اغلب بانک‌ها برای تعمیرات مسکن به متقاضیان واجد شرایط وام می‌دهند. این وام توسط بانک ملی هم به مشتریان پرداخت می‌شود. وام ۵۰ میلیون تومانی تعمیر مسکن بانک ملی با شرایطی به متقاضیان انتقال پیدا می‌کند.

شیوه دریافت وام بانکی ۵۰ میلیون تومانی | متقاضیان وام بانکی بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام بانکی  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و ... می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند.پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

متقاضیانی امکان درخواست وام مذکور را دارند که در یکی از شعب بانک ملی دارای حساب قرض الحسنه باشند یا حداقل آن را افتتاح کنند. هنگام پرداخت تسهیلات تعمیر مسکن، هیچ مقداری از مبلغ وام توسط بانک بلوکه نخواهد شد. ضمن اینکه حساب سپرده فرد هم مسدود نخواهد شد و وام گیرنده تا پایان تسویه اقساط، امکان استفاده از سپرده خود را دارد.

سود این وام ۱۸ درصد اعلام شده است. ضمانت اصلی برای این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی و سند ملکی بوده و در صورتی که شعبه سقف وام را تا ۵۰ میلیون تومان بالا ببرد، سند ملکی به نام خود وام گیرنده باید ارائه شود. بنابراین برای کمتر از این مبلغ نیازی به ارائه سند ملکی نبوده و تنها داشتن ضامن معتبر کفایت می‌کند.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. براساس مقررات بانک ملی، ملک باید به نام وام گیرنده باشد. ضمنا وام گیرنده نباید قبلا همین وام را گرفته باشد، به علاوه نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی در سیستم بانکی هم برای دریافت این نوع تسهیلات ضروری است.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام با نرخ سود مشخص شده به متقاضیان پرداخت شود و بانک هم مدت زمان پرداخت را همان ۳۶ ماه تعیین کند، مبلغ اقساط یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان خواهد بود. کل سود وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۶۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان است.

بانک مرکزی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد» را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد؛ این دستورالعمل در راستا و با هدف تمهید شرایط لازم برای تسهیل بهره‌مندی متقاضیان از تسهیلات خرد بانکی از رهگذر استقرار نظام وثیقه‌گیری مبتنی بر اعتبارسنجی تهیه شده است.