ویژگی پارتیشن اداری دوجداره چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پارتیشن اداری فضای کارشمارا شخصی میکند!!! در یک محیط اداری بزرگ داشتن یک فضای اختصاصی و منحصربه فرد زمانی میسر میشود که شما فضارا با جداکننده های مناسب شخصی سازی کنید، با گروه تولیدی مبلمان اداری ژاویز همراه باشید تا باویژگی های یک پارتیشن اداری مناسب آشنا شوید.

مهمترین مزیت پارتیشن های اداری دوجداره این است که این پارتیشن ها عایق صوتی بسیار خوبی هستند. اگر ظاهر محیط برای شما بسیار مهم است، پارتیشن های اداری دوجداره بهترین گزینه هستند. این پارتیشن ها ستون ندارند، اما به راحتی روی زمین قرار می گیرند و مقاومت بالایی دارند ودر ابعاد مختلف قابلیت نصب دارند. شمامیتوانید آنهارا تا سقف و یا به صورت نیمه طراحی و وصل کنید.

مزیت پارتیشن های اداری دوجداره

پارتیشن اداری دو جداره برای جلوگیری از تداخل صوتی و بصری استفاده می شود. برای ایستا بودن، زیبا بودن، عایق بودن صدا و صوتی این نوع پارتیشن به خصوص در پارتیشن های دوجداره توصیه می شود به جای پنل UPVC از شیشه مات استفاده شود. از مزایای پارتیشن دوجداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گذرگاه کابل های برق برای تلفن های شبکه و سایر تاسیسات مانع وجود دارد

بدون هیچ گونه اتصال به بدنه و هدایت الکتریکی و بدون نویز

امکان استفاده از شیشه معمولی و تالک شنی و پلی کربنات با شفافیت 92 درصد، مقاوم در برابر ضربه و ایمن

علاوه بر جلوگیری و عایق صوتی بودن این پارتیشن های اداری باعث عایق بندی حرارتی نیز می شود که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و پارتیشن دو جداره به نوعی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

 انواع پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن های اداری در نوع خود از مواد مختلفی چون شیشه، آلومینیوم و ام دی اف طراحی و ساخته میشوند.

فرآیند نصب در پارتیشن های دوجداره بسیار مهم است و بیش از 50 درصد از کیفیت محصول را تعیین می کند. مونتاژ و نصب هر محصول بخش بسیار مهمی از مراحل تولید و تحویل است و چه تعداد از محصولاتی که نه به دلیل کیفیت محصول، بلکه صرفاً به دلیل عدم رعایت استاندارد و مراحل نصب خاص نتوانستند بازار خود را باز کنند و به راحتی  exit production  شده اند و در اینجا متوجه می شویم که نصب یک پارتیشن بسیار مهم است. محصولات تزئینی و مبلمان نیز شامل این حساسیت در هنگام نصب هستند. با وجود معابر و راهروهای باریک و محدودیت تردد برای تعمیر و ساخت و ساز به ویژه در محیط های کاری، اهمیت نصب محصول بسیار حیاتی است.

نکات مهم در خرید پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن های اداری در محیط های اداری می تواند مزیت بیشتری نسبت به دیوارهای اصلی ساختمان داشته باشد. زیرا ما می توانیم با توجه به مصرف کننده مورد نیاز خود محصول کامل را انتخاب کنیم. هر محصول بسته به کاربر مورد انتظار، گزینه های متفاوتی دارد. یکی از کارآمدترین مدل ها پارتیشن دوجداره شانل است که دارای پارتیشن آزاد است و همچنین کاربرد مورد انتظار را کاملا برآورده می کند و ممکن است پارتیشن هایی متناسب با طراحی اطراف در محیط داشته باشد.

7

ارتفاع پارتیشن های اداری

ارتفاع پارتیشن ام دی اف دوجداره  با حفظ شکل با ارتفاعات مختلف قابل طراحی وساخت است. طراحی پارتیشن اداری دوجداره برای تفکیک فضا، نقش مهمی دارد و باید با در نظر گرفتن استفاده از فضاهای مختلف و همچنین ایجاد یک مدل خاص انجام شود. به طور کلی تقسیم بندی در طراحی ادارات بسیار مهم است و باید با اطلاعات کافی انجام شود. اگر بخواهیم اصول تعیین ارتفاع پارتیشن دوجداره را در نظر بگیریم، اولین عنصری که باید در نظر گرفته شود، بحث گردش  هوای محیطی است.

برای مشخص نمودن ارتفاع پارتیشن اداری میبایستی موضوع گردش هوا و تهویه هوا را در نظر گرفت زیرا اگر این مورد رعایت نشود محیط ما دارای هوای بدون تهویه و کم اکسیژن خواهد بود بنابراین خستگی زودرس باعث خستگی زودرس و استرس و عصبانیت کارکنان این محیط می شود دلیل دوم این است که برخی از اتاق ها دارای سیستم گرمایش و سرمایش مشترک هستند. در تقسیم بندی فضای اداری باید به این موضوع توجه شود و در صورت رایج بودن سیستم تهویه یا گرمایش، پارتیشن دوجداره را نباید تا ارتفاع سقف در نظر بگیریم و باید از پارتیشن های نیمه بلند یا کوتاه استفاده شود تا شرایط برای کارمندان مناسب باشد.

با در نظر گرفتن موارد بالا محیط کار خود را زیبا و شخصی سازی میکنید.

برای اطلاع و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02144955754 تماس بگیرید.