معرفی دستگاه‌های بدنسازی برای لاغری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پس از همه‌گیری ویروس کرونا و با تعطیلی بسیاری از باشگاه‌های ورزشی و تقریبا کاهش بیش از 90 درصدی فعالیت بدنی افراد، اضافه وزن و چاقی رفته رفته در میان جامعه رو به افزایش رفته و سلامت جامعه را به خطر انداخته است. افراد زیادی به دلیل شرایط جسمی نامناسب و چاقی در مقابله با ویروس کرونا دچار مشکلات زیادی شدند و ازین رو اهمیت داشتن تناسب اندام و سلامت بدنی نقش پر رنگ خود را بیش از پیش نمایان کرد.

اضافه وزن و چاقی مشکلی است که هیچوقت برای هیچکس خوشایند نبوده و معمولا افراد دارای اضافه وزن علاوه بر مشکلات جسمی از مشکلات ذهنی و فکری نیز به جهت ناراحتی از وزن بالا رنج می‌برند. امروزه اما با پیشرفت علم ورزش و همچنین پیشرفت دستگاه‌های بدنسازی، تقریبا تمام محدودیت‌ها و مشکلات حل شده و تنها چیزی که باقی می‌ماند، اراده و وقت گذاشتن برای رسیدن به اندام ایده‌آل است. سالهاست که شرکت‌های مختلف تولید کننده دستگاه های بدنسازی اقدام به تولید دستگاه‌های هوازی به روز و مطابق با استانداردهای بدنی و با ایمنی بالا می‌کنند و هر شخصی با هر شرایط بدنی ای می‌تواند بسته به نیاز از این دستگاه ها استفاده کند.

مناسب ترین دستگاه بدنسازی برای لاغری

تردمیل، دوچرخه ثابت، انواع الپتیکال، اسکی فضایی و غیره از جمله دستگاه هایی هستند که بیشترین نقش را در میان برنامه‌های کاهش وزنی که توسط مربیان تهیه می‌شود دارند. اما هر کدام به چه شکل نیاز شما را رفع می‌کند؟ بهتر است چه مواقعی از آنها استفاده کرد؟ استفاده از کدام دستگاه در اولویت باشد؟ برای تمرین در خانه کدام دستگاه را بخریم؟ چگونه میتوان برای خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی اقدام کرد؟

تردمیل؛ محبوب‌ترین دستگاه هوازی

همانطور که می‌دانید، محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین دستگاه هوازی، دستگاه تردمیل است. تردمیل دستگاهی است که کار شبیه سازی پیاده روی را انجام داده و به این شکل شما را از پیاده روی در هوای آلوده، گرم یا سرد به پیاده روی در محیط ورزشی و مطابق میلتان می‌اورد. تردمیل‌ها انواع مختلف با ویژگی‌های گوناگونی تولید می‌شوند. مدل مکانیکی و تمام برقی، تردمیل‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارند.

تردمیل مکانیکی تردمیلی است که بدون استفاده از برق و به صورت مکانیکی کار کرده و مقاومت وزنی و حرکتی بالایی دارد و درمیان دوندگان حرفه ای نیز پر طرفدار است و در کنار آن دستگاه تردمیل برقی تمامی ویژگی های یک تردمیل را داراست و در باشگاه های ورزشی و خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت نیز همانند تردمیل است. دوچرخه ثابت مبلی یا پشتی دار و دوچرخه ثابت اسپینینگ شبیه ساز دوچرخه‌های واقعی هستند که از آنها می‌توانید در محیط خانه یا باشگاه استفاده نمایید. اگر دچار درد عضلانی یا مفصلی هستید خرید دوچرخه مبلی گزینه مناسب تری برای شماست.

9

الپتیکال

یکی دیگر از دستگاه‌های هوازی و بدنسازی، دستگاه الپتیکال است. الپتیکال متفاوت از تردمیل و دوچرخه است و به گونه‌ای طراحی شده تا در هنگام استفاده، فرد ورزشکار بتواند تمام اعضای بدن را به تحرک در بیاورد تا سوخت و ساز بدن و کالری سوزی به حداکثر برسد. الپتیکال‌ها انواع مختلفی نیز دارند اما اگر قصد خرید دستگاه الپتیکال را دارید و به دنبال اطلاع از قیمت دستگاه الپتیکال هستید، بهترین گزینه کسب اطلاع از متخصصین و فروشگاه های معتبر ورزشی است که به صورت تخصصی در حوزه ارائه محصولات و خدمات ورزشی فعالیت می‌کنند.

دستگاه الپتیکال دارای انواع مختلفی است که اصلی ترین آنها، الپتیکال الکترومگنتی، ژنراتور دار و مگنتی است. الپتیکال مگنتی دارای قیمت پایین تر به دلیل عدم استفاده از برق است. دلیل عدم استفاده از برق در این دستگاه طراحی مکانیکی آن است که بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمونه الکترومگنتی، نمونه پیشرفته مگنتی است که از برق استفاده کرده و قابلیت های بیشتری نسبت به نمونه مگنتی دارد.

الپتیکال ژنراتوردار اما بهترین و پیشرفته ترین نوع دستگاه الپتیکال است. این دستگاه بدون استفاده از برق شهری کار می‌کند اما با وجود موتور و باتری موجود در دستگاه، در هنگام استفاده ورزشکار از دستگاه باتری آن شارژ شده و همانند یک دستگاه تمام برقی با تمامی ویژگی‌ها و امکانات کار می‌کند.

بهترین دستگاه بدنسازی و هوازی را از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم، دستگاه‌های بدنسازی که مثال زدیم پر طرفدارترین و بهترین دستگاه‌هایی هستند که برای لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌های مختلف و بازه قیمتی متفاوتی هستند که سبب می‌شود تا در انتخاب نهایی نتوانید قاطعیت داشته باشید. اگر قصد خرید دستگاه بدنسازی و یا هوازی را دارید، باید با اطلاعات کامل ازدستگاه‌ها اقدام به خرید کنید تا خریدی مطمئن و استفاده ای لذت بخش را از دستگاه خریداری شده داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید ابتدا اطلاعات مخصوص به هر نوع از لوازم بدنسازی را بدست آورده و پس از آن با استفاده از متخصصین و مشاورین حرفه ای ورزشی اقدام به انتخاب دستگاه مد نظر خود کنید.

 فروشگاه آنلاین دنیز اسپرت یکی از فروشگاه‌های معتبر کشور است که با بیش از 15 سال سابقه در امر تولید و عرضه محصولات بدنسازی از جمله دستگاه‌های تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال و غیره توانسته تا علاوه بر تجهیز تعداد زیادی از باشگاه‌های بدنسازی، باشگاه های خانگی را نیز تجهیز کند.

خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد که از جمله می‌توان به داشتن زمان کافی برای بررسی و مقایسه و همچنین بررسی دقیق قیمت محصولات اشاره کرد. اما در کنار تمام این مزایا، خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی از فروشگاه آنلاین دنیز اسپرت مزیت‌های دیگری به دنبال خواهد داشت. داشتن ضمانت اصالت و سلامت کالا برای تمامی محصولات، مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید، تضمین بهترین قیمت در بازار کشور، دریافت برنامه تمرینی مخصوص دستگاه خریداری شده و غیره، از جمله خدماتی است که فروشگاه دنیز اسپرت در جهت جلب رضایت مشتریان و خریداران گرامی انجام می‌دهد.