​ارزش سهام عدالت، ۰.۶درصد افزایش یافت.

​ارزش سهام عدالت​ صعود کرد | سهامداران پولدار شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ارزش سهام عدالت  طبق نوع سهامی که خریداری کرده باشید؛ تعیین می شود. ارزش سهام عدالت در برهه ای آزاد شد و قابل فروش بود. در رابطه با قیمت و ارزش سهام عدالت به نرخ روز نظریات مختلفی وجود دارد اما احتمالا قیمت این سهام ها بین 7 تا 15 میلیون تومان می باشد. ارزش سهام عدالت هر گروه متغییر است، و سود حاصل از آن برای سهام داران واریز می شود. در ادامه جدید ترین اخبار درباره ارزش سهام عدالت قرار می دهیم.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۹۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۶۷۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۱۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۱۴هزار تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۱۷هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۱۵۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۶۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۵۰هزار تومان رسیده است.