بر اساس اعلام بانک مرکزی، مبلغ ۳۵ هزار تومان از مبلغ یارانه هر فرد که وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کرده بودند، توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها کسر شده است

​خبر جدید از واریز یارانه نقدی | واریز یارانه کمتر برای این افراد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 یارانه نقدی ماه رمضان در این سالها به عنوان کمک هزینه معیشتی برای خیلی از خانوارهای کم درآمد بوده است و یارانه نقدی ماه رمضان برای هر فرد با توجه به تورم و سایر عوامل متغییر در نظر گرفته شده است . در رابطه با یارانه نقدی ماه رمضان در این مدت اخیر اخبار زیادی منتشر شده که هنوز عملی نشده است.علاوه بر یارانه نقدی ماه رمضان، یارانه معیشتی هم به بعضی از خانوارها تعلق میگیرد. یارانه نقدی ماه رمضان با دستور رئیس‌جمهور، روز جمعه مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز خواهد شد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، مبلغ ۳۵ هزار تومان از مبلغ یارانه هر فرد که وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کرده بودند، توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها کسر شده است.

قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با بیان اینکه شب گذشته تمام کارهایی که باید طبق دستور رئیس‌جمهوری اجرا می‌شد انجام شد، گفت: دیشب ۱۰ دقیقه مانده به اتمام صحبت‌های رئیس جمهور، واریز یارانه‌ها آغاز شد.

وی افزود: تا ساعت ۳ صبح تمام یارانه‌ها واریز شد به جز یک یا دو بانک که طبق اطلاع بانک مرکزی این دو بانک هم واریزی را انجام دادند، اما پیامک آن ساعت ۵ ارسال شده است.