عکس جدیدی از شاهرخ استخری و همسرش در خارج منتشر شده است.

فخر فروشی شاهرخ استخری در ویلای خارجی | عکس های عجیب شاهرخ استخری در خارج
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شاهرخ استخری از بازیگران جوانی است که با بازی در دو سریال دلنوازان و فاصله ها توانست یک شبه راه صدساله را طی کند. شاهرخ استخری در این دو سریال شهرت عجیب و باورنکردنی به دست آورد. شاهرخ استخری در سریال های مختلفی در تلویزیون نقش بازی کرد و بعد از آن از تلویزیون فاصله گرفت و در سینما مشغول به بازی شد. شاهرخ استخری بازیگر پرحاشیه ای نیست و تنها حاشیه ای که از او در این سال ها به دست آمد، دیده نشدن همسر او بود. شاهرخ استخری تا مدت ها بعد از ازدواج عکس همسرش را منتشر نکرده بود. شاهرخ استخری از این ازدواج دو دختر به نام نبات و پناه دارد که هر دو متولد بلژیک هستند.

عکسی از شاهرخ استخری و همسرش در یک قاب دوتایی منتشر شده است. انها مدتی است به بلژیک رفته اند و فعلا قصد برگشت از آنجا را ندارند. حتی در یک استوری همسر شاهرخ استخری اعلام کرد که فعلا قصد برگشت ندارند.

زندگی شخصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.