​در حال حاضر یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ۷۴ میلیون نفر و یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی برای خانوار یک تا پنج نفره برای شصت میلیون نفر پرداخت می شود .رییس جمهوری در سخنان خود قول داد قیمت بنزین و نان سنتی تغییر نکند.

یارانه معیشتی جدید واریز شد/ یارانه دو و نیم میلیون تومانی برای این خانوار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یارانه معیشتی  اردیبهشت روز شنبه 10 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز  شد. یارانه معیشتی همانند دوره های قبل پرداخت شد. یارانه معیشتی برای هر نفر 55 هزارتومان پرداخت می شود. آخرین اخبار از یارانه معیشتی در سال جدید را با هم می خوانیم.

بنا بر اعلام رییس جمهوری دهکهای چهارم تا نهم نیز یارانه ای برابر با سیصد هزار تومان به ازای هر نفر دریافت می کنند . به این ترتیب یارانه خانوار پنج نفره در دهک چهارم تا نهم ، یک میلیون و پانصد هزار تومان است.

در حال حاضر یارانه ۴۵ هزا و ۵۰۰ تومانی به ۷۴ میلیون نفر و یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی برای خانوار یک تا پنج نفره برای شصت یملیون نفر پرداخت می شود .رییس جمهوری در سخنان خود قول داد قیمت بنزین و نان سنتی تغییر نکند.

بر این اساس خانوار پنج نفره‌ای که مشول دریافت تمامی یارانه هاست، با این احتساب یارانه ای برابر با دو میلیون و چهارصد و سی دو هزار و پانصد تومان در ماه دریافت می‌کنند . آیت الله رییسی نام یارانه جدید را یارانه کمک معیشتی اعلام کرد .