؛ مهران غفوریان علاوه بر کار بازیگری، کارگردانی موفق می باشد. مهران غفوریان بعد از بازی در سریال زیر آسمان شهر مشهور شد و محبوبیت زیادی در بین عموم افراد پیدا کرد. مهران غفوریان متاهل می باشد، و صاحب یک دختر نیز شده است. به تازگی مهران غفوریان در استوری پیج اینستاگرام خود عکسی از خودش در کنار علی اوجی منتشر کرده و تولد وی را تبریک گفته است.

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

 

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.