طراحی سایت فروشگاهی با بهترین قالب ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

کسب و کارهای زیادی هستند که بر بستر اینترنت به ارایه خدمات و فروش محصول مشغول اند. لزوم فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای این منظور باعث می شود تا مشتریان و مخاطبین تان تجربه کاربری منحصر بفردی را داشته باشند. بسیاری از سایت های فروشگاهی، با وجود اینکه کالای با کیفیت عرضه می کنند، اما به دلیل عدم بهره مندی از حداقل امکانات و یا طراحی غیر اصولی، قادر نیستند ترافیک پایداری را میزبانی کنند.

وقتی مردم یک برند را به یکدیگر توصیهمی کنند، موتورهای جستجویی مانند گوگل این موضوع را متوجه می شوند و اینجاست که نام شما، اعتبار و اعتماد اش را بدست می آورد. اما چه عاملی باعث می شود بتوانید شرایطی را فراهم کنید تا کاربران تان به هنگام بازدید از فروشگاه، حس خوبی را تجربه و برای خرید مجدد به سایت بازگردند؟

پاسخ به این سوال نیازمند ارایه یک راهکار کارآمد و نتیجه بخش است تا بتوان بهترین شرایط را برای عرضه محصولات و پاسخ به مشتریان بالقوه فراهم کرد. وب سایت شما صحنه نمایش هنرمندی تان است و هرچقدر که در خلق این اثر هنری تبهر و تخصص بخرج دهید، مورد توجه مخاطبین واقع خواهید شد.

قالب های فروشگاهی که به کمک CMS محبوب وردپرس طراحی و اجرا می شوند، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به امکانات ماژولار بسیار زیادی مجهز هستند. به لطف این سیستم مدیریت محتوا، از میان تم ها و افزونه های بی نظیری که در اختیارتان قرا گرفته است، هر کسب و کار آنلاینی قادر است در میدان رقابت بخوبی بدرخشد.

توسعه دهندگان داخلی نیز با تکیه بر مهارت هایی که دارند و با کمک آخرین فناوری ها و تکنولوژی های برنامه نویسی توانسته اند قالب های فروشگاهی بسیار با کیفیتی عرضه کنند که با نمونه های خارجی در رقابت است. در واقع قالب های وردپرس ایرانی با امکانات و طراحی بی نظیر، تجارت شما را به یک فروشگاه تمام عیار تبدیل می کنند.

معرفی قالب فروشگاهی ایرانی زنبیل

کاربران و مشتریان بومی، از سلیقه و خط فکری بخصوصی برخوردار هستند. این موضوع در تمام دنیا مورد توجه کارشناسان و تحلیلگران بازار است تا جاییکه در طراحی بصری و مسیر خرید مشتری به ریز ترین جزئیات نیز توجه می شود.

قالب فروشگاهی زنبیل با طراحی اختصاصی که در آن معیارها و المان های خاصه مشتریان ایرانی بخوبی تعبیه شده است، انتخابی مطمئن و ارزشمند را برای فروشندگان به ارمغان آروده است. چیدمان بخش های مختلف سایت، گرافیک، رنگ بندی، ابزارها و امکانات آن همگی سفر مشتری را به یک تجربه شیرین مبدل می سازد.

ویژگی های قالب فروشگاهی زنبیل

محبوبیت زنبیل را از آمار فروش خیره کننده می توانید بسنجید. فیدبک ها و نظرات مثبتی که وب مسترها و مدیران سایت ها بعد از تهیه این تم ارایه کرده اند خود گواه بر یک خرید مطمئن است. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی و تحلیل هرچه بهتر امکانات قالب زنبیل بپردازیم.

طراحی اختصاصی و منحصر بفرد

رابط کاربری زنبیل را با هیچ وب سایت فروشگاهی دیگری نمی توان مقایسه کرد. ترکیب المان های بصری در این قالب یکی از زیباترین طراحی های موجود را خلق کرده که حس اطمینان و اعتماد را به کاربر القا می کند. حال این شگفتی ها را کنار هم بگذارید و تصور کنید که بدون دانش برنامه نویسی، می توانید زیبایی خیره کننده ای را به چشم مشتریان هدیه بخشید.

فضای ساده و مینیمال زنبیل، سبک کاملا اختصاصی بخود گرفته است که می توانید در هر قسمت از سایت آن را به همراه مخطابین تان تجربه کنید. در طراحی صفحاتی مانند محصول، سبد خرید، پرداخت و پروفایل کاربری از تمام فضای موجود به بهترین شکل استفاده شده است، چیزی که در هنر معماری ایرانی همیشه سراغ داریم.

مسیر خرید مشتری - ثبت سفارشات

بسیاری از مشتریان شما وقتی در حال پیشروی به سمت برگه پرداخت هستند، نظرشان عوض می شود. دلایل مختلفی در این موضوع دخیل است که پیچیدگی و جانمایی غیر اصولی، آنها را در حین پر کردن فرم اطلاعات منصرف می سازد.

قالب فروشگاهی زنبیل، سفر مشتری را بصورت یوزر فرندلی ایجاد و مهندسی کرده است. سهولت مراحل سفارش کلا جزو اقدامات بخصوصی است که برای یک خرید لذت بخش و بی دردسر ابداع و پیاده شده است. موضوع جایی جذاب تر میشود که نظرات کاربران و مشتریان نیز در توسعه و بهبود این مسیر به لیست بروزرسانی ها راه پیدا کرده است.

سئو شده برای موتورهای جستجو، بهینه برای کاربران

کدنویسی بهینه و استفاده از آخرین فناوری های برنامه نویسی باعث شده تا شما با یک وبسایت بی نقص سروکار داشته باشید. توجه به شاخص های core web vitals در سرعت لود صفحات به معنی کدهای بهینه شده ای است که مخاطبین شما را در لحظه به نتیجه می رساند.

گوگل برای نمایش صفحات سایت تغییرات زیادی را در کنسول جستجو اعمال کرده و حساسیت این موضوع تا جایی پیشرفته که شاخص FID جای خود را به INP داده است. بدین ترتیب حتی با اینکه یک برگه بطور کامل لود شده، اما مشتری باید با کلیک بر روی تصاویر محصول بتواند بسرعت آنها را تماشا کند. این نکات در تمام آپدیت های زنبیل لحاظ می شود.

نسخه موبایل منحصر بفرد و آداپتیو زنبیل

دوستانه با موبایل و قابل نمایش در هر دستگاه، ویژگی بسیار مهمی است که موتورهای جستجو برای خزش و ایندکس،ابتدا آنها را در نظر می گیرند. نسخه موبایل زنبیل یک قابلیت جذاب است که در یک نگاه نظر هرکسی را جلب می کند. نسخه موبایل زنبیل بقدری خوب کار شده که حس اپلیکیشن واقعی را به کاربر می بخشد.

بخش بزرگی از جامعه آماری جستجوگران، برای بازدید از سایت به موبایل روی می آورند. این آمار باعث شده تا چیزی در حدود 80 درصد کاربران را بخود اختصاص دهد. این مهم را در کنار طراحی بومی قالب زنبیل تصور کنید تا تجربه ناب خرید لذت بخش را بدست آورید.

ابزار طراحی صفحه لندینگ و فروش ویژه

در هر مناسبتی، برای فروش محصولات باید صفحه ای تخصصی ایجاد کنید تا مشتریان تان را برای خریدی خوب ترغیب کند. جشنواره های فروش مانند یک مهمانی هستند و در این ضیافت شما به عنوان میزبان باید بتوانید بخوبی از مهمان های تان پذیرایی کنید.

قالب زنبیل مجهز به صفحاتی است که شما را برای بازاریابی حرفه ای یاری می رساند. برگه هایی با طراحی و ظاهری متفاوت و قابلیت ویرایش بر اساس هر سلیقه ای شما را در این عرصه همراهی می کند. ابزاری بسیار کاربردی با مشخصه های اختصاصی، قالب زنبیل را میان تمام تم های وردپرسی متمایز کرده است.

بدون نیاز به یک خط کدنویسی

به کمک صفحه ساز قدرتمند کامپوزر، سه محیط طراحی در اختیار شما قرار میگیرد. ویرایشگر BackEnd، ویرایشگر پیشرفته و همینطور ویرایشگر زنده که در هیچ افزونه دیگری تا این حد نخواهید یافت. المان های متنوع و کاربردی در کنار ویژگی Drag and Drop شما را برای طراحی یک وبسایت بی نظیر و صفحات زیبا با محصولی اورجینال همراهی می کند.

در حالیکه طی بروزرسانی های پیش رو صفحه ساز المنتور اضافه خواهد شد، برگه های قالب زنبیل به بهترین شکل ممکن آماده حضوری حماسی در نتایج جستجو خواهند بود. چیدمان المان های قالب زنبیل تجربه بی نظیر طراحی حرفه ای را به مدیر سایت و ویژگی های بصری تعاملی را به مشتریان هدیه می بخشد.

بلاگ بسیار زیبا و کاربرپسند

مجله اینترنتی زنبیل، محتوای ارزشمند تولید شده در سایت را به بهترین شکل نمایش می دهد. همانطور که در طراحی بومی فروشگاه خاطرنشان کردیم، مخاطبین شما لذت مطالعه را به لطف صفحات مینیمال با امکانات متنوع تجربه خواهند کرد. رنگ بندی بسیار دلنشین و فونت های اختصاصی، بخش بلاگ را در قالب زنبیل مستقل از هر بخش دیگری کرده است.

بروزرسانی های منظم، پشتیبانی فنی

بروزرسانی محصولات وردپرسی، جزو فاکتورهای قابل اتکا در خرید یک قالب و افزونه است. نیاز مشتری به ابزارها و امکانات جدید جزو مسایل مهم برنامه توسعه محصول است. گزارش باگ و خطا، نیازسنجی بازار، المان هایی که با خواسته های روز کاربران تهیه می شوند در کنار پوشش خواسته هایی که در آینده جای خود را به بسیاری از بخش های قالب می دهد، ضامن حیات و بقای آن است.

قالب زنبیل با آپدیت های منظم و بموقع، شما را برای تجربه ای فوق العاده همراهی می کند. می توانید تمام سوالات و مشکلات خود را از طریق پشتیبانی ارایه و پاسخ تان را در کمترین زمان دریافت کنید.

سوالات متداول

آیا قالب زنبیل امکان چند فروشندگی دارد؟

  • زنبیل مجهز به افزونه همکاری در فروش دکان است که فرصت فعالیت سایر فروشندگان را نیز فراهم می کند. بدین ترتیب هرکسی قادر است به عنوان فروشنده کسب درآمد داشته باشد.

آیا می توان با قالب زنبیل سایت چندزبانه داشت؟

  • بله، این پوسته کاملا با پلاگین WPML سازگاری دارد که از این نظر سایت شما را تبدیل به یک فروشگاه کامل چندزبانه می کند.

آیا قالب زنبیل برای موتورهای جستجو بهینه شده است؟

  • یکی از مهم ترین شاخص های زنبیل، کدنویسی حرفه ای و تمیز آن است. ساختار استاندارد قالب فروشگاهی زنبیل، سئوی بالایی را در سایت به همراه دارد.

آیا طراحی قالب زنبیل کاربر پسند است؟

  • ویژگی منحصر بفرد این پوسته فروشگاهی طراحی بی نظیر آن است. عناصر بصری و المان های حرفه ای در کنار هنر مینیمال و فضای بومی، نقطه قوت قالب زنبیل بشمار می آید.