رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم گفت: رتبه بندی معلمان، پیشانی خدمت مجلس انقلابی به فرهنگیان است.

تصمیم نهایی مجلس برای رتبه بندی معلمان | رتبه بندی معلمان در ایستگاه پایان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

طرح رتبه‌بندی معلمان  دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که فرهنگیان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند. رتبه‌بندی معلمان بر اساس اعلام مسوولان وزارت آموزش و پرورش فرآیندی است که منجر به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می‌شود و هدف مستقیم رتبه بندی معلمان افزایش حقوق نیست اما منجر به افزایش حقوق هم می‌شود. مرحله اول طرح رتبه ‌بندی معلمان در نیمه ابتدایی سال ۹۴ با بار مالی ۱۳۰۰ میلیارد تومان اجرا شد. در ادامه آخرین خبر از رتبه بندی معلمان را می خوانیم.

​محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان به خصوص ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: ماه رمضان سرشار از برکات الهی است و مؤمنان و سعادتمندان با بندگی خالصانه در این ماه از این برکات بهره مند شدند. از تمام مردم عزیز ایران التماس دعای خیر برای توفیق تمامی نمایندگان مجلس در عمل به وظایف خود و سربلندی در مقابل ملت ایران را دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرارسیدن سالروز شهادت معلم انقلاب و استاد همیشه زنده و پایدار شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌دارم. مرحوم آیت الله مطهری به معنای واقعی کلمه پرچمدار بینش نوین اسلامی و احیای تفکر اسلامی در عصر حاضر بود و می‌توان از ایشان به عنوان یکی از بزرگترین مجاهدان اصلی جهاد تبیین در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد. اندیشه‌های آن شهید امروز راهنمای تفکر ناب اسلامی و بهترین میزان اندیشه‌های انقلابی به دور از افراط و تفریط است.

قالیباف ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی کشور و مجاهدان عرصه‌های جهاد تبیین باید از اندیشه‌های آن شهید عزیز همچون یک دارایی ارزشمند و کم نظیر حراست کنند و برای نشر آنکه ناب‌ترین نمونه ظهور اندیشه‌های انقلاب اسلامی بود، حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند و کم رنگ شدن مطهری، کم رنگ شدن اندیشه انقلاب اسلامی است و باید به دقت از این موضوع مراقبت کرد و در جهت نشر اندیشه‌های آن شهید بزرگوار به خصوص در میان نسل جوان و دانشجویان کوشید.