چطور برای تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس تعمیرکار فوری و مطمئن پیدا کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر به دنبال تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس خود هستید به این معنی است قبلا درباره این برند تحقیق کرده و با اطلاعات کافی به خرید یخچال از این برند اقدام کرده‌اید. این برند آمریکایی که کار خود را از سال 1886 آغاز کرده جزو محبوب‌ترین برندهایی است که در بازار ایران به فروش می‌رسند، اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر برندی هرچقدر هم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد به مرور زمان در اثر نوسانات برق ممکن است دچار مشکلاتی چون روشن نشدن، عدم سرماسازی، صدای آزار‌دهنده، نشتی گاز، داغ شدن موتور یخچال، خرابی یخ‌ساز و یخ بستن داخل یخچال شود، اما نگران نباشید. تعمیرگاه مجاز وستینگهاس مدرن تکنیک اینجا است تا به کمک متخصصان خود انواع خطا و ارور یخچال و ساید وستینگهاوس را تشخیص داده و برطرف نماید. متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت کالاهای وارداتی، هزینه تعمیرات و ارائه خدمات هم بالا رفته و این موضوع باعث شده تا تعمیرگاه‌های غیرمجاز زیادی به تبلیغات در وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی روی بیاورند تا از این طریق بتوانند درآمد زیادی کسب کنند. این موضوع اهمیت پیداکردن و استفاده از نمایندگی تعمیرگاه وستینگهاوس در تهران را پررنگ‌تر کرده است.

اهمیت استفاده ازتعمیرگاه مجاز وستینگهاوس در تهران

پیداکردن و استفاده از تعمیرگاه مجاز مورد تایید نمایندگی ساید بای ساید وستینگهاوس از این جهت مهم است که قیمت یک یخچال ساید در بازار ایران بین 40 تا 80 میلیون تومان است و اگر به هر دلیلی یخچال شما درست تعمیر نشود و یا در تعمیر آن از قطعات تقلبی و بی‌کیفیت استفاده شود هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌کند. تصور کنید برای تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس خود چند میلیون تومان هزینه کرده‌اید و بعد از چند هفته دوباره دچار مشکل شده است. در چنین شرایطی تعمیرگاه‌های غیر مجاز مسئولیت کم‌کاری یا نداشتن دانش و تخصص خود را بر عده نمی‌گیرند و به بهانه‌های مختلف از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و شما مجبور خواهید شد مبلغ دیگری را بابت تعمیر مجدد بپردازید. 

بنابراین بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکلی، هرچه سریعتر به فکر تعمیر یخچال وستینگهاوس خود باشید و سعی کنید از متخصصین تعمیرگاه‌های مجاز این برند کمک بگیرید تا از ایجاد خسارت‌ها و هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنید. سوالاتی که در این مرحله ممکن است برای‌تان پیش بیاید این است که مزایای استفاده از تعمیرگاه‌های مجاز چیست و چگونه می‌توان یک تعمیرگاه مجاز را از نمونه‌های مشابه غیر معتبر تشخیص داد؟

استفاده از تعمیرگاه مجاز وستینگهاس چه مزایایی دارد؟

برای پاسخ به سوال اول می‌توان به چند دلیل زیر اشاره کرد.

ضمانت حسن انجام کار توسط تعمیرگاه مجاز وستینگهاس

یک نمایندگی وستینگهاوس معتبر از نحوه عملکرد متخصصان خود و قطعاتی که برای تعمیر لوازم خانگی استفاده می‌کند اطمینان کامل دارد. به همین دلیل کیفیت خدمات خود را ضمانت می‌کند.. در صورت استفاده از خدمات این تعمیرگاه‌ها چنانچه بعد از مدتی مجددا دستگاه شما ایراد پیدا کرد می‌توانید از خدمات مجدد رایگان بهره ببرید.

استفاده از افراد متخصص و آموزش دیده

تعمیرگاه‌های مجاز وستینگهاوس برای استخدام نیروی کار مراحل مختلفی را طی می‌کنند و سعی می‌کنند کسانی را استخدام کنند که سال‌ها در این زمینه کار کرده و تجربه کافی دارند. علاوه بر این نیروهای متخصص در این شرکت‌ها با گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی که گاه توسط برند اصلی برگزار می‌شود دانش خود را به روز می‌کنند به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس خود را به آن‌ها بسپارید.

9

ارائه قطعات اصل همراه با ضمانتنامه

نمایندگی ساید بای ساید وستینگهاوس قطعات خود را مستقیما از شرکت اصلی و همراه با ضمانت‌نامه‌های معتبر خریداری می‌کند. بنابراین اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد می‌توانید مطمئن باشید که قطعه جدید تا سال‌ها برای شما کار خواهد کرد.

بررسی دقیق و کارشناسی هزینه خدمات

یکی از معضلاتی که بیشتر افراد در استفاده از تعمیرگاه‌های غیر مجاز با آن درگیر هستند این است که بعد از تعمیر به بهانه‌های مختلف مبلغ بیشتری درخواست می‌شود که ممکن است بسیار بیشتر از مبلغ توافقی باشد. در چنین مواقعی معمولا بحث و جدل‌هایی ایجاد می‌شود که نهایتا منجر به ناراحتی طرفین خواهد شد. اما یک تعمیرگاه مجاز بعد از بررسی دقیق و کارشناسی خطا و ارور یخچال و ساید وستینگهاوس به صدور فاکتور اقدام کرده و بعد از آن حق دریافت هیچ مبلغ اضافه دیگری ندارد.

قابلیت پیگیری از طریق مراجع قضایی

یک نمایندگی یخچال وستینگهاوس قوانین و مقررات دقیقی دارد و همه آن‌ها به صورت مکتوب بر روی وب سایت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند تا مطالعه کنند. زمانی که شما از خدمات دریافتی رضایت نداشته باشید می‌توانید به استناد همان قوانین، مشکل خود را از طریق مراجع قضایی دنبال کنید. این در حالی است که یک تعمیرگاه غیرمجاز هیچ حق و حقوقی برای مشتریان در نظر نمی‌گیرد و شما بعد از بروز مشکل هیچ مدرکی برای پیگیری نخواهید داشت.

با توضیحاتی که داده شد کاملا مشخص است که تعمیر یخچال وستینگهاوس از طریق نمایندگی‎های معتبر، خیال شما را بابت بروز هرگونه مشکلی راحت می‌کند.

و اما پاسخ سوال دوم؛ چگونه تعمیرگاه مجاز وستینگهاوس را از نمونه‌های غیر مجاز تشخیص دهیم؟

روش تشخیص تعمیرگاه مجاز از نمونه‌های غیر مجاز

معمولا بهترین روش برای پیداکردن تعمیرگاه مجاز این برند، تماس با نمایندگی وستینگهاوس و یا مراجعه به وب‌سایت آن و پیداکردن لیست نمایندگی‌های مجاز و مورد تایید آن‌ها است، اما اگر چنین امکانی را ندارید یا نمی‌دانید کدام شرکت‌ نمایندگی رسمی این برند در ایران است، توصیه می‌کنیم سری به وب سایت مدرن تکنیک؛ مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بزنید. این شرکت نمایندگی یخچال وستینگهاوس در ایران است که با به کارگیری بهترین و حرفه‌ای‌ترین متخصصین حوزه تعمیرات لوازم خانگی و پشتیبانی 24 ساعته توانسته رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد. علاوه بر این استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانت نامه حسن انجام کار توسط این شرکت، مدرن تکنیک را به یکی از مطرح‌ترین و معتبرترین مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تبدیل کرده است.

زمانیکه که شما به عنوان مشتری با این مرکز تماس می‌گیرید، می‌توانید از مشاوره رایگان بهره ببرید. این کار به کاهش هزینه و وقت شما کمک بسیاری می‌کند.

مدرن تکنیک بیش از 100 مرکز تخصصی لوازم خانگی در تهران و حومه ایجاد کرده تا شما به راحتی در هر منطقه‌ای که ساکن هستید دسترسی لازم و کافی را داشته باشید.