بخش حوادث؛ دسیسه سیاه فوتبالیست سرشناس برای 12 زن و دختر در دادگاه برملا شد.

حوادث | تعرض فوتبالیست معروف به 12 زن | فوتبالیست معروف، بیمار جنسی بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رستانیوز در بخش  حوادث؛ اخبار حوادث معمولا جزو اخبار پربازدید به شمار می‌رود. روزانه حوادث در سطح جامعه اتفاق می افتد که ما در بخش حوادث سایت منتشر می‌کنیم. پربازدیدترین اخبار حوادث و آخرین اخبار سایت های خبری حوادث روز ایران و جهان را می‌توانید در سایت رستانیوز مطالعه کنید.

در دادگاه جزئیات تجاوزهای فوتبالیس مشهور آشکار شد و مشخص شد او به ۱۲ زن تجاوز کرده و آزار رسانده است.

لوئیس ساها ماتری، ۴۰ ساله، یکی دیگر از متهمان، به ۸ مورد تجاوز جنسی و ۴ مورد آزار جنسی مربوط به ۸ زن متهم است، که او نیز آن را رد می‌کند. گفته می‌شود که این دو نفر به قربانیان خود الکل می‌خوراندند و تلفن همراه‌شان را می‌گرفتند.

در تاریخ ۲۳ تا ۲۴ جولای سال گذشته، در خانه مندی مهمانی‌ گرفته شد که در این مدت مندی متهم به تجاوز به سه زن، یکی ۲۲ ساله و دو ۱۹ ساله، شده است. یکی از این نوجوانان ۱۹ ساله توسط ساها نیز مورد تجاوز قرار گرفت. در غروب ۲۳ جولای، یک زن ۲۲ ساله که در یک کلوپ شبانه در منچستر کار می‌کرد توسط ساها به مهمانی استخر دعوت شد. مندی این دختر ۲۲ ساله را به اتاق سینمای خانه دعوت کرد و این دختر به دختر دیگری گفت اگر تا ۱۰ دقیقه دیگر برنگشتم به دنبالم بیا. دختر برنگشت و دختر دوم به دنبالش رفت اما دو نفر از کارکنان مندی جلوی او را گرفتند.