3 گام برای استفاده از قانون جذب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای درک اینکه قانون جذب چگونه کار می کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرآیند سه مرحله‌ای ساده را دنبال کنید:

مرحله 1: آنچه را که می خواهید از کائنات بخواهید

شما هر روز درخواست هایی را در قالب افکار به کائنات و همچنین ضمیر ناخودآگاه خود ارسال میکنید. شما با فکر کردن، خواندن، صحبت کردن و توجه کردن به موضوعات مختلف، به کائنات اعلام می کنید که چه چیزی را قصد دارید بیشتر به زندگی خود جذب کنید.

به همین دلیل بسیار مهم است که در مورد افکاری که به کائنات ارائه می‌دهید هوشمندانه تر عمل کنید. هر چه در مورد آنچه واقعاً می خواهید واضح تر و متمرکزتر باشید، جذب آن چیزها به زندگی شما آسان تر خواهد بود.

به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید شغل خود را تغییر دهید، به ایالت دیگر بروید، یک جایزه حرفه‌ای بزرگ برنده شوید، برنامه تلویزیونی خود را داشته باشید یا از یک بیماری بزرگ بهبود پیدا کنید.

  • وقتی به هدف خود "رسیدید" چه احساسی خواهید داشت؟
  • در طول روز چه کار می کنید؟
  • با چه کسی وقت می گذرانید؟

هرچه بیشتر بر آنچه می خواهید تمرکز کنید (به جای آنچه نمی خواهید)، سریعتر رؤیاها و اهداف خود را عملی خواهید کرد.

مرحله 2: باور داشته باشید که به آنچه می خواهید خواهید رسید

فقط تمرکز روی آنچه می خواهید کافی نیست - باید باور داشته باشید که رسیدن به هدف امکان پذیر است!

اگر به آنچه می خواهید فکر کنید اما در دل خود شک دارید که هرگز به آن نخواهید رسید، در نهایت سیگنال های مختلطی را به جهان خواهید فرستاد که با نتایج متفاوتی به شما پاسخ خواهد داد.

مشکل این است که اکثر مردم باورهای محدود کننده ای دارند که اجازه ورود فراوانی و شادی به زندگی آنها را نمیدهد.

اگر قانون جذب را می پذیرید و آن را منطقی می دانید، به شما تبریک می گویم و شما را تشویق می‌کنم که کارهای ذهنی را شروع کنید. برنامه ریزی صحیح ذهن به شما کمک می‌کند باورهای محدودکننده خود را رها کنید و آنها را با باورهایی که شایسته، دوست‌داشتنی، مطلوب هستند و شما را قادر می سازند تا به اهدافی که تصور می‌کنید برسید، جایگزین کنید.

2

مرحله 3: آنچه را که می خواهید دریافت کنید

اکنون، برای دریافت آنچه می خواهید، باید ارتعاشی همسان با آن را تولید کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد احساسات مثبت عشق، شادی، قدردانی و سپاسگزاری در طول روز است.

همچنین می‌توانید احساساتی که پس از رسیدن به یک هدف به دست می آورید را از قبل، تمرین کنید. این ضمیر ناخودآگاه شما را فعال می کند تا آن احساسات تصور شده را به واقعیت تبدیل کند.

در نهایت، فراموش نکنید که برای رسیدن به اهداف خود اقدام مداوم انجام دهید. نیت ها بسیار قدرتمند هستند، اما برای رسیدن به نتیجه باید اقدام کنید!

نحوه استفاده از قانون جذب برای اهداف خاص

حال بیایید نگاهی به چند نمونه از نحوه استفاده از قانون جذب برای نشان دادن نتایج خاص در زندگی خود بیندازیم.

جذب پول و موفقیت مالی

اگر می خواهید ثروت خود را افزایش دهید، زمان بیشتری را صرف فکر کردن به پول کنید!

در مورد چگونگی افزایش رفاه و کسب درآمد بیشتر، کتاب بخوانید و ویدیو تماشا کنید. مقدار دقیقی را که می خواهید و زمان دستیابی به آن را مشخص کنید. به سادگی باور کنید که این اتفاق خواهد افتاد و بارها و بارها تکرار خواهد شد.

مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که برای همه چیزهایی که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید و از فراوانی همه چیزهای خوب در زندگی خود قدردانی کنید. این به شما کمک می‌کند تا یک تطابق ارتعاشی برای فراوانی مالی که در آینده می‌خواهید ایجاد کنید.

جذب عشق و رابطه

افرادی که قدرت قانون جذب را درک میکنند و استفاده از آن را می آموزند، اغلب از آن برای جذب عشق و محبت بیشتر به زندگی خود استفاده میکنند. اگر می خواهید عشق را به زندگی خود جذب کنید، همان عشقی باشید که میخواهید جذب کنید!

با دیگران و خودتان محبت و سخاوت داشته باشید. از عشقی که در زندگی تان دارید قدردانی کنید و به دنبال راه هایی برای ابراز آن باشید. هر چه بیشتر ارتعاش عشق ایجاد کنید، سیگنال قوی‌تری به کیهان ارسال خواهید کرد و قدرت بیشتری برای جذب عشق به زندگی خود به دست خواهید آورد.

سلامت خود را بهبود بخشید

شما همچنین می توانید از این قانون جهانی برای بهبود سلامت روحی و جسمی خود استفاده کنید.

یادگیری نحوه استفاده مؤثر از قانون جذب مستلزم آن است که به فرد مثبت تری تبدیل شوید که بر احساسات غنی کننده روح مانند قدردانی، ارتباط و فراوانی تمرکز کند.

این به شما اجازه میدهد تا ذهنیت سالم تری را پرورش دهید، که به نوبه خود به شما انگیزه می دهد که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و از سلامت جسمانی خود نیز مراقبت بهتری داشته باشید.

3

نقل قول هایی از قانون جذب

در طول تاریخ، بزرگترین ذهن‌ها و معلمان معنوی قدرتی که افکار ما بر زندگی ما دارد را درک کرده‌اند. در اینجا 10 نقل قول از قانون جذب آورده شده است تا به شما الهام بخشد تا پتانسیل آن را در زندگی خود فعال کنید.

«جهان تغییر است. زندگی ما چیزی است که افکار ما آن را می سازد."  مارکوس اورلیوس آنتونینوس

"اجازه دادن به جهان برای تصمیم گیری در مورد زندگی شما کاری غیرمسئولانه است. خلق روزت حق الهی توست.» - رامتا

"همه آنچه که هستیم نتیجه آن چیزی است که فکر کرده ایم." - بودا

"آنچه را که ذهن انسان می تواند تصور و باور کند، ذهن انسان می تواند به آن دست یابد." - ناپلئون هیل

شما همان چیزی هستید که تمام روز به آن فکر می کنید. - دکتر رابرت شولر

اعتراف می کنم که افکار روی بدن تاثیر می گذارند. - آلبرت انیشتین

"وقتی تصمیمی می گیرید، جهان برای تحقق آن توطئه می کند." - رالف والدو امرسون

اکنون از نظر علمی ثابت شده است که یک تفکر مثبت صدها برابر قدرتمندتر از یک فکر منفی است. - مایکل برنارد بکویث

"آینده شما با کاری که امروز انجام می دهید ساخته می شود نه فردا." - رابرت کیوساکی

"اگر کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، آنچه را که همیشه می گرفتید به دست خواهید آورد." - آنتونی رابینز

باورها یک شبه به وجود نمی آیند و یک شبه هم تغییر نمیکنند. تمام آنچه در ذهن ما در مورد یک موضوع وجود دارد، حاصل اطلاعاتی است که در طول عمر به ذهن ما منتقل شده و ما با فکر کردن به آن اطلاعات، آنها را پردازش کرده و به صورت الگوهایی از باورها در ذهن ایجاد کرده ایم.

همانطور که شکل گیری یک باور زمان زیادی را به خود اختصاص داده، تغییر آن نیز نیاز به زمان دارد. باورها دارای منطقی قدرتمند هستند. برای تغییر آنها باید این منطق با منطقی متضاد که قدرت بیشتری دارد، شکسته شود. اگر وضعیت سلامتی شما مطلوب نیست، نشان دهنده این است که باورهای خوبی در مورد سلامتی در ذهن شما وجود ندارد. پس باید کمی با خود خلوت کنید و در مورد باورهایی که در ذهن شما در مورد سلامتی وجود دارد بیندیشید و از الگوهای ذهنیتان رمزگشایی کنید. سپس باورهایی جدید با منطقی قدرتمندتر که به وجود آورنده سلامتی و حس خوب برای شما هستند را در ذهنتان جایگزین کنید.

منبع: گروه تحقیقاتی یکشو