زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد.

خبر ویژه برای دارندگان سهام عدالت | واریزی جدید به حساب سهام عدالتی ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سهام عدالت بنابر نظر دولت نهم ( ریاست جمهوری احمدی نژاد) به برخی از مشمولان داده شده است. اما برخی از مشمولان هستند که این سهام عدالت را دریافت نکرده و به نحوی از ثبتنام سهام عدالت جا ماندند. افراد جامانده از سهام عدالت به زودی می توانند ثبتنام جدید خود را انجام دهند. اما متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای ثبتنام جاماندگان سهام عدالت مشخص نشده است. اخرین خبر مربوط به سهام عدالت متوفیان و انتقال آن به خانواده هایشان را بخوانید.

 «محمود حسنلو» به آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان اشاره کرد و اظهار داشت: سپرده‌گذاری مرکزی بعد از دریافت شماره شبای بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت در اواخر اردیبهشت ماه، سود این عده از جاماندگان را واریز کرد.

 وی با بیان این که برخی از جاماندگان سهام عدالت، در مرحله دوم واریز سود سهام عدالت سال‌های ۹۸ و ۹۹ را همزمان با یکدیگر دریافت کردند، اظهار داشت: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است در اواخر تیر ماه صورت می‌گیرد.

حسنلو تصریح کرد: براساس آخرین آمارها حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت به دلیل عدم ارائه شماره شبا، سود دریافت نکرده اند که باید با ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت در آن در فرایند دریافت سود سهام عدالت قرار بگیرند.