بهترین منابع فروش کتب انگلیسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم، سوم و ... امروزه به یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های افراد تبدیل شده است و به همین دلیل تهیه کردن منابع آموزشی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند کمک بسیار زیادی به افراد در جهت موفقیت‌های کاری، تحصیلی، اجتماعی و ... بکند. هرچند که امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی‌های متعدد روش‌ها و متدهای مختلفی برای آموزش زبان وجود دارند اما استفاده از کتاب‌ها همچنان به عنوان بهترین روش و منبع برای آموزش شناخته می‌شوند.

زبان‌آموزان می‌توانند کتاب‌های انگلیسی را متناسب با سطح زبان خود، استعداد و علاقه، میزان وقت و انرژی، شرایط شخصی و ... انتخاب کنند. امروزه سایت‌ها، فروشگاه‌ها و منابع مختلفی در زمینه فروش کتب انگلیسی فعالیت دارند و خدمات گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین منابع فروش کتب انگلیسی پرداخته خواهد شد.

منابع کتاب‌های زبان انگلیسی

همان‌طور که گفته شد امروزه زبان‌های خارجه خصوصاً زبان انگلیسی محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان پیدا کرده است و تأثیر انتخاب کتاب در یادگیری زبان باعث شده است که انتشارات، فروشگاه‌ها و سایت‌های متعددی در این زمینه فعالیت داشته و خدمات مختلفی به زبان‌آموزان عرضه کنند. از جمله معروف‌ترین منابع فروش کتاب‌های زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجه می‌توان به مواردی همچون فروشگاه اینترنتی کتاب لند، سایت و فروشگاه انتشارات جنگل، سایت اینترنتی دنیای زبان، فروشگاه اینترنتی زبانمهر، سایت زبانشاپ و ... اشاره کرد. هر کدام از این سایت‌های فروشگاهی می‌توانند کتاب و منابع آموزشی متعددی در اختیار زبان‌آموزان قرار دهند.

11

چرا باید کتب انگلیسی را از منابع معتبر خریداری کرد؟

امروزه سایت‌ها و فروشگاه‌های متعددی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه عرضه محصولات آموزشی و منابع مختلف زبان فعالیت دارند و خدمات گسترده‌ای به مخاطبان و مشتریان خود ارائه می‌کنند و این باعث می‌شود که زبان آموزان برای انتخاب یک فروشگاه معتبر و مطمئن دچار دغدغه و چالش شوند. از جمله مهم‌ترین دلایلی که خرید کتاب‌ها و مراجع آموزشی را از منابع مطمئن و معتبر تائید می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        در این سایت‌های فروشگاهی منابع و کتاب‌های متعددی وجود دارند و تقریباً تمامی زبان‌های خارجه پشتیبانی می‌شوند.

·        تمامی منابع و پکیج‌های آموزشی در این وبسایت‌ها از کیفیت بسیار بالایی دارند و در تلاش هستند رضایت زبان آموزان را جلب کنند.

·        محصولات ارائه‌شده در این فروشگاه‌ها قیمت‌های مناسبی دارند.

·        زبان آموزان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روز از خدمات سایت و مشاوره‌های کارشناسان استفاده کنند.

·        هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی برای استفاده از خدمات این سایت‌ها وجود ندارد.

12

مهم‌ترین مزیت‌های خرید کتب انگلیسی از منابع معتبر

اگرچه امکانات و تجهیزات مدرن امروزی انجام امور مختلف را برای افراد بسیار راحت‌تر کرده است اما بسیاری از افراد هنوز با محدودیت‌های مختلف جغرافیایی و ... دست‌وپنجه نرم می‌کند و دسترس کافی به منابع آموزشی ندارند به همین دلیل می‌توان گفت بهترین روش برای خرید کتب انگلیسی و منابع آموزشی برای موفقیت در آزمون‌های زبان خرید آنلاین است. در مقاله‌ای با عنوان معرفی 5 آزمون معتبر زبان به معرفی معتبرترین آزمون‌های زبان و شرایط آنها پرداخته و مطالعه این مقاله می‌تواند اطلاعات مفیدی به زبان‌آموزان بدهد. خرید از سایت‌ها و منابع معتبر می‌تواند مزیت‌های متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آنها به شرح زیر می‌باشند:

·        باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها، انرژی و زمان افراد می‌شود.

·        زبان‌آموزان می‌توانند قبل از خرید اطلاعات جامع و کاملی در مورد منابع و کتاب‌ها به دست بیاورند و با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کنند.

·        زبان‌آموز قادر است که کتب مختلف را از نظر نویسنده، مترجم، انتشارات، قیمت، کیفیت و ... مقایسه کند.

·        محدودیتی برای خرید وجود ندارد و زبان‌آموز می‌تواند بدون توجه به زمان و مکان محصولات مورد نظر خود را سفارش بدهد.

سایت‌ها و منابع فروش کتاب چه محصولاتی باید داشته باشند؟

به صورت کلی آموزش یکی موضوع و بحث بسیار گسترده است و به امکانات و تجهیزات متعددی نیاز دارد به همین دلیل فروشگاه‌ها و سایت‌هایی می‌توانند به موفقیت برسند که نیاز مشتریان خود را به خوبی شناسایی کرده و محصولات متعددی در اختیار آنها قرار بدهند. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات یک سایت و منبع فروش کتب آموزشی می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

·        در این فروشگاه‌ها باید بتوان به انواع کتب انگلیسی و سایر زبان‌های خارجه دسترسی داشت و با مناسب‌ترین قیمت آنها را خریداری کرد.

·        باید منابع و مراجع لازم برای تمامی آزمون‌های معتبر در این سایت‎ها وجود داشته باشند و زبان‌آموزان بتوانند از آنها استفاده نمایند.

·        باید انواع دیکشنری‌ها، کتاب‌های رمان، کتاب داستان و ... در این سایت‌ها در دسترس زبان‌آموزان قرار داشته باشند.

·        انواع پکیج‌های آموزشی کودکان و نوجوانان در دسترس مخاطبان قرار بگیرند.

·        افراد بتوانند به انواع پکیج‌های آموزشی، سی‌دی‌ها، فلش کارت‌ها، فیلم‌های مستند و ... دسترسی داشته باشند.

فروش ویژه با تخفیف

یکی از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی معتبر و موفق ارائه تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و زبان آموزان است. منابع فروش کتب انگلیسی باید در مناسبت‌های مختلفی همچون هفته کتاب، روز دانشجو، روز معلم، روز بزرگداشت شاعران و نویسندگان و ... اقدام به اعمال تخفیف‌های ویژه بر روی محصولات خود نمایند و شرایط ویژه‌ای برای مخاطبان خود و زبان‌آموزان ایجاد کنند که تمامی افراد بتوانند از این محصولات بهره‌مند شوند.

همچنین در این سایت‌ها باید مقالات آموزشی متعددی در دسترس کاربران قرار داشته باشد تا بتوانند برای افزایش سطح آگاهی خود در مورد کتاب‌ها، آزمون‌ها، متدهای آموزشی و ... از آنها استفاده کنند. در مقاله‌ای با عنوان پی تی ای چیست؟ به بررسی آزمون PTA، شرایط آن، منابع مورد نیاز و ... پرداخته می‌شود و افراد می‌توانند اطلاعات مناسبی از این مقالات دریافت کنند.

جمع‌بندی نهایی

با توجه به اهمیت و ارزش یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز خصوصاً در میان کودکان و نوجوانان و همچنین دانشجویان مراکز، سایت‌ها، فروشگاه‌ها و ارگان‌های مختلفی وجود دارند که در زمینه ارائه کتب و منابع مختلف فعالیت دارند. یک سایت یا منبع فروشگاهی کتب و مراجع انگلیسی باید تنوع محصولات بالایی داشته باشد، تخفیف‌های ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرد و در نهایت تعامل و ارتباط خوبی با زبان آموزان و مشتریان داشته باشد.