رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: با حذف ارز یارانه‌ای انواع نان‌های فانتزی، از این به بعد نرخ این محصولات به صورت عرضه و تقاضا و رقابتی است و نرخنامه منتشر شده، صحت ندارد.

​قیمت نان باگت چقدر شد | نگرانی ها در مورد افزایش قیمت نان ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت نان یکی از معضلاتی است که در حال حاضر مردم و دولت با آن درگیر هستند. افزایش ناگهانی قیمت آرد و گندم موجب شد که قیمت نان و سایر اقلام مانند ماکارانی و ... در پی آن افزایش پیدا کند. قیمت نان افزایش بی سابقه ای را داشته و این افزایش قیمت ناگهانی علی الخصوص در نان های فانتزی دیده می شود. افزایش قیمت نان از سوی مسئولین رد شده بود اما اخرین اخباری که به گوش می رسد خبر از افزایش قیمت نان به صورت ناگهانی را می دهد که این خبر نیز بعد از چند ساعت تکذیب شد.

محمدجواد کرمی، رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم اظهارکرد: آرد واحد‌های نان فانتزی به یکباره از هر کیسه ۶۷ هزار تومان به ۶۳۰ هزار تومان (نزدیک به ۱۰ برابر) در کنار سایر هزینه‌های تولید مانند دستمزد افزایش یافته است، بر این اساس نرخ محصول نهایی نیز افزایش می‌یابد، اما نرخنامه‌ای که در فضای مجازی در حال دست به‌دست شدن است درست نیست.

وی افزود: لیست قیمت‌های انواع نان فانتزی یاد شده مربوط به نرخ‌های پیشنهادی است که برای بررسی بیشتر تهیه شد و در نهایت تصویب نشد؛ همانطور که در تصویر جدول نامه نیز مشخص است مهر، امضا و شماره‌ای ندارد.