سردار آزمون در صدر فهرست ۵۰ بازیکن ارزشمند فوتبال ایران از دیدگاه سایت ترانسفرمارکت قرار گرفت.

سردار آزمون | سردار آزمون تیم ملی ایران | زن سردار آزمون | بچه سردار آزمون قیمت تکان دهنده ستاره ایران | سردار آزمون 600 میلیارد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رستانیوز، سردار آزمون یکی از مهمترین و درخشان ترین فوتبالیست های ایران به شمار می‌رود. سردار آزمون مدت ها در لیگ روسیه بازی کرد حتی آقای گل هم شد. سردار آزمون سال گذشته در روسیه طی چند ماه درگیر یک پرونده قضایی عجیب و غریب شده بود. سردار آزمون با خوش شانسی تمام در نیم فصل گذشته از زنیت به بایرلورکوزن آلمان پیوست دقیقا چند روز قبل از جنگ روسیه و اوکراین. اگر سردار آزمون در روسیه ماندگار شده بود با شروع جنگ بین این کشور و اوکراین احتمال داشت افت شدیدی در سال جام جهانی کند و بدون تیم بماند.

سایت ترانسفر مارکت (مرجع ارزش‌گذاری بازیکنان و باشگاه‌های فوتبال) با اتمام فصل گذشته، ارزش بازیکنان را به روز رسانی کرده که همچنان سردار آزمون با وجود افت نسبی بعد از انتقال به بایر لورکوزن، ارزشمندترین بازیکن ایران است.

نفر دوم این فهرست به مهدی طارمی، مهاجم پورتو اختصاص دارد که شاید در ادامه و در آغاز فصل جدید فوتبال، او در صدر این فهرست قرار گیرد. بعد از این دو بازیکن ارزشمند، علیرضا جهانبخش با اختلاف ۱۶.۵ میلیون یورویی در رتبه سوم دیده می‌شود.

در این فهرست، ارزشمندترین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر ایران، امید نورافکن است که با عملکرد خوب خود در ترکیب سپاهان و تیم ملی ایران، با یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو، در صدر بازیکنان داخلی قرار دارد اما در فهرست کلی فوتبال ایران، در رتبه شانزدهم قرار گرفته است.