​سردار آزمون در یکی از برنامه های یوتیوبی با دوستش شرکت کرد.

چالش جرعت حقیقت با سردار آزمون | افشاگری چت خصوصی سردار آزمون با زنش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 سردار آزمون یکی از مهمترین فوتبالیست های ایران به شمار می‌رود. سردار آزمون مدت ها در لیگ روسیه بازی کرد. سردار آزمون در روسیه طی چند ماه اخیر درگیر یک پونده قضایی شده بود. سردار آزمون با خوش شانسی تمام ماه گذشته از زنیت به بایرلورکوزن آلمان پیوست. اگر سردار آزمون در روسیه ماندگار شده بود با شروع جنگ بین این کشور و اوکراین احتمال داشت افت شدیدی در سال جاک جهانی کند.

سردار آزمون در بدو ورود به آلمان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بایرلورکوزن نبود و باید مصدومیت خود را بر طرف می‌کرد. ستاره ایرانی در همان زمان در برنامه های سرگرم کننده شرکت کرد.

فیفا چندماه پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی جنگ اوکراین فیفا روسیه را تحریم کرد؛ هیچ رقابت بین المللی فوتبالی در روسیه برگزار نمی‌شود. بازی های خانگی روسیه باید در زمین بی طرف و بدون تماشاگر برگزار شود. نمایندگان روسیه در مسابقات بین المللی حق استفاده از نام کشور روسیه را ندارند و باید از نام “ اتحادیه فوتبال روسیه “ استفاده کنند. در بازی هایی که نمایندگان روسیه حضور دارند استفاده از سرود ملی این کشور و پرچم روسیه ممنوع است.

سردار آزمون با اشاره به اینکه در دوران نوجوانی به اصرار پدرش قصد داشت در زمینه ورزش والیبال فعالیت کند، گفت: یک روز با یک دختری در فامیل صحبت می کردم و حرف‌های او من را از بازی والیبال منصرف کرد و تصمیم گرفتم فوتبال بازی کنم!

به گزارش طرفداری، آزمون در یک قدمی جدایی از روسیه قرار دارد و می‌خواهد پس از ۱۱ فصل تجربه‌ای جدید برای خود رقم زند. او ۸۶ گل به ثمر رسانده تنها چند گل برای رسیدن به جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ لیگ روسیه فاصله دارد.

در همین رابطه سایت چمپیونات گزارشی با عنوان «۲۰ حقیقت که تاکنون در خصوص سردار نشنیده‌اید» را منتشر کرد که آن را در زیر بخوانید:

۱-نام سردار به معنای درخشان است.

۲- سردار در خانواده‌ والیبالی بزرگ شده است. مادر او یک مربی والیبال است و پدر او توانسته ۲ بار بهترین بازیکن آسیا شناخته شود. خواهر او نیز به تیم ملی رسید و سردار نیز راه آنها را پیش گرفت ولی نه در والیبال و در فوتبال پیش رفت.

۳- در زنیت، آزمون والیبال را خیلی خوب بازی کرد و همین باعث شد تا بتواند در فوتبال با ضربات سر، توپ‌ها را به گل بدل کند.

۴- او همچنان با پدر و مادرش بازی می‌کند. او در کازان و روستوف نیز با والدینش زندگی کرد و حالا در سن پترزبورگ نیز با آنها زندگی می‌کند.

۵- پدر او ، مربی شخصی آزمون بوده است و از لحاظ فیزیکی کمک‌های زیادی به او کرده است. در تیم‌های روبین کازان و روستوف، سرمربی تیم یعنی بردیف به خلیل آزمون اجازه داد تا به تمرینات بیاید و به آمادگی فیزیکی سردار کمک کند. مادر او نیز همیشه در خانه حضور دارد و برای سردار غذا درست می‌کند.

۶- در سال ۲۰۱۲، او از تیم ملی ایران به جام Commonwealth آمد و به بهترین گلزن آن رقابت بدل شد. او ۷ گل در ۶ بازی به ثمر رساند. رقبای او در آن رقابت آنتون زابولوتکی ، استانیسلاو کرتسیوک و خوردن بایرامیان بودند.