یارانه کالا‌های اساسی به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فوری/یارانه جدید 400 هزار تومانی در حساب مردم | پرداخت کالا برگ به مردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گمانه زنی هایی که در مورد  یارانه جدید  و افزایش یارانه ها شده بود برخلاف وعده مسئولین عملی نشد. تاکنون هیچ مسئولی در رابطه با پرداخت یارانه جدید موضوعی را مطرح نکرده است اما بر اساس صحبت کارشناسان  پرداخت یارانه جدید به سال آینده موکول شده است.  یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

رضایی گفت: یارانه‌ای که تا دیروز به تجار داده می‌شد تا کالا‌های اساسی را ارزان وارد کنند، به صورت کالا برگ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور  گفت:  چون باید طرح عادلانه کردن یارانه کالا‌های اساسی با آرامش بیشتر اجرا شود، قرار شد دو ماه اول ارزش کالابرگ به صورت نقد و اعتبار به حساب مردم داده شود، اما بعد از دو ماه طبق قانون مجلس فقط به صورت کالابرگ صورت می‌گیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: برآورد کارشناسی شده تا به طبقات پایین به هر نفر کالابرگ با ارزش۴۰۰ هزار تومان و به طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان کالابرگ داده شود، اما این ارقام باید با منابع بودجه کشور و ضرورت‌های دیگر بررسی و نهایی شود و طی روز‌های آینده به صورت قطعی اعلام می‌شود.