هایپر فرش دو قدمی شهر فرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

این روزها فروشگاه های اینترنتی با توجه به استقبال مردم از خرید آنلاین رقابتی تنگاتنگ را با هم شروع کرده‌اند. اما بی گمان برنده بی قید و شرط این میدان کسی می باشد که، برای رضایت مشتری تلاش بیشتری کند. در بین فروشگاه های اینترنتی فرش می توان به یکی از بزرگترین هایپر ها به اسم شهر فرش اشاره کرد. شهر فرش مجموعه بزرگ می باشد که در حال حاضر در حال فعالیت در زمینه فرش می باشد و البته قرار نیست که فقط و صرفاً در این زمینه فعالیت داشته باشد. شهر فرش نامی آشنا بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر میباشد که مسلما در این سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما به موازات شهر فرش فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به صورت تخصصی در حال فعالیت می باشد. این مجموعه با توجه به اینکه در سال‌های اخیر توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید به نظر می‌رسد که با عملکرد درست خود می تواند به رقیب قدری در این زمینه برای رقیبان خود باشد.

هایپر فرش با فراهم کردن برخی از امکانات و خدمات برای مشتریان خود بارها و بارها توانست توپ را در زمین رقیبان خود بیندازد.

در نظر داشته باشید که یک فروشگاه اینترنتی باید با پشتوانه تجربه تخصصی مسیر خود را برای رسیدن به هدف هموار نماید. به نظر می‌رسد که این روزها هایپر فرش توانسته جایگاه ایده‌آلی در میان فروشگاه های تخصصی فرش به دست بیاورد. از آنجایی که شهر فرش با تبلیغات فراوان یکی از نامی ترین نام ها در ذهن ها شده، به هر حال نزدیک شدن و پیشی گرفتن برای مجموعه های دیگر می‌تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد. اما خوب هایپر فرش دارد این مهم را به انجام میرساند و الحق که در این راه هم با کمی و کاستی های کمتری حرکت کرده است. در مورد شهر فرش بسیار شنیده ایم اما می خواهیم در مورد هایپر فرش این هایپر مارکت تخصصی فرش بیشتر بدانیم.

مدیریت متمرکز

هایپر فرش با داشتن فروشگاههای متمرکز در چند شعبه در سراسر ایران این اعتماد و اطمینان را در مشتری ایجاد کرده است که علاوه بر فروش آنلاین، این مجموعه حقیقیست و دارای چندین شعبه فعال می باشد. متمرکز بودن که دغدغه بسیاری از مشتریان هست در مورد هایپر فرش وجود دارد که می تواند باعث اطمینان خواطر شما عزیزان می باشد.

انبار لجستیک

هایپر فرش با داشتن انبار لجستیک میتواند به موجودی انبار دسترسی داشته و به راحتی کالای شما را از مبدا تا مقصد (از فروشگاه تا منزل) شما را همراهی کند. در نظر داشته باشید که یکی از مزیتهای انبار لجستیک این است که مدت زمان دریافت کالا را با توجه به موجودی کالا در انبار یا موجود نبودن کالا به شما به صورت دقیق اعلام می کنند.

امکان بازدید حضوری

8

بعضاً پیش آمده که دوستانی که مسافت زیادی با فروشگاه متمرکز هایپر فرش ندارند برای خرید فرش کاشان درخواست بازدید حضوری داشتند و هایپر فرش با روی باز از آنها استقبال کرده است. امکان بازدید حضوری خود باعث دلگرمی و اعتماد برای خریدهای اینترنتی بعدی می باشد. به شما پیشنهاد می دهیم که در صورتی که امکان بازدید از هایپر فرش را دارید می توانید برای اولین بار از این فروشگاه دیدن کنید. حتی از شهر فرش یا هر فروشگاهی که امکان بازدید حضوری دارید، حتماً بازدید نمایید. این باعث می شود که در خرید های بعدی چه برای خود و چه برای پیشنهاد به دیگران اطمینان بیشتری داشته باشید. در این میان یک نکته حائز اهمیت است، هایپر فرش برای اطمینان خاطر شما و دلگرمی شما امکان تماس تصویری را در اختیارتان قرار داده است که به راحتی از منزل می توانید محیط فروشگاه و فرشها را ببینید.

امکان خرید نقدی با تخفیف

این سایت در صورت خرید نقدی به شما تخفیف‌های قابل ملاحظه‌ای می‌دهد. اینکه شما فرش یا کالا را به قیمت کارخانه و بدون دست دلالان خریداری کنید خود بسیار به نفع شما خواهد بود. حال تصور کنید که همان کالا با قیمت کارخانه را نیز با تخفیف خرید نمایید. این فرصت مناسبی می‌باشد که هایپر فرش در آن خوش درخشیده و این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

9

 

حمل رایگان

این که کالایی هم برای شما تیپاکس شود که با بیمه و امنیت کامل به دست شما برسد و هم رایگان به دست شما برسد از نکات مثبت هایپر فرش این مجموعه تخصصی فرش می باشد. حواسمان باشد که وقتی پای رقابت در میان می آید شما باید هر آن منتظر اتفاق غیرمنتظره جذابی باشید که همه به نفع مشتری تمام خواهد شد.

پشتیبانی عالی

تصور کنید که مبلغی پول را به عنوان بیعانه برای خرید کالا به حسابی واریز کرده اید، با این اوضاع نامناسب اقتصادی خوب این ریسک بزرگی خواهد بود. دائم دلتان می‌خواهد بدانید که ارسال کالای شما هم اکنون در کدام مرحله می باشد این نگرانی ها می تواند پروسه طاقت‌فرسایی را برای شما ایجاد کند اما وقتی تیم پشتیبانی قوی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید لحظه به لحظه از ارسال کالای خود با خبر شوید، بسیار ارزشمند خواهد بود و به نظر می‌رسد که این یکی از مهمترین کارهایی می باشد که شما می توانید از یک فروشگاه اینترنتی انتظار داشته باشید. هایپر فرش تیم پشتیبانی عالی دارد که در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند.

به روز بودن سایت و قیمت ها

شاید برای همه ما اتفاق افتاده باشد که قیمتی را در سایت دیده ایم و طبق همان قیمت کالای خود را سفارش داده ایم، اما بعد با تقاضای پول بیشتر مواجه می شویم. دلیل آن این است که برخی سایت‌ها فعالیت دائم نداشته و به روز رسانی نمی شوند و خود مشتری به آخرین به روزرسانی دقت نمی کند. به دلیل اینکه به نظرش قیمت از همه جا مناسب تر است وارد مرحله بعدی خرید کالا می‌شود. دقت داشته باشید که هایپر یکی از هایپر های تخصصی فرش است که بسیار به روز فعالیت می کند. پس با خیال راحت برای خرید فرش 1500 شانه، 1200، 1000 و 700 شانه اقدام نمایید.

همکاری با برند های به روز دنیا

یکی از کارهایی که می تواند خاطر جمعی برای مشتری ایجاد کند دیدن نام برندهای معتبر در لیست کالاهای هایپر فرش می باشد. هایپر فرش یکی از فروشگاه های اینترنتی فرش است که موفق به همکاری با برند های خوب و به روز دنیا است. برندهایی مانند قیطران، محتشم ،پامچال، زرتشت، الماس کویر، سیزان وکه شما بسیار نام آنها را شنیده اید. در کارنامه این شرکت های معتبر بسیاری از ویژگی های بارز وجود دارد، از جمله قیطران که صادر کننده فرش به ۶۴ کشور دنیا است. کارخانه ای که با قدرت در عرصه فرش اینگونه پیشروی می کند شایسته نام بهترین برند نیز می باشد. به هر حال هایپرفرش این روزها یکی از نام آشناترین هاست که در عرصه فروش اینترنتی حرکت فوق‌العاده‌ای داشته و دارد.

هایپر فرش با توجه به اینکه رقیب های قدری در عرصه فروش فرش کاشان دارد، اما توانسته به موازات رقیب های خود حرکت کرده و خود را برای مشتریانش ثابت کند. به نظر می‌رسد که دنیای مجازی به صحنه رقابت های واقعی تبدیل شده و مطمئناً هرکس به اندازه توان و مشتری مداری خود در این صحنه پیروز خواهد بود. گاهی پیش آمده است که کسب و کارها کوچک به دلیل سیاست های درست از کسب و کارهای بزرگتر پیشی گرفته‌اند. انتظار می‌رود که هایپر فرش در آینده ای نه چندان دور حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد. یکی از امتیاز های مشخص برای هایپر فرش تخصصی بودن در این زمینه می باشد.