بهترین راه استخدام ادمین اینستاگرام: دیدوگرام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

برای پیدا کردن هر شغلی ما نیاز داریم مهارت های آن شغل را یاد بگیریم و این یاد گیری به نوعی تضمین کننده استخدام ما در آن شغل هستند. شغل ادمینی اینستاگرام هم که این روز ها خیلی پر طرفدار شده، از این قاعده مستثنی نیست. افرادی که به عنوان ادمین می خواهند کار پیدا کنند و استخدام شوند، لازم است مهارت های تولید محتوا و کار با اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرند. البته یاد گیری مهارت ها تنها مسئله برای کاریابی نیست.

مسئله دیگری که وجود دارد، این است که این ادمین ها بعد از یادگیری مهارت های ادمینی باید بتوانند برای خودشان کار پیدا کنند. پیدا کردن کار هر چقدر که جلو تر می رویم، با توجه به افزایش متقاضیان ادمینی و رقابتی که بین آن ها برای کاریابی شکل می گیرد، دشوارتر می شود. بنا بر این ادمین ها باید راه کارهایی را پیدا کنندکه تا حدی تضمین کننده کسب درآمد آن ها هم باشد. در این مقاله می خواهیم چالش های کاریابی ادمین های اینستاگرام را بررسی و در انتها بهترین پلتفرم و بستر برای استخدام ادمین ها را به شما معرفی کنیم. پس اگر می خواهید با را هو چاه شغل بسیار جذاب ادمینی آشنا شوید، تن انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چالش اول کاریابی ادمینی: یادگیری

همان طور که در ابتدای این مطلب هم گفتیم، برای ادمین شدن باید 2 مهارت اصلی تولید محتوا با موبایل و کار با اینستاگرام را به خوبی آموزش ببینید. در ادامه، هر کدام از این مهارت ها را بهصورت مختصر توضیح می دهیم.

مهارت اول: تسلط بر اینستاگرام

بدیهی است که یک ادمین اینستاگرام باید صفر تا صد کار با اینستاگرام را از بر باشد. ادمین ها وظایف مختلفی را می توانند در اینستاگرام انجام دهند. از پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها گرفته تا اینکه بخواند فارووهای یک پیج را افزایش دهند. در هر صورت، هر کدام از این ها به مهارت های خودشان نیاز دارند و یک ادمین اگر در هر کدام حرفه ای شود، شانس بالاتری برای کاریابی خواهد داشت.

برای حرفه ای شدن باید بدانید اینستاگرام چگونه کار می کند و چه پیج هایی فرصت رشد بیشتری خواند داشت. شما باید دلایل موفقیت یا شکست پیج ها را بررسی کنید. یک دمین حرفه ای باید بتواند تبلیغات جذاب و هدفمند برای یک پیج ایجاد کند. تبلیغاتی که بتواند با کمترین هزینه، بیشتری تعداد فالوور را جذب کند. همچنین ادمین باید با تمامی قسمت های مختلف اینستاگرام اشنا باشد و بتواند با بخش های مختلف آن کار کند و تنظیمات یک پیج را به خوبی انجام دهد.

مهارت دوم: تولید محتوا

تولید محتوا مهم ترین مهارتی است که به عنوان ادمین باید داشته باشید. یک ادمین تولید کننده حرفه ای باید بتواند با توجه به موضوع هر پیج، پست استوری و ریلز طراحی و تولید کند. با توجه به موضوعی که یک پیج دارد و هدفی که کارفرما دنبال می کند، طراحی و تولید محتوا می‌تواند به صورت بنری یا ویدیویی باشد.

در هر صورت، مهارت تولید محتوا، مهارتی است که می تواند یک ادمینرا متمایز کند. چون تولید محتوا دغدغه بیشتر کارفرما ها است و معمولا به دنبال ادمینی هستند که کارهای محتوایی پیج را هم برعهده بگیرد. بنا بر این، اگر می خواهید در بین ادمین های دیگر سری از سر ها در بیاورید، باید تولید محتوا را به خوبی بلد باشید و مهم تر از آن، اینکه بتوانید نمونه کارهای خوبی را آماده کنید. نمونه کارهایی که بتواند نظر کارفرما ها را جلب کند.

9

چالش دوم: پیدا کردن کارفرماها و استخدام

گفتیم که مسئله فقط به یادگیری مهارت ها ختم نمی شود. قرار نیست شما کلی وقت بگذارید و مهارت یاد بگیرید و در خانه خودتان بنشینید و بدون اینکه کاری کنید، درخواست شغل داشته باشید. البته، در ادامه راهکاری را به شما معرفی می کنیم که این اتفاق برای شما بیوفتد و بدون اینکه دنبال کسی بروید، کارفرما ها به سراغ شما بیایند! چگونه؟

قبل از معرفی این روش، باید بگوییم که بستر ها و سایت های مختلف کاریابی هستند که شما می توانید برای پیدا کردن انواع شغل ها در آن ها آگهی برای ادمین اینستاگرام استخدام بدهید یا برای کارفرما ها رزومه بفرستید. اما 2 مسئله در اینجا وجود دارد. یک اینکه در نهایت این شما هستید که باید به این در و آن در بزنید و کارفرما ها را پید کنید. دوم آن که این سایت ها عمومی هستند و شما برای پیدا کردن کار تخصصی مثل ادمینی، باید به سراغ سایتی بروید که مختص ادمینی باشد. سایت دیدوگرام؛ که هر دو مسئله شما را حل می کند. چگونه؟ در ادامه توضیح می دهیم.

پلتفرم ادمینی اینستاگرام دیدوگرام اولین و تنها پلتفرم تخصصی ادمینی است که به صورت انحصاری برای آموزش و کاریابی ادمین های اینستاگرامی طراحی شده است. در دیدوگرام شما ابتدا مهارت های ادمینی را آموزش می بینید. این آموزش ها در یک دوره بسیار کامل و حرفه ای به شما ارائه می شود و آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام را دریافت می کنید. شما بعد از مشاهده دوره، 2 مهارتی که در موردشان صحبت کردیم، یعنی اینستاگرام و تولید محتوا را به صورت حرفه ای یاد می گیرید.

کار دیدوگرام اینجا به پایان نمی رسد و قرار است مشکل دوم شما یعنی کاریابی هم حل شود. پس بعد از آموزش، شما به عنوان ادمین در این سایت معرفی می شوید و می توانید نمونه کارها، راه های ارتباطی، تخصص ها و سایر تجارب و سوابق کاری خودتان را پروفایل کاربری تان قرار بدهید. در این صورت، این کارفرما ها هستند که به سراغ شما می آیند و دیگر نیازی نیست سایت های استخدامی را زیر و رو کنید.

پس استفاده از این سایت ادمین پیج اینستاگرام، بهترین راه کار برای افرادی است که می خواهند ادمین حرفه ای اینستاگرام بشوند و به درآمد های خوبی برسند. در دیدوگرام شما می‌توانید به عنوان انواع ادمین پاسخ‌دهی به دایرکت و کامنت گرفته تا ادمین سناریو نویس و تولیدکننده محتوا خودتان را معرفی کنید. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به وب‌سایت دیدوگرم سر بزنید.

10