معلیرضا غروی گفت: و‌های رضا به طرز عجیبی سوزانده شده بود؛ به گریمور گفتم جوری درست کن که فکر کند مو دارد

فاش شد: رضا رویگری بسختی شکنجه می شد | ویدئو: حال خراب رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رضا رویگری  در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد. رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. رضا رویگری در حرفهٔ نقاشی نیز فعال است. رضا رویگری خوانندهٔ سرود «ایران ایران» (اللّٰه اللّٰه) در آغاز انقلاب ۱۳۵۷ ایران است. حاصل ازدواج نخست رضا رویگری، پسری به نام «کیارش رویگری» زاده ۱۳۵۳ است.

علیرضا غروی، مجری، بازیگر و فیلمساز می‌گوید در حال حاضر حاج‌مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به او گفته است در خیابان نیاوران یک آپارتمان ۱۵۰ متری با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده است که رضا رویگری بیاید، فقط تنها.

ایسنا: علیرضا غروی، مجری، بازیگر و فیلمساز می‌گوید در حال حاضر حاج‌مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به او گفته است در خیابان نیاوران یک آپارتمان ۱۵۰ متری با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده است که رضا رویگری بیاید، فقط تنها.

علیرضا غروی، مجری، بازیگر و فیلمساز که اظهار می‌کند از دوستان بسیار نزدیک رضا رویگری است و در جریان زندگی خصوصی این هنرمند قرار دارد، در حالی که بغض کرده است می‌گوید: «وقتش رسیده حرف بزنم و بگویم که چقدر به رضا ظلم شده است.»

او از این که چهره‌های هنری برای کمک به رضا رویگری واکنش نشان داده‌اند از منظری ناراحت است و می‌گوید: «چطور آن موقع که تماس گرفتم، گریه کردم و خواستم برای رضای عزیز کاری کنید، گرفتار بودید، اما الان قهرمان‌بازی درمی‌آوردید؟!»